Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

ja, passerte akkurat idet det smalt. politiet hadde for lite mannskap til å holde skuelystne unna, så vi plasserte alt mannskap jeg hadde tilgjengelig rundt.

verste plassen det kunne skje på, klokken 3.00 på en natt til søndag - det er 12 skjenkesteder rundt der. pluss holdeplass for nattbussene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg! Det er så mye fyll, aggresjon og villskap ute i natta WT - ikke rart at mange av oss velger å være hjemme i stua natt til fredag og lørdag. :sjokkert:

Ble ikke en kjedelig vakt da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg legger grunnsteinen idag, visning om noen timer!

Lykke til :) håper det er perfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

og ti minutter til sentrum eller nærmeste senter <3

to minutter til butikk. blir nesten ikke bedre. flott plass for gordonsetter, et par biler, datter og meg.

og best av alt: ikke så mye naboer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gordonsetter óg?? <3

Det ser verkeleg ut til å vere midt i blinken! Go for it! :) Har du sett på mange hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gordon setter skaffes straks hus er innflyttet. måtte ta bort min siste nå i november. hatt settere siden jeg var tenåring, er liksom ikke andre raser som teller så mye ;)

sett på en del hus, ja. holdt på å lete i over et år, hele tiden justert meg oppover i pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husjakt kan bli kjedelig i lengda. Men så lenge du finn det du leitar etter... :)

Gordon settere er utrulig fine dyr. Har sjølv vokst opp med dyr. Planen er å anskaffe meg hund ein gong - i staden for mann. Hundar er liksom litt meir trofaste ;):hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idyllisk plass WT! Ja her har du alle muligheter til å få deg et godt og stabilt familieliv :rodmer: Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går - etter visning og budrunde!

Krysser fingre og tær for deg her i Oslo! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...