Titania Skrevet 7. juli 2022 #168741 Del Skrevet 7. juli 2022 Athena Catalina skrev (9 minutter siden): Jeg har en CD med Kent, men flere år siden jeg hørte på den. Favorittalbumet mitt - som jeg har fått på vinyl idag 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #168742 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Er ikke så lurvete på musikk egentlig til tross for min forkjærlighet for Type 0 Negative (musikken roper @Athena Catalina, tekstene er mer @lurven 😄) 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #168743 Del Skrevet 7. juli 2022 Kärleken Väntar, heter den!!!!🙀🙀 Herlighet, jeg har hatt deler av den sangen på hodet i flere år. Men så har jeg ikke klart å huske hvilken sang det var Takk dere!😂😍😍 Tror faktisk at sjela mi hadde hengt igjen på jorda, hvis jeg ikke hadde funnet den sangen før jeg døde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #168744 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Mann er reist på åleinesykkelferie i 10 dagar. Det er alltid litt 🥺, men mykje ved det er bra! Han har det veldig fint og sender bilete av små rare ting som me likar. Og eg blir meir takksam for å ha han av å sakna han litt💙 No tenkte eg akkurat på at me mora oss slik med ein crossaint på danskebåten som var heilt lik hovudet til fantorangen😂 Og eg hugsar at det stod ein stad ein gong, at det å ha små interne humorting saman er noko som styrkar kjærleiken. Det trur eg veldig på. Sånne rare ting som berre oss to har, er noko av det beste med tosamheita 🙂❤️ Vi har også noen morsomheter som bare vi ler av Og det er bra å være litt hverandre innimellom tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168745 Del Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Kärleken Väntar, heter den!!!!🙀🙀 Herlighet, jeg har hatt deler av den sangen på hodet i flere år. Men så har jeg ikke klart å huske hvilken sang det var Takk dere!😂😍😍 Tror faktisk at sjela mi hadde hengt igjen på jorda, hvis jeg ikke hadde funnet den sangen før jeg døde Haha 😄 Digger tekstlinjen "du är hoppet i ett IQ-fritt land" 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168746 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (23 minutter siden): Favorittalbumet mitt - som jeg har fått på vinyl idag 😄 Så kult! Gratulerer! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168747 Del Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (19 minutter siden): Kärleken Väntar, heter den!!!!🙀🙀 Herlighet, jeg har hatt deler av den sangen på hodet i flere år. Men så har jeg ikke klart å huske hvilken sang det var Takk dere!😂😍😍 Tror faktisk at sjela mi hadde hengt igjen på jorda, hvis jeg ikke hadde funnet den sangen før jeg døde Det er en bra sang 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168748 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så kult! Gratulerer! 😄 Takk 😄 Har i hvertfall fått melding av posten at den er hengt på døra 😛 Den store pakkedagen idag - den kom, og jeg får "hjemmekontoret" jeg har bestilt idag også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168749 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Takk 😄 Har i hvertfall fått melding av posten at den er hengt på døra 😛 Den store pakkedagen idag - den kom, og jeg får "hjemmekontoret" jeg har bestilt idag også Så bra!!!😀🥳 Elsker å få pakker selv også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168750 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så bra!!!😀🥳 Elsker å få pakker selv også 🙂 Det er aldri feil 😄 Bestilt meg alt for mye klær idag også, så da blir det vel pakke neste uke også 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #168751 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (17 minutter siden): Haha 😄 Digger tekstlinjen "du är hoppet i ett IQ-fritt land" Ja, haha😄💛 Det er en fin sang, og jeg er glad jeg endelig fant den igjen! Selv om det tok mange år..😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168752 Del Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Ja, haha😄💛 Det er en fin sang, og jeg er glad jeg endelig fant den igjen! Selv om det tok mange år..😩 Bedre sent enn aldri 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 7. juli 2022 #168753 Del Skrevet 7. juli 2022 Satt på huk på datastolen og feis... Var litt annerledes en vanlig. Kjentes ut som om noe ville komme ut. Ville høre om det faktisk var fiselyd som kom, men hadde jo på musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #168754 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Det er aldri feil 😄 Bestilt meg alt for mye klær idag også, så da blir det vel pakke neste uke også 😛 Alltid gøy med pakke! Så lenge man slipper å returnere, da.. Jeg utsetter det alltid til siste liten, og så blir det så stressende😰 Åh, vinylspiller😍 Det ønsker jeg meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #168755 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Bedre sent enn aldri 😄 Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168756 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (4 minutter siden): Det er aldri feil 😄 Bestilt meg alt for mye klær idag også, så da blir det vel pakke neste uke også 😛 Tror den pakken jeg ble aller gladest for noen gang (i voksen alder i alle fall) var denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #168757 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg har bestilt pakke, fra Color4care. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168758 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Kanskje bortsett fra for 15 år siden da jeg fikk tak i og endelig etter lang ventetid fikk i posten: Endret 7. juli 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 7. juli 2022 #168759 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Savner magien fra barndommen, og da er OL på Lillehammer et stort høydepunkt. For en tid! Jeg var enda ikke fylt 8 år den gangen. Endret 7. juli 2022 av Anonymburker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168760 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg kjøpte meg visst en sykkel også, jeg 🙈 Takk for nå, feriepenger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå