Fame Skrevet 6. juli 2022 #168561 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Han har og hadde jo et ganske spesielt utseende, ser litt mer ut som en 80 talls synthrock/-pop fyr enn en 70 talls rocker egentlig 😅 men skjønner hva du mener 😀 Haaaaawt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #168562 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (9 timer siden): Så hyggelig 🥰🥰🥰 Har du lest eller sett Kvinner i For Store Herreskjorter?😀 Fin film🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2022 #168563 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Samma her, føler meg uggen og feriemodusen har begynt å slå inn Akkurat nå hadde jeg ikke takket nei til ett år ferie 🙈 Har FAKTISK klart å slappe av litt i denne lille ferien, og startet arbeidsdagen med å bli beskyldt for å ikke ha fulgt opp en sak for en som er på ferie, mens problemet er jo at kunden ikke har gjort det den skal. Og jeg har ikke tilgangen til andres innlogginger på portaler hjemmefra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juli 2022 #168564 Del Skrevet 6. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Akkurat nå hadde jeg ikke takket nei til ett år ferie 🙈 Har FAKTISK klart å slappe av litt i denne lille ferien, og startet arbeidsdagen med å bli beskyldt for å ikke ha fulgt opp en sak for en som er på ferie, mens problemet er jo at kunden ikke har gjort det den skal. Og jeg har ikke tilgangen til andres innlogginger på portaler hjemmefra Oooo, hva driver du med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 6. juli 2022 #168565 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Fin film🙂 Jeg var ikke våken nok, til å skjønne at du snakket om en film @Entern! 😂 Den har jeg ikke sett. Endret 6. juli 2022 av Blå knapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #168566 Del Skrevet 6. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Jeg var ikke våken nok, til å skjønne at du snakket om en film @Entern! 😂 Den har jeg ikke sett. Har heller ikke sett den, fikk bare assosiasjon til den 😂 siden du er så glad i store skjorter 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli 2022 #168567 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Ikke noe lurv barnebøker🧐 Jojo du glemmer Lurven og Spurven🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #168568 Del Skrevet 6. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jojo du glemmer Lurven og Spurven🤓 Lurven og Spurven er en søt liten bok ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #168569 Del Skrevet 6. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jojo du glemmer Lurven og Spurven🤓 Ja men den er relativt uskyldig😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 6. juli 2022 #168570 Del Skrevet 6. juli 2022 Så var det på an igjen med å male/vaske litt mer hus, da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 6. juli 2022 #168571 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (20 timer siden): Så fint 😀 hvor er det fra? 😀 Andorra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #168572 Del Skrevet 6. juli 2022 AliceNextDoor skrev (11 minutter siden): Andorra. Vært der? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. juli 2022 #168573 Del Skrevet 6. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #168574 Del Skrevet 6. juli 2022 Anonymburker skrev (30 minutter siden): Så var det på an igjen med å male/vaske litt mer hus, da🙂 Hvilket hus maler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 6. juli 2022 #168575 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Hvilket hus maler du? Hus til et familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2022 #168576 Del Skrevet 6. juli 2022 Fame skrev (4 timer siden): Oooo, hva driver du med da Ikke noe avansert egentlig 😛 Vi selger diverse maskiner med finansiering, og selgerne hos oss er litt dårlige på å få avtaler signert FØR produkter leveres noen ganger. Selvsagt er en selger på ferie, så det er mitt ansvar plutselig å passe på at avtaler signeres før ting leveres. Jeg fulgte opp før jeg tok ferie forrige uke og gav beskjed til de som leverer at avtalen ikke var signert, og i går ble ting levert, uten at avtale var signert. Siden jeg ikke er selger, har ikke jeg egen innlogging på de forskjellige finansieringsportalene, og har derfor også valgt å ikke legge inn de på pcen jeg har hjemme, og får derfor heller ikke fulgt opp på avstand. Men da jeg kom på jobb idag lå det en utskrift av en mail der det stod at "dette er tydeligvis ikke fulgt opp". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juli 2022 #168577 Del Skrevet 6. juli 2022 Titania skrev (8 minutter siden): Ikke noe avansert egentlig 😛 Vi selger diverse maskiner med finansiering, og selgerne hos oss er litt dårlige på å få avtaler signert FØR produkter leveres noen ganger. Selvsagt er en selger på ferie, så det er mitt ansvar plutselig å passe på at avtaler signeres før ting leveres. Jeg fulgte opp før jeg tok ferie forrige uke og gav beskjed til de som leverer at avtalen ikke var signert, og i går ble ting levert, uten at avtale var signert. Siden jeg ikke er selger, har ikke jeg egen innlogging på de forskjellige finansieringsportalene, og har derfor også valgt å ikke legge inn de på pcen jeg har hjemme, og får derfor heller ikke fulgt opp på avstand. Men da jeg kom på jobb idag lå det en utskrift av en mail der det stod at "dette er tydeligvis ikke fulgt opp". Kjedelig ;| men hørtes ikke ut som din feil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. juli 2022 #168578 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har bestilt ved. ( to 1000 liter sekker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2022 #168579 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har pakke på vei til postkassen Bare håpe posten klarer å henge den fra seg, sånn at jeg slipper hente den på postkontoret, for en vinylplate passer ikke i postkassa mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #168580 Del Skrevet 6. juli 2022 Titania skrev (12 minutter siden): Jeg har pakke på vei til postkassen Bare håpe posten klarer å henge den fra seg, sånn at jeg slipper hente den på postkontoret, for en vinylplate passer ikke i postkassa mi Du har vel kanskje sånn postboks i nærheden av der du bor slik at du kan hente den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå