AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Jeg har en rotfyllt fortann som er litt bevegelig. Dobbelt så bevegelig som den andre fortanna. Er dette noe jeg bør gå til tannlegen med? Når jeg beveger på den er det litt ubehagelig, men ikke vondt. Er det et tegn på at fortanna kommer til å falle ut eller? 😬 Anonymkode: 89295...c0d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har en rotfyllt fortann som er litt bevegelig. Dobbelt så bevegelig som den andre fortanna. Er dette noe jeg bør gå til tannlegen med? Når jeg beveger på den er det litt ubehagelig, men ikke vondt. Er det et tegn på at fortanna kommer til å falle ut eller? 😬 Anonymkode: 89295...c0d Ring tannlege asap Anonymkode: 71799...6ec
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Dette er en tann du kan miste ja. Anonymkode: c08d0...c7c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 (Ikke TS) Er det vanlig at rotfylte tenner kan kjennes løsere enn de andre? Jeg hadde en rotfylt jeksel med krone der jeg trodde krona var løs, men når tannlegen sjekka satt krona som støpt. Nå har jeg en annen rotfylt tann med krone med samme greie. Jeg skal til tannlegen for oppfølging av en annen tann om en liten stund og skal huske å spørre om den da, i mellomtiden spør jeg her. 😅 Anonymkode: 02330...28d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Jeg hadde helt klart ringt tannlegen om jeg hadde en løs fortann. Hadde seriøst fått panikk. Anonymkode: 9611a...f85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå