Peanut Skrevet 6. april #217421 Del Skrevet 6. april Skal lage Shepherd’s Pie i dag ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. april #217422 Del Skrevet 6. april 12 minutter siden, Peanut said: Skal lage Shepherd’s Pie i dag ^^, Med lammekjøttdeig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217423 Del Skrevet 6. april No1*No1 skrev (11 minutter siden): Med lammekjøttdeig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217424 Del Skrevet 6. april Peanut skrev (25 minutter siden): Skal lage Shepherd’s Pie i dag ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217425 Del Skrevet 6. april Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Jeg skal ha fiskegrateng til middag I dag, den står i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. april #217426 Del Skrevet 6. april 12 minutter siden, No1*No1 said: Med lammekjøttdeig? Kun det som passer til ^^, (Det blir visst imorgen ettersom jeg hadde litt av et surt oppstøt for 1,5 timer siden 😣 Så thai chicken red curry i dag). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217427 Del Skrevet 6. april (endret) Peanut skrev (37 minutter siden): Kun det som passer til ^^, (Det blir visst imorgen ettersom jeg hadde litt av et surt oppstøt for 1,5 timer siden 😣 Så thai chicken red curry i dag). Endret 6. april av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #217428 Del Skrevet 6. april Peanut skrev (31 minutter siden): Kun det som passer til ^^, (Det blir visst imorgen ettersom jeg hadde litt av et surt oppstøt for 1,5 timer siden 😣 Så thai chicken red curry i dag). Har du syrenøytraliserende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. april #217429 Del Skrevet 6. april Middag med dessertvin til - funker det også 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. april #217430 Del Skrevet 6. april 12 minutter siden, Cid said: Har du syrenøytraliserende? Ja, hev nedpå en tablett. Heldigvis svært sjelden jeg får noe slikt, men kjennes ut som jeg kreperer nesten >_< Jeg skulle ha hatt en slik medisin jeg fikk i Singapore- den hjalp mye bedre ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217431 Del Skrevet 6. april Peanut skrev (1 minutt siden): Ja, hev nedpå en tablett. Heldigvis svært sjelden jeg får noe slikt, men kjennes ut som jeg kreperer nesten >_< Jeg skulle ha hatt en slik medisin jeg fikk i Singapore- den hjalp mye bedre ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. april #217432 Del Skrevet 6. april Snøen har heldigvis regna vekk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217433 Del Skrevet 6. april Millimani skrev (7 minutter siden): Snøen har heldigvis regna vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. april #217434 Del Skrevet 6. april Ser på filmen dagboken. Er vel sånn jeg innbildte meg kjærlighet skulle være..Fin film. Men forstår at det er enormt få som får oppleve sånn type lidenskap. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #217435 Del Skrevet 6. april Peanut skrev (1 time siden): Ja, hev nedpå en tablett. Heldigvis svært sjelden jeg får noe slikt, men kjennes ut som jeg kreperer nesten >_< Jeg skulle ha hatt en slik medisin jeg fikk i Singapore- den hjalp mye bedre ☹️ Hva fikk du der? Jeg tar syrenøytraliserende hver kveld før jeg legger meg, ellers kan det bli brutalt 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #217436 Del Skrevet 6. april Cid skrev (Akkurat nå): Hva fikk du der? Jeg tar syrenøytraliserende hver kveld før jeg legger meg, ellers kan det bli brutalt 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. april #217437 Del Skrevet 6. april Jeg skal spraye en spray i hvert nesebor når jeg tar Livostin. I dag gjorde jeg det, snudde meg vekk og falt i andre tanker før jeg gjorde det igjen. Pussa selvsagt nesa før begge gangene. For mye spray i nesa nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #217438 Del Skrevet 6. april Millimani skrev (24 minutter siden): Jeg skal spraye en spray i hvert nesebor når jeg tar Livostin. I dag gjorde jeg det, snudde meg vekk og falt i andre tanker før jeg gjorde det igjen. Pussa selvsagt nesa før begge gangene. For mye spray i nesa nå Avhengig av nesespray? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 6. april #217439 Del Skrevet 6. april Jeg har tilbringt hele dagen i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. april #217440 Del Skrevet 6. april Cid skrev (22 minutter siden): Avhengig av nesespray? Nei, bruker det pga pollenallergi 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå