Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (15 timer siden):

I dag begynte jeg å strikke på et babyteppe, men i blått:
ringblomstteppe-1024x1024.jpg

Og i morgen skal jeg begynne på en drakt til baby, i samme blåfarge 🥰 (tror faktisk det er samme blåfarge jeg har brukt her, og den skal få de samme knappene 🥰

IMG_8398.thumb.JPG.504d93067165b0c492515a0dfe99712e.JPG

To prosjekter fordi teppet kan strikkes på på farten, eller i lunchen på jobb, mens drakta krever litt mer konsentrasjon. Så når drakta er ferdig blir det bare teppet :) 

Så fin strukturstrikk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (2 timer siden):

Foreldrene mine har en stor hage, ca 1 mål, som faren min mener er lett å bruke gressklipper på. Min mor og Butter har et ekstremt problematisk forhold, det kommer av at min mor kan være utrolig stygg i munnen, og hun har alltid rett og ingen unnskyldning for det hun sier. Får hun det ikke som hun vil så bruker hun hersketeknikker.

I hvert fall så mente faren min at istedenfor at han betaler noen for å slå plenen, som han har gjort før, så kunne vi gjøre det. (Vi «gjør jo ingenting på huset vårt siden det er så lettstelt». Det er mye arbeid for å holde det fint ute).
Butter vil ikke, og pga bjørkepollen så er ikke jeg helt giret heller. Da sa min mor sint at de kunne kutte all kontakt med meg. Siden jeg er enebarn og dog glad i mine foreldre, så blir det jo til at jeg gjør det da, på mandag. 

Jeg  liker virkelig ikke å bli «truet» til å gjøre noe :(

Moren din byr deg på betinget kjærlighet. Så fælt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker vin og har ODA-handla og lander før en liten fridag☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Peanut said:

Foreldrene mine har en stor hage, ca 1 mål, som faren min mener er lett å bruke gressklipper på. Min mor og Butter har et ekstremt problematisk forhold, det kommer av at min mor kan være utrolig stygg i munnen, og hun har alltid rett og ingen unnskyldning for det hun sier. Får hun det ikke som hun vil så bruker hun hersketeknikker.

I hvert fall så mente faren min at istedenfor at han betaler noen for å slå plenen, som han har gjort før, så kunne vi gjøre det. (Vi «gjør jo ingenting på huset vårt siden det er så lettstelt». Det er mye arbeid for å holde det fint ute).
Butter vil ikke, og pga bjørkepollen så er ikke jeg helt giret heller. Da sa min mor sint at de kunne kutte all kontakt med meg. Siden jeg er enebarn og dog glad i mine foreldre, så blir det jo til at jeg gjør det da, på mandag. 

WOW, det er jo helt ekstremt.  Moren din setter deg i en helt urimelig situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én uke uten rullingsen i kjeften.. 

Går fint som faen dette :edie:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Én uke uten rullingsen i kjeften.. 

Går fint som faen dette :edie:

Så flink du er 😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag så jeg en youtube-video hvor en fyr fortalte om  historier fra jobben hans.  De to historiene han fortalte var evig lange og ikke spesielt spennende. Men ble litt glad da jeg hadde hørt historiene. For historiene virket ekte. Historiene var såpass kjedelige og såpass ordinære at jeg har vanskelig for å tro at han diktet dem opp for å fremstille seg selv i et godt lys eller for å få sympati. Det  var historier som virket som helt ordinære  arbeidsdager og det var jo det han sa han skulle fortelle om. Han sa han skulle fortelle om hvordan yrket hans faktisk var. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

https://www.leiegeit.no/

☝️🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

I dag så jeg en youtube-video hvor en fyr fortalte om  historier fra jobben hans.  De to historiene han fortalte var evig lange og ikke spesielt spennende. Men ble litt glad da jeg hadde hørt historiene. For historiene virket ekte. Historiene var såpass kjedelige og såpass ordinære at jeg har vanskelig for å tro at han diktet dem opp for å fremstille seg selv i et godt lys eller for å få sympati. Det  var historier som virket som helt ordinære  arbeidsdager. 

Du ser'e på YouTube, og jeg unngår det hardt i hverdagen.. 

Jeg pleier  å simulere et narkoleptisk anfall når folk snakker om jobben sin 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Funker det? 😂🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, KnekkeBørre said:

Skjønner. Jeg sjekket denne youtube-videoen fordi jeg ønsket å lære litt om yrket. Derfor jeg også ble glad for at historien faktisk hørtes ut som en "kjedelig jobbhistorie" fordi det virket mer realistisk enn om han hadde fortalt historier hvor det fremstod som han levde som om han var i en Hollywood-film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Å😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (2 minutter siden):

Funker det? 😂🤭

Veldig ofte :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Å😔

Ikke her inne da veit du. Ikke vær så skjør a'gitt 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

Hadde du hørt om jobben min, hadde du fått et reelt anfall…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KnekkeBørre skrev (13 minutter siden):

Ikke her inne da veit du. Ikke vær så skjør a'gitt 😘

Jeg har jo veldig gøy jobb da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vin er sunt? Med ett glass vin i dag fant jeg faktisk piffen til å bestille mat til å teste ny oppskrift i morgen☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Jeg har jo veldig gøy jobb da😁

Om du bare kunne drite i den taushetsplikten din, så kunne jeg lett ha hørt på deg jabbe om jobb all day long  :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sa faktisk unnskyld, og for å slå plenen så må foreldrene mine ha en ny gressklipper, så da blir det å se etter det på lørdag.

Ellers, ikke merket stort til bjørkepollenallergi, før i dag. Sååå trøtt, halsen knebler seg sammen og litt vondt i hodet. To allergitabletter som tydeligvis ikke fungerer godt nå D4A73A88-D53D-404E-B848-C1DD87A2C922.gif.2d15659020b94eb892fd2e6739ca5103.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...