Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

hatt to sånne før, alltid vært glad i dem. dette er en jubileumsvariant, og dermed litt mer spesiell. jeg har i grunnen mange drømmebiler, dette er egentlig den typen jeg har lurt på hvorfor i all verden jeg solgte.

rett farge, rett interiør, bare synd det er automat :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter alene hjemme med hunden min, og savner kjæresten som måtte lese til eksamen i kveld.Ser ut til at det blir en nydelig solnedgang da. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner dokka i kveld. Hun er vel ute og russer! :raudruss::skaal::kvalm:

Håper hun har det artig! :klem1:

Ja hadde en fin kveld jeg! Fikk til og med hilst på WT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde en fin kveld jeg! Fikk til og med hilst på WT :D

Det var dessverre veldig travelt når du ramlet innom, men du fikk jo sett meg i sving :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så keen på pcen jeg har kjøpt!!! Apple MacBook pro for 17 000!!! Ohh!! Får den ikke før om 2 mnd:(

I dag skal jeg stå vakt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dessverre veldig travelt når du ramlet innom, men du fikk jo sett meg i sving :P

Ja fikk jo hilst på deg da :-)

Tok meg en vandretur i sentrum etterpå. Og de slipper ikke inn folk med russebukse på fotballen vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så keen på pcen jeg har kjøpt!!! Apple MacBook pro for 17 000!!! Ohh!! Får den ikke før om 2 mnd:(

I dag skal jeg stå vakt:(

Hurra for Mac :D hvorfor får du den ikke før om 2 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Mac :D hvorfor får du den ikke før om 2 mnd?

Den koster 21 her i Norge hvis jeg skal kjøpe den med alt ekstra shit jeg skal ha.. Så jeg kjøper den i USA og en venn skal hente det hit.... Han kommer til Norge den 07.07 og det er jo en stund til :(

Men jeg er jo i militæret til 28.06 så da hadde jeg ikke fått brukt den så mye uansett.. Så jeg kommer til å gå 1 uke etter dimitasjon med irritasjon pga jeg vil ha den nå!!!!! Jeg er ganske utålmodig når det gjels elektronikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...