solmåneogstjerner Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 Usikker på om dette er riktig kategori. Men uansett: Amy Shumer sier at hun er 'traumatisert' etter at Smith slo til Rock. https://www.vg.no/rampelys/film/i/dn2gGJ/amy-schumer-etter-oscar-skandalen-traumatisert?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1 Traumatisert, virkelig? Kunne ikke finne et sterkere ord? Hint: det finnes nesten ikke. De som blir traumatiserte er (noen av) de som selv har eller kjenner noen som har blitt utsatt for livstruende vold, voldtekt, alvorlig omsorgssvikt, krig, alvorlige ulykker osv. Å bruke slike ord om å være vitne til denne hendelsen er omtrent som å tråkke på folk som faktisk har det ille her i verden. Forsvarer ikke Smith altså, men det får da være måte på. Hvem har ikke observert et lite slagsmål på en bar eller i skolegården? Man kan selvsagt bli skremt, men traumatisert faktisk?? Irriterer meg med slikt.... er ikke første gang heller. Alt skal overdrives. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 30. mars 2022 #2 Del Skrevet 30. mars 2022 Om du blir traumatisert av det der så må du ha levd et veldig skjermet liv, eventuelt være overdrevent følsom. At det var lite hyggelig å være vitne til er greit, men å bruke ordet traumatisert i dette tilfellet blir for dumt. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Del Skrevet 30. mars 2022 Schumer har nok levd et veldig beskyttet liv. Selv en fredelig plett som Norge har vel enhver som har vært ute på byen noen lørdagskvelder sett noen utlevere noen slag. Men da med knyttet hånd til blodet spruter. Det er nok om du gir noen et stygt blikk til en kranglefant og du risikerer vold. Anonymkode: cc928...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Del Skrevet 30. mars 2022 Sånne mennesker finner selvfølgelig bare på ett eller annet piss preik som de kan spinne rundt aktuelle "nyheter" som er top stories i media for tiden. 0g dumme mennesker går tydeligvis "fem på" hver eneste forbanna gang... Anonymkode: 7d90e...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. april 2022 #5 Del Skrevet 4. april 2022 Alt overdrives og overdramatiseres i Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 4. april 2022 #6 Del Skrevet 4. april 2022 Legger vel opp til søksmål. Om man blir traumatisert av et klaps kan jeg ikke fatte hvordan man fungerer i det virkelige liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 4. april 2022 #7 Del Skrevet 4. april 2022 Kan ikke skjønne at man kan leve så overbeskytta i USA, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. april 2022 #8 Del Skrevet 4. april 2022 Det er blitt helt mote å kalle seg traumatisert, syns det er ganske usjarmerende og selvsentrert. "Stakkars meg, se på meg!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 4. april 2022 #9 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Slutt å misbruke ordet «traumatisert»! Jeg er så lei. Endret 4. april 2022 av parmanoia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå