Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor var du da Catie'?

Her vi er nå pleier vi å gå en fin tur i kuppert terreng, litt steiner og fjell og litt gress og jord, ut mot et punkt der du kan se rett ut mot havet. NYDELIG STED!! vi var kommet godt på vei da det begynte å brake mer og mer, og plutselig begynte styrtregnet. tiden mellom lyn og torden ble skremmende kort, plutselig så kort at vi kunne se lynet på nabotoppen. Gjett om lille meg var redd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt deilig skummelt å være ute i tordenvær! :tristbla: I hvert fall godt å komme i hus igjen og få på seg tørre klær og :kaffekopp: noe varmt å drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt deilig skummelt å være ute i tordenvær! :tristbla: I hvert fall godt å komme i hus igjen og få på seg tørre klær og :kaffekopp: noe varmt å drikke.

akkurat deilig var det ikke i dag :P lynet var så forferdelig nært, og siden vi var på et av de høyere punktene i det kupperte terrenget med kun lave planter rundt oss- ja så var det fryktelig skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk som skriver frei, det bryr meg ikke. Alle som påpeker feilen og lar seg hisse seg opp... de kaster bort energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg drukket en del bublevann og jeg raper ganske voksent her jeg sitter... :tronderbart:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg spist mye mat jeg ikke liker bare for å ikke være vanskelig i besøk... Og ja, jeg er kresen :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig litt trett nå, men noe hindrer meg i å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg burde egentlig legge meg, men jeg sitter her og overvåker nettbanken min for å se hvor mye jeg får i lønn :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...