Tina_ Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har hatt denne i over 1 år, den har vært åpnet og stått i forskjellige temperaturer. Kan jeg fortsatt bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_ Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 30. mars 2022 Tina_ skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt denne i over 1 år, den har vært åpnet og stått i forskjellige temperaturer. Kan jeg fortsatt bruke den? Jeg er klar over at den står en dato der, som man ser på bildet, men er den farlig å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Del Skrevet 30. mars 2022 Ja du kan bruke den, oljen syntetisk olje kan fint lagres i 8-10 år. Anonymkode: f5096...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Del Skrevet 30. mars 2022 Går helt fint. Dette kan stå i 5 år uten trøbbel. Bruk Google om du er usikker. Anonymkode: 9fc68...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakatoa Skrevet 1. april 2022 #5 Del Skrevet 1. april 2022 MD står for Manufacturing Date. Oljen kan trygt brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå