Gjest No1*No1 Skrevet 3. april 2024 #217341 Del Skrevet 3. april 2024 4 minutter siden, Frøkenfryden said: Ååå🥺❤️ Høyner med øyelokk som ikke lenger viser pga nedsunken hud. Flaks jeg ikke bruker mascara. Hadde fått sorte striper på huden😮 😥💋 fuckings alderdom Min sminkerutine per i dag er ganske simpel. Concealer stick på neserygg og under øyne for å skjule de forbanna trøtthetsposene pga søvnmangel. Men bare litt. Spf 15 fra origins 🥰 avhengig av den. Og mascara that's it. Tar bare 3 min. Så ei kvinnelig komiker ikke lenge siden... som var litt morsom sksl se om jeg finner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. april 2024 #217342 Del Skrevet 3. april 2024 Spiste en lakrisis i stad ^^, Alt er greit med måte. Jeg har høyt blodtrykk grunnet år med mye stress, og for mye lakris gjør en Peanut litt men dagen etter bra igjen og så ingen lakris før lang tid. Forrige gang på sykehuset fikk jeg bedøvende en stund før timen så jeg sov gjennom undersøkelse og sov ut ute på gangen og var helt da jeg kom hjem. Nå så fikk jeg bedøvende rett før undersøkelsen skulle være så jeg kjente sånn halvveis hva som skjedde, men ingen store problemer. Satt etterpå og hikket ekstremt mye mens legen skrev litt på pc og så satt ute litt hvor jeg ble helt i hodet og sovnet bort i en liten stund. Nå her hjemme har jeg sovet i 2 eller 3 timer. Litt at jeg ikke husker helt hva som skjedde. for at det ikke er noe og at jeg bare skal gå på Somac i noen måneder fremover før innkallelse for å se om det har skjedd noe eller ikke. Nå er jeg mitt sedvanlige igjen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 3. april 2024 #217343 Del Skrevet 3. april 2024 31 minutter siden, No1*No1 said: 😥💋 fuckings alderdom Min sminkerutine per i dag er ganske simpel. Concealer stick på neserygg og under øyne for å skjule de forbanna trøtthetsposene pga søvnmangel. Men bare litt. Spf 15 fra origins 🥰 avhengig av den. Og mascara that's it. Tar bare 3 min. Så ei kvinnelig komiker ikke lenge siden... som var litt morsom sksl se om jeg finner... Fant ikke video. Den er visst bare på tiktok. Kommer opp om man søker på Rachel Sarah Parris og foundation eller make-up glossary. Syns det var artig, men kan ikke lime her siden jeg ikke finner den på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2024 #217344 Del Skrevet 3. april 2024 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Ååå🥺❤️ Høyner med øyelokk som ikke lenger viser pga nedsunken hud. Flaks jeg ikke bruker mascara. Hadde fått sorte striper på huden😮 Hva mener du med nedsunken hud? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april 2024 #217345 Del Skrevet 3. april 2024 Så noen som har badet i tunevannet 🥶 Forrige uke var det is der 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2024 #217346 Del Skrevet 3. april 2024 Cid skrev (27 minutter siden): Hva mener du med nedsunken hud? Med åra siger huden litt, blir slappere. Siden jeg også slanket meg en del på et tidspunkt blir det nok ennå mer slikt, for mye hud liksom når fettet er borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2024 #217347 Del Skrevet 3. april 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det har jeg visst lenge. Kan få høyt blodtrykk av det og DET er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2024 #217348 Del Skrevet 3. april 2024 Peanut skrev (2 timer siden): Spiste en lakrisis i stad ^^, Alt er greit med måte. Jeg har høyt blodtrykk grunnet år med mye stress, og for mye lakris gjør en Peanut litt men dagen etter bra igjen og så ingen lakris før lang tid. Forrige gang på sykehuset fikk jeg bedøvende en stund før timen så jeg sov gjennom undersøkelse og sov ut ute på gangen og var helt da jeg kom hjem. Nå så fikk jeg bedøvende rett før undersøkelsen skulle være så jeg kjente sånn halvveis hva som skjedde, men ingen store problemer. Satt etterpå og hikket ekstremt mye mens legen skrev litt på pc og så satt ute litt hvor jeg ble helt i hodet og sovnet bort i en liten stund. Nå her hjemme har jeg sovet i 2 eller 3 timer. Litt at jeg ikke husker helt hva som skjedde. for at det ikke er noe og at jeg bare skal gå på Somac i noen måneder fremover før innkallelse for å se om det har skjedd noe eller ikke. Nå er jeg mitt sedvanlige igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2024 #217349 Del Skrevet 3. april 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Kroppen sier jo i fra til deg for harde livet. "Hjelp meg - vær snill med meg - det gjør vondt!" Lytter du...eller ikke? Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja. Så da vet du alt du trenger å vite NÅ før det har gått galt. Det er din jobb å ta vare på helsen din, selv om det du liker er så veldig godt at du bare må ha mer. Jeg vet alt om det jeg også. Vi er i samme båt. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja. Det er slik tror jeg, at man kan spise og drikke det meste, men i små porsjoner. Helst ikke hver dag heller, men litt av og til. Jeg vet dette via iskrem f.eks. Godt hele tiden, men jeg må finne grensene, dagen og hvor mye og holde meg til det. Kan`ke ha 17-mai hele tiden heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2024 #217350 Del Skrevet 3. april 2024 De fleste får tilstander som henger og slenger når de blir eldre, men det er livets gang og ingen krise. Det finnes mange varianter av tøy som holder alt hopp og inn, så det blir mitt minste problem når det setter inn for alvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2024 #217351 Del Skrevet 3. april 2024 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Med åra siger huden litt, blir slappere. Siden jeg også slanket meg en del på et tidspunkt blir det nok ennå mer slikt, for mye hud liksom når fettet er borte. Jeg synes du ser fin ut da 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2024 #217352 Del Skrevet 3. april 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg synes du ser fin ut da 😃 Takk jeg hørtes rar ut i den beskrivelsen, jeg har ikke så rare øyne😂😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2024 #217353 Del Skrevet 3. april 2024 No1*No1 skrev (4 timer siden): De to siste år har vært så harde mot meg. Ser plutselig nesten ut som min egen alder, er ikke vant til det. Nå vil jeg ha botox og hakeløft. 😭 How old are you these days Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2024 #217354 Del Skrevet 3. april 2024 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Spiste visst listeria til middag i går og lunsj i dag😬 Jeg drakk listerine til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2024 #217355 Del Skrevet 3. april 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg drakk listerine til frokost Satan me er barske😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2024 #217356 Del Skrevet 3. april 2024 Peanut skrev (4 timer siden): Spiste en lakrisis i stad ^^, Alt er greit med måte. Jeg har høyt blodtrykk grunnet år med mye stress, og for mye lakris gjør en Peanut litt men dagen etter bra igjen og så ingen lakris før lang tid. Forrige gang på sykehuset fikk jeg bedøvende en stund før timen så jeg sov gjennom undersøkelse og sov ut ute på gangen og var helt da jeg kom hjem. Nå så fikk jeg bedøvende rett før undersøkelsen skulle være så jeg kjente sånn halvveis hva som skjedde, men ingen store problemer. Satt etterpå og hikket ekstremt mye mens legen skrev litt på pc og så satt ute litt hvor jeg ble helt i hodet og sovnet bort i en liten stund. Nå her hjemme har jeg sovet i 2 eller 3 timer. Litt at jeg ikke husker helt hva som skjedde. for at det ikke er noe og at jeg bare skal gå på Somac i noen måneder fremover før innkallelse for å se om det har skjedd noe eller ikke. Nå er jeg mitt sedvanlige igjen Så når du spiser lakris blir pea borte lizzom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2024 #217357 Del Skrevet 3. april 2024 Ingen listeria knuste meg da. Nå har jeg spist grønnkålsuppe også. Killin them 🦠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2024 #217358 Del Skrevet 3. april 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Så når du spiser lakris blir pea borte lizzom? 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2024 #217359 Del Skrevet 3. april 2024 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Satan me er barske😎 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. april 2024 #217360 Del Skrevet 3. april 2024 Titania skrev (4 timer siden): Så noen som har badet i tunevannet 🥶 Forrige uke var det is der Var det @Lurven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå