Gjest SVK Skrevet 4. april #217381 Del Skrevet 4. april 2 minutter siden, jukkapalme said: Det snør. Himmelsk korrekturlakk over feilstavet vår. Skal snø i morgen også, men håper det blir borte igjen fort, så kan kong vinter holde seg borte frem til slutten av november. Håper jeg. Det håper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #217382 Del Skrevet 4. april Jeg har funnet frem snøskyfla mi igjen, for dette var nedslående greier... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. april #217383 Del Skrevet 4. april Vel, jeg har kjøpt noen hageredskaper og slikt fra I Gros Hage og er riktig godt fornøyd med det Trenger ikke å få sår på fingrene mer av å skrape opp mose mellom heller da nei, med en slik: https://www.igroshage.no/produkt/bb-lukefinger/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. april #217384 Del Skrevet 4. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #217385 Del Skrevet 4. april Begynt å føles kaldere ut her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 4. april #217386 Del Skrevet 4. april Det kom noen vinterdager plutselig. Men det har snødd i april tidligere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. april #217387 Del Skrevet 4. april Jeg forstår at politiet ikke kan si så alt for mye når det gjelder drapssaken i Arendal, men måten svarene til pressen gis på, høres litt teit ut 🙈 «Vi har jobbet med dette i mange dager» «Det er for tidlig å si, det er bare to dager inn i etterforskningen». 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. april #217388 Del Skrevet 4. april Kryneren skrev (1 time siden): Det kom noen vinterdager plutselig. Men det har snødd i april tidligere også. Det snør i april hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april #217389 Del Skrevet 5. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 5. april #217390 Del Skrevet 5. april Jeg har vondt I føttene, ikke lyst til å gå på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. april #217391 Del Skrevet 5. april Jeg burde kanskje valgt vinterskoene idag 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 5. april #217392 Del Skrevet 5. april Har spist for mye i dag 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #217393 Del Skrevet 5. april Har ikke spist noe som helst i dag. Skal finne meg noe snart. Hoppe er sulten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april #217394 Del Skrevet 5. april No1*No1 skrev (5 timer siden): Jeg har vondt I føttene, ikke lyst til å gå på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april #217395 Del Skrevet 5. april Titania skrev (4 timer siden): Jeg burde kanskje valgt vinterskoene idag 🙈 No1*No1 skrev (32 minutter siden): Har spist for mye i dag 😔 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Har ikke spist noe som helst i dag. Skal finne meg noe snart. Hoppe er sulten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #217396 Del Skrevet 5. april Det har ikke snødd noe i dag og det er seks pluss ute = HURRA! Det smelter igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april #217397 Del Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det har ikke snødd noe i dag og det er seks pluss ute = HURRA! Det smelter igjen... 🌨️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #217398 Del Skrevet 5. april RAMP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april #217399 Del Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): RAMP! Knurrer dyra nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. april #217400 Del Skrevet 5. april Vi har en leverandør som ikke har 100 % kontroll. Jeg vet at jeg ikke har 100 kontroll, så derfor dobbeltsjekker jeg fakturaen fra leverandøren hver måned, for å se om jeg har glemt noe. Den aller første siden jeg så på, der jeg lette etter noe annen info, hadde de fakturert oss for en kunde som ikke er vår 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå