Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ånei du, jeg drikker ikke kaffe! Vet ikke hvor den koppen kom fra jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... kanskje du har fått virus? som putter inn kaffekopper litt her og litt der? den er ikke akkurat sjelden skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er mitt 250. innlegg, så nå er jeg spent på om jeg blir noe annet enn husvarm!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du blir noe annet enn husvarm, Catie. Det er bare å stå på som best du bare kan ;) Undres om jeg rekker å nå 1000 innlegg før jeg blir borte ei uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wihoo! Takk dere to :biggrin:

Milli, jeg tror du klarer det helt fint! Men jeg synes nå at det er veldig skjønt å være skravlebøtte :klemmer:

God natt!! (jeg fant ikke en sove-smiley :grine:. Jeg var så sikker på at jeg hadde sett en....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tellesauer: telle sauer, Catie, så sovner du :sleeping:

ja, jeg tenkte på den telle sauer-smileyen, men jeg hadde jo tenkt å legge meg til å sove... ikke telle sauer :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har oppvaskmaskin. Og jeg har ropt stemmen sliten på å få inn katta i voldsomt torden, regn og hagl. Treninga ble avlyst fordi min søster ikke kunne pga været, og jeg orka ikke ta bussen og risikere store forsinkelser. For en latsabb jeg er, og for en innstilling. Håper det er plass til meg på trening om halvannen uke, da blir det tolv dager mellom to trenings-økter på trenings-senteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lager scones, og så er det en flue på kjøkkenet mitt :frustrert:

uuups, jeg smekka den med en avis inn i glassdøra på det "nye" skapet vårt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...