Entern Skrevet 5. juli 2022 #168501 Del Skrevet 5. juli 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Avhenger Du er litt mystisk i dag 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168502 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (43 minutter siden): Har du noen fine podkaster å høre på? 😀 Klarer aldri fokusere på de, men hører på musikk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. juli 2022 #168503 Del Skrevet 5. juli 2022 Det er et tiltak å skulle ut og male i varmen🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168504 Del Skrevet 5. juli 2022 Sjåføren syns visst ikke E6 var morsomt å kjøre på, så han fant en småvei i steden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #168505 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Du er litt mystisk i dag 🤨 Alltid det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168506 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) Det er så synd at svenskene er så dårlig på brød. Kjøpte meg en baguett med ost og skinke til å ha på veien, og forventer jo ikke at det smaker som norsk - har vært her mange nok ganger til det. Men når baguetten smaker pølsebrød… Endret 5. juli 2022 av Titania 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. juli 2022 #168507 Del Skrevet 5. juli 2022 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168508 Del Skrevet 5. juli 2022 Det står en norsk Ferrari på parkeringen til Torp i Uddevalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #168509 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (57 minutter siden): Det er så synd at svenskene er så dårlig på brød. Kjøpte meg en baguett med ost og skinke til å ha på veien, og forventer jo ikke at det smaker som norsk - har vært her mange nok ganger til det. Men når baguetten smaker pølsebrød… Kanskje de brukte pølsebrød 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168510 Del Skrevet 5. juli 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Kanskje de brukte pølsebrød 😛 Den var for lang til at det var pølsebrød 😅 Og så ut som en vanlig fin, kjip, lys baguett de pleier ha der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #168511 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Den var for lang til at det var pølsebrød 😅 Og så ut som en vanlig fin, kjip, lys baguett de pleier ha der 😅 Størrelsen som teller sier de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168512 Del Skrevet 5. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Størrelsen som teller sier de Ble mett - da er jeg fornøyd, men kunne smakt bedre 😅 Neste punkt på listen: komme seg til Norge. Hater veiarbeid akkurat der jeg skal forbi 🙈😅 Skulle vært nesten helt hjemme nå, men fortsatt i Sverige 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168513 Del Skrevet 5. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Så fint 😀 hvor er det fra? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168514 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (9 minutter siden): Ble mett - da er jeg fornøyd, men kunne smakt bedre 😅 Neste punkt på listen: komme seg til Norge. Hater veiarbeid akkurat der jeg skal forbi 🙈😅 Skulle vært nesten helt hjemme nå, men fortsatt i Sverige 🙄 Blir godt å komme seg hjem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168515 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Blir godt å komme seg hjem 😊 Tollkontroll også, så tar enda litt lenger tid 🙃 Blåtirsdag 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168516 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (18 minutter siden): Tollkontroll også, så tar enda litt lenger tid 🙃 Blåtirsdag 🤪 Uflaks 🥲 Håper du har god musikk og god brus å kose deg med, eller kanskje får sovet litt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. juli 2022 #168517 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) AliceNextDoor skrev (1 time siden): Er det Diagon Alley fra Harry Potter? Endret 5. juli 2022 av Anonymburker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168518 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Uflaks 🥲 Håper du har god musikk og god brus å kose deg med, eller kanskje får sovet litt 😊 Musikken og drikken skal jeg ikke klage på 😅 Nå er det bare Svinesund - Sarpsborg igjen, så heldigvis snart hjemme. En halvtime forsinket pga tollen i tillegg til 25 min forsinket fra før. Ikke helt det jeg trengte idag, men man slipper ikke unna heller 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168519 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Musikken og drikken skal jeg ikke klage på 😅 Nå er det bare Svinesund - Sarpsborg igjen, så heldigvis snart hjemme. En halvtime forsinket pga tollen i tillegg til 25 min forsinket fra før. Ikke helt det jeg trengte idag, men man slipper ikke unna heller 😅 Blir litt som når jeg var på jobb på Sarpsborg for en måneds tid siden, tog til Oslo var kjempeforsinket 🙈 På den annen side fant jeg en helt nydelig bruktplatebutikk på Sarpsborg (heter Retro) 😀😀😀😀👍👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168520 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Blir litt som når jeg var på jobb på Sarpsborg for en måneds tid siden, tog til Oslo var kjempeforsinket 🙈 På den annen side fant jeg en helt nydelig bruktplatebutikk på Sarpsborg (heter Retro) 😀😀😀😀👍👍👍 Hehe 😁 Hørt mye bra om den, men ikke vært der selv 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå