Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

tånegla skrev (3 timer siden):

God morgen😀 Jeg lurer på om jeg skal droppe bunaden og heller gå i lett sommerkjole i konfirmasjon i dag.

24 grader nå🥵

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, Titania said:

web_zurich_region_stoos_sommer_standseil

Kult tog :D 

Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden.  Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter.  :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter.  :) 

:klem3::klem3::strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden.  Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. 

Har du sett "Poarå"-episoden fra sveits? :lur:  Litt av en beliggenhet og med masse trøbbel i vente...
L1.jpg
https://investigatingpoirot.blogspot.com/2013/10/a-frame-by-frame-look-polish-trailer.html

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Ser fra lenken din at det er et engelsk hus. :P

I episoden er det Sveits! :jolie:                    Nemlig...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

I episoden er det Sveits! :jolie:                    Nemlig...

Sjekket nå og det er Rothschild-familien som  bygget huset. Den bankfamilien bygde enormt mange flotte slott i  Europa. . 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fokus på hvile for å knekke siste rest av stresshodepine. Det hjalp. 👍 Er bra igjen og har fått spist og shoppa på normal. En lur og litt trim nå før middag ute☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Å shoppe på normal hjelper på ganske mye. ;) 

Mmm🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg telefon i en måned til. :) 

Før lånehaien kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Amrit Kaur bør chille litt😳

Enig, hyperaktive unge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (1 time siden):

Jeg har sett alt for lite, og kan alt for lite om ganske mange land har jeg funnet ut 😅

Men ser på «Europa fra oven» på national geographic, der de tar for seg land for land og severdigheter og andre ting fra landene - mye gøy og interessant, og mange land jeg nok kan finne på å ta en tur til om jeg skulle få for meg at jeg vil fly (har ikke flyskrekk, men hater det), og ikke minst få råd til å reise rundt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet nesten 4 timer på Egon idag 😁

Solbrent, selv om jeg har smurt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Titania said:

Jeg har sett alt for lite, og kan alt for lite om ganske mange land har jeg funnet ut 😅

Men ser på «Europa fra oven» på national geographic, der de tar for seg land for land og severdigheter og andre ting fra landene - mye gøy og interessant, og mange land jeg nok kan finne på å ta en tur til om jeg skulle få for meg at jeg vil fly (har ikke flyskrekk, men hater det), og ikke minst få råd til å reise rundt 😊

Har sett alt for lite jeg også. Er mye fint fra Norge også. Bildet fra Måløy på vestlandet:

EFA-S5_0002_506_Nordic_EuropeFromAbove_2

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Har sett alt for lite jeg også. Er mye fint fra Norge også. Bilde fra Måløy på vestlandet:

EFA-S5_0002_506_Nordic_EuropeFromAbove_2

Absolutt 😁 Jeg har ikke vært så mye rundt i Norge heller, så masse å få med seg her også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...