AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Har bare Paracet å Ibux har pøst på i håp om at det hjelper men det hjelper egentlig aldri når anfallet først har begynt men har hjelpe før om jeg får tatt det før anfallet begynner. Dødsvondt kjennes ut som hode skal sprenge!! Føler får å dusje men tørr ikke er redd får å bli værre nå som jeg fikk noen minutter jeg føler jeg klare å puste å ikke vri meg… hva skal jeg gjøre? Blir du værre av dusj? Har åpent vindu å mørkt rom. Noen tips jeg er så sliten å redd får vet det blusser opp mer igjen har hatt anfall siden i går å jeg får det ikke bort.. trenger masse tips å kjerringråd tar imot alt Anonymkode: 5841a...281
Gjest kira87 Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 For meg blir migrenen verre når jeg reiser meg opp og står, så jeg selv ville ventet med den dusjen. Du kan forsøke kald klut over ansiktet eller i hvert fall få noen til å hente ut ordentlige anfallsmedisiner for deg hvis du ikke orker å dra på apoteket selv. Jeg har alltid Maxalt liggende i samtlige rom i huset, i veska, i bilen. Hadde ikke klart meg uten. Er ikke mange kjerringråd som faktisk virker, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Takk får svar. Nei har prøvd mange kjerringråd før å har aldri funket men er så desperat 🤪 tørr ikke bevege meg nei å jeg bor langt oppe i skauen så føler ikke jeg kan mase på dem rundt om å kjøre … men det går over somregel etter 2 dager så satser på det er over i morgen værtfall Anonymkode: 5841a...281
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 For meg hjelper diverse reseptfrie medisiner, hvile, drikke, ro og mørke. Jeg har også migrenemedisiner på resept. Mine reseptfrie tips er Fenazon (eventuelt med koffein), eller Paralen. Foreslår at du prøver å sove, og tar kontakt med legen for medisintips, samtidig som du fører dagbok for å se etter triggere (sollys for min del). Anonymkode: e4af6...32a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Hold deg unna kjerringråd. Har du migrene medisiner? Paracet og ibux demper ikke mine anfall, så jeg bruker min migrene medisin mot disse smertene Anonymkode: 6416e...247 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Er så desperat så vill bare prøve alt… nei Paracet å Ibux funker ikke men er desperat å prøver det jeg har tilgjengelig… hadde besøk av en hund som markerte på teppe så skulle vaske med potetmel å eddik frem til jeg får hentet rensemaskin da jeg leste man kunne gjøre det.. skulle hente rensemaskin i dag men klarer ikke å eddik lukta gir meg migrene.. triggerne mine er godteri , lys og lukter så burde ha skjønt at jeg kom te å bli dårlig men jeg måtte jo ha en nødløsning mens jeg ventet på å kunne hente rensemaskin… Anonymkode: 5841a...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå