Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #218401 Del Skrevet 4. mai 2024 tånegla skrev (3 timer siden): God morgen😀 Jeg lurer på om jeg skal droppe bunaden og heller gå i lett sommerkjole i konfirmasjon i dag. 24 grader nå🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #218402 Del Skrevet 4. mai 2024 13 hours ago, Titania said: Kult tog Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden. Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2024 #218403 Del Skrevet 4. mai 2024 Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #218404 Del Skrevet 4. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2024 #218405 Del Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden. Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. Har du sett "Poarå"-episoden fra sveits? Litt av en beliggenhet og med masse trøbbel i vente... https://investigatingpoirot.blogspot.com/2013/10/a-frame-by-frame-look-polish-trailer.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #218406 Del Skrevet 4. mai 2024 Just now, Hoppetaujenta said: Har du sett "Poarå"-episoden fra sveits? Litt av en beliggenhet og med masse trøbbel i vente... https://investigatingpoirot.blogspot.com/2013/10/a-frame-by-frame-look-polish-trailer.html Ikke sett den. Ser fra lenken din at det er et engelsk hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #218407 Del Skrevet 4. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Har du sett "Poarå"-episoden fra sveits? Litt av en beliggenhet og med masse trøbbel i vente... https://investigatingpoirot.blogspot.com/2013/10/a-frame-by-frame-look-polish-trailer.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2024 #218408 Del Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (5 minutter siden): Ser fra lenken din at det er et engelsk hus. I episoden er det Sveits! Nemlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #218409 Del Skrevet 4. mai 2024 (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: I episoden er det Sveits! Nemlig... Sjekket nå og det er Rothschild-familien som bygget huset. Den bankfamilien bygde enormt mange flotte slott i Europa. . Endret 4. mai 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2024 #218410 Del Skrevet 4. mai 2024 I dag har jeg hatt fokus på hvile for å knekke siste rest av stresshodepine. Det hjalp. 👍 Er bra igjen og har fått spist og shoppa på normal. En lur og litt trim nå før middag ute☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2024 #218411 Del Skrevet 4. mai 2024 Å shoppe på normal hjelper på ganske mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2024 #218412 Del Skrevet 4. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å shoppe på normal hjelper på ganske mye. Mmm🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 4. mai 2024 #218413 Del Skrevet 4. mai 2024 Nå har jeg telefon i en måned til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2024 #218414 Del Skrevet 4. mai 2024 Amrit Kaur bør chille litt😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai 2024 #218415 Del Skrevet 4. mai 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden): Nå har jeg telefon i en måned til. Før lånehaien kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai 2024 #218416 Del Skrevet 4. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Amrit Kaur bør chille litt😳 Enig, hyperaktive unge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai 2024 #218417 Del Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (1 time siden): Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden. Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. Jeg har sett alt for lite, og kan alt for lite om ganske mange land har jeg funnet ut 😅 Men ser på «Europa fra oven» på national geographic, der de tar for seg land for land og severdigheter og andre ting fra landene - mye gøy og interessant, og mange land jeg nok kan finne på å ta en tur til om jeg skulle få for meg at jeg vil fly (har ikke flyskrekk, men hater det), og ikke minst få råd til å reise rundt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai 2024 #218418 Del Skrevet 4. mai 2024 Har sittet nesten 4 timer på Egon idag 😁 Solbrent, selv om jeg har smurt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #218419 Del Skrevet 4. mai 2024 (endret) 26 minutter siden, Titania said: Jeg har sett alt for lite, og kan alt for lite om ganske mange land har jeg funnet ut 😅 Men ser på «Europa fra oven» på national geographic, der de tar for seg land for land og severdigheter og andre ting fra landene - mye gøy og interessant, og mange land jeg nok kan finne på å ta en tur til om jeg skulle få for meg at jeg vil fly (har ikke flyskrekk, men hater det), og ikke minst få råd til å reise rundt 😊 Har sett alt for lite jeg også. Er mye fint fra Norge også. Bildet fra Måløy på vestlandet: Endret 4. mai 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai 2024 #218420 Del Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Har sett alt for lite jeg også. Er mye fint fra Norge også. Bilde fra Måløy på vestlandet: Absolutt 😁 Jeg har ikke vært så mye rundt i Norge heller, så masse å få med seg her også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå