Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Baktus2024 skrev (1 time siden):

For endel år siden hadde jeg en slik, 525, og glemte nøkkelen inne i bilen , men hadde vinduet litt på gløtt, heldigvis, og var i nærheten av en shellstasjon..jeg gikk inn og lurte på om det var en der som kunne hjelpe meg , og det var det ..plutselig kom en ut fra bakrommet , med en streng , som han hadde laget en liten løkke på og stakk den ned fra vinduet og nøkket opp dørlåsen som da var en , ja en oppstiller like ved vinduskarmen..og jeg kom inn.. i dagens biler må du vel nesten til merkeverksteder eller er det en byggeplass i nærheten , det er det nok noen som kan åpne hvilken som helst dører 🙂

:nikke: Er vel lettere å komme inn i hvelvet til Norges bank enn å klare å få opp en låst bildør selv lenger. Ene bilen vi hadde da jeg var barn var en Mazda. Den kunne vi bare stikke en ispinne inn i låsen og så gikk låste døra opp. Verste er at en gang var vi innom et kjøpesenter. Vi skulle hjem og satte oss inn i feil bil. Nøkkelen vår virket på den døra også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (28 minutter siden):

:nikke: Er vel lettere å komme inn i hvelvet til Norges bank enn å klare å få opp en låst bildør selv lenger. Ene bilen vi hadde da jeg var barn var en Mazda. Den kunne vi bare stikke en ispinne inn i låsen og så gikk låste døra opp. Verste er at en gang var vi innom et kjøpesenter. Vi skulle hjem og satte oss inn i feil bil. Nøkkelen vår virket på den døra også.

Janei , det er alltid noen luringer som er teknologien i presens..politiet ti år etterpå.. må ha webcam på alt man eier nå.. ellers er jo et medlemsskap i Falch, Viking eller Naf greit å ha..🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Biden vurderer visst å trekke seg, riktig valg synes jeg. 

Men hvordan skal Demokratene i så fall avgjøre hvem som skal være deres kandidat? Skal de gjennomføre et nytt nominasjonsvalg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor lange åpningsinnlegg i forsiden.. interessante temaer , men orker ikke lese en halv novelle for å sette meg inn i det.. 

Endelig på toget..på vei fra noe som er ubra i samfunnet..det å kollektivt hause seg opp mot individer , det alt er lov.. folk ifra nord må aldri prøve å henvende seg til meg vedr menneskerettigheter..det kler dem ikke.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke vært fraværende av helsevesenet her oppe i Bodø, ferde har skrevet epikriser opp og ned med innhold av den illeluktende alkoholikeren osv osv...ren menneskeforakt..

I det ene øyeblikket så er helsevesenet så enormt bekymret for urett på gasastripa .i det andre så er de hatere nr 1... Det er folk som lot en person ligge å dø i en park i Oslo ,fordi han hadde pisset på seg.. på tide at noen ser litt på den hellige bransjen der.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google .hvor mangen pasienter dør pr år pga feil diagnostisert og feilmedisinering... Se hva de drittsekkene er god for..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Biden vurderer visst å trekke seg, riktig valg synes jeg. 

Det kan bli en svært spennende høst!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste de tilførte meg var kategorisering , ydmykelse og krenkelse , trakassering..videre medisiner jeg måtte kaste pga bivirkninger og alvorlige hevelser , som feks i profilbildet mitt.. det viktigste for dem var å fremstille meg som utakknemlig for ikke å ta imot medisina jeg ikke tålte.. og prøvde å få meg til å ta den på nytt..jeg hater de svina der..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har de sålangt klart å utnytte meg i en sårbar situasjon, urinsyregikt anfall, slik at de har kunnet drive med trakassering, ydmykelse og hets ..fordømme min livsstil og forakte meg.. jeg skal liksom leve mitt liv slik de der svina der ønsker..selv da hadde de psykopatene ikke vært fornøyd...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Jeg kjenner jeg bryr meg svært lite om valget i USA. 

Ikke jeg heller egentlig, vil bare ikke se trynet til Trump mer på tv så da må motstanderen vinne 😛 

CAPS LOCK skrev (1 time siden):

Men hvordan skal Demokratene i så fall avgjøre hvem som skal være deres kandidat? Skal de gjennomføre et nytt nominasjonsvalg?

Blir vel visepresidenten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (1 time siden):

Men hvordan skal Demokratene i så fall avgjøre hvem som skal være deres kandidat? Skal de gjennomføre et nytt nominasjonsvalg?

Nomonasjonen av demokratenes kandidat skjer ikke før i august. 
 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig borte fra de ondskapsfulle i nord..regner med å være på Oslo s kl 1730..på vei fra Drondhaim nå..🙂 ble litt panikk blant tog perdonaleti natt, var nok til å si Freitag . Så ble det høylytt diskusjon rundt EM i fotball ..🙂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 timer siden):

:nikke: Er vel lettere å komme inn i hvelvet til Norges bank enn å klare å få opp en låst bildør selv lenger. Ene bilen vi hadde da jeg var barn var en Mazda. Den kunne vi bare stikke en ispinne inn i låsen og så gikk låste døra opp. Verste er at en gang var vi innom et kjøpesenter. Vi skulle hjem og satte oss inn i feil bil. Nøkkelen vår virket på den døra også.

Hvis æ fikk være sola di...nanana 🙂🙂🙂

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...