Gå til innhold

Katt narkose

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, katten min har vært i narkose i dag pga kastrering. Han er slapp og sliten såklart, men lurte på hvor lenge jeg må følge med på han 24/7 på en måte? Jeg henta han kl 15.30 og han våkna da. Kan jeg dra på jobb i morgen? De sa lurt og følge med første døgnet. 

Anonymkode: 31150...4a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok i full vigør igjen i morgen. Ikke noe problem å dra på jobb

Anonymkode: ead06...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt mulighet til å følge mine katter 24/7 etter narkose.. Neste dag har de vært gode som nye 😂 en gang la jeg den ene katten i kjelleren og da sov den i ni timer, ups. Ringte veterinær som sa at det var for det var så kaldt den ikke våknet. Jeg var ikke voksen i dette tilfelle. Hohoho

Anonymkode: 60a46...ef2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han er nok i full vigør igjen i morgen. Ikke noe problem å dra på jobb

Anonymkode: ead06...8ab

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har ikke hatt mulighet til å følge mine katter 24/7 etter narkose.. Neste dag har de vært gode som nye 😂 en gang la jeg den ene katten i kjelleren og da sov den i ni timer, ups. Ringte veterinær som sa at det var for det var så kaldt den ikke våknet. Jeg var ikke voksen i dette tilfelle. Hohoho

Tusen takk for svar 

Anonymkode: 31150...4a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 19.21):

Hohoho? Det var morsomt at du ikke sørget for at katten hadde det bra? 

Anonymkode: 63aea...0da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hohoho? Det var morsomt at du ikke sørget for at katten hadde det bra? 

Reagerte på det samme… Veldig spesielt å bare plassere katten alene i en kjeller??? Etter en operasjon?? Veldig spesielt å le av i ettertid hvertfall, jeg hadde hatt dårlig samvittighet til 1000.

Anonymkode: 95c15...140

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Reagerte på det samme… Veldig spesielt å bare plassere katten alene i en kjeller??? Etter en operasjon?? Veldig spesielt å le av i ettertid hvertfall, jeg hadde hatt dårlig samvittighet til 1000.

Skal man gråte av det i ettertid? Hen skriver jo at hen ikke var voksen når dette skjedde, hen har sikkert lært nå

Anonymkode: e113f...54f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal man gråte av det i ettertid? Hen skriver jo at hen ikke var voksen når dette skjedde, hen har sikkert lært nå

Forskjell på å gråte og å le av det. Det er ikke morsomt å være uansvarlig. Hohohoho

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kunne droppet Hohoho i alle fall... Hos oss er dyra skikkelig våkne når de drar hjem, men vi gir uansett beskjed om at de skal ha de godt og varmt...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 19.21):

Hn ho ho ? Er det virkelig noe å le av ? Virker ikke som om du er den voksne nå heller.

Anonymkode: b50e6...625

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...