Gå til innhold

Ekstremt intelligent jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har sett mange som driver med doktorgrad, er leger osv. som legger ut bilder av kroppen sin på insta.

Anonymkode: dbade...397

Man kan være ganske ensporet selv om man har doktorgrad 😂

Anonymkode: 442c7...f1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har sett mange som driver med doktorgrad, er leger osv. som legger ut bilder av kroppen sin på insta.

Doktorgrad er automatisk intelligent? 

Anonymkode: 54ac8...cc9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Doktorgrad er automatisk intelligent? 

Er lege automatisk intelligent? Hvorfor stiller du ikke spørsmålstegn ved det også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å spørre henne om hva hun mener om noe, som for eksempel om hun har tenkt på hva som kan finnes utenfor universet vi kjenner til.

Dersom hun er så intelligent som du skriver, har hun antagelig tenkt på dette, og da har dere noe å snakke om uten at dette blir sett på som sjekking.

Anonymkode: 249bf...c4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkers jente. 

Helt jævlig å være så attraktiv. 

Anonymkode: 7a0e8...061

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkers jente. 

Helt jævlig å være så attraktiv. 

Anonymkode: 7a0e8...061

Jepp.

Her forsøker man å forstå Einsteins relativitsteori, og så kommer det noen og spør: "Døøø. Liker'u å bli pult bakfra?"

Anonymkode: 249bf...c4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, ser det på den måten, men er litt redd for å bli avvist totalt. Hun er sykt intelligent, og det er jo slike som er kresen. Hun er topp elev på ingeniør studiet, løser rubix kuber og spiller sjakk. Og hun er veldig pen. Jeg er bare en helt alminnelig person som spiller litt sjakk 😭

Anonymkode: f6e99...6b6

Vi har skjønt at du synes hun er pen...

Helt ærlig, hun er for smart til å ville ha noe med deg å gjøre. En intelligent kvinne ønsker å bli begjært for sine personlige egenskaper og ønsker ikke et forhold til en mann som er så enkel at han lar seg blende av ytre kvaliteter.

La denne kvinnen finne seg en fyr som verdsetter hennes indre kvaliteter du, så kan du finne deg noen som er mer på ditt enkle nivå.

Anonymkode: 7a00e...140

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Er lege automatisk intelligent? Hvorfor stiller du ikke spørsmålstegn ved det også?

Mats Gilbert et godt eksempel på at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom noen av delene. 😁

Anonymkode: dba14...d85

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, dette fokuset på at hun er "meget vakker" blir for tragisk. Akkurat som feminist jenter som er hyklerske og mener at man er en "gris" hvis ei blir sjekket opp av en gjennomsnittelig eller under-gjennomsnittelig mann. Men er det en kjekkas, så er det plutselig, helt fint og greit 😂

Du bør nesten bestemme deg for hva slags damer du liker - enten bare på grunn av utseende, eller bare på grunn av intelligens. For det er faktisk ikke slik at både "vakker og intelligens" er noe ekstra bonus. Tvert imot, dette er knapt nok ei man hadde gitt å innlede et langvarig forhold med. Men det er kanskje ikke langvarig forhold du er interessert i heller. 

Uansett, man har det ordtaket som heter: Ikke drit i eget reir, (eller noe sånt), og det vil si, ikke tabb deg ut på et fellesarena der folk kommer for sjakk og ikke for sjekking. 

Hadde sjakklubben tatt en pils ute sammen eller julebord, så kunne det ha vært et bedre arena for å teste ut "kjemien" eller hva man skal kalle det. Men jeg tviler på at dere har dype samtaler rundt andre ting enn sjakk på den klubben, og da er det best å holde seg til det temaet. 

Du er sikkert ikke den eneste som har prøvd deg heller, og hun er sikkert lei av det. 

Dessuten, så hadde jeg ikke giddet å gi henne tilfredstillelsen av å avvise deg. Men det ser du an selv, om du liker å bli avvist og ydmyket. Sånne damer bør læres at de ikke er noen Gudinner og at de ikke er interessante til noe annet enn å kun snakke om sjakk. Ikke gi dem noe oppmerksomhet utover det.

Anonymkode: 6c04e...264

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La henne være ts. Du skremmer henne. 

Anonymkode: 901a9...603

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er en dame på mitt studie, som er så vakker, og ekstremt intelligent. Jeg prøver å få henne til å legge merke til meg daglig, men hun er stort sett opptatt med lesing. Jeg har vært på samme sjakklubb som henne i 1 år, og det var der jeg så henne først. Jeg har så lyst å be henne ut med meg, eller invitere henne over en sjakkrunde. Er det innafor? Burde jeg i det hele tatt spørre? 

Hvordan prøver du å få henne til å legge merke til deg? Det kan godt hende hun har lagt merke til deg, men ikke viser det. Å bare gå bort og be henne ut vil nok ikke funke. Hun er nok vant til oppmerksomhet. For all del ikke kryp for henne. Hvis du tenker at du ikke er god nok, så er du gjerne ikke det. Går dere i sjakklubb er det vel en fordel å ikke gjøre stemningen klein. Bare vis deg som en hyggelig og høflig mann som hun har felles interesser med. Dere går jo både på samme studie og spiller sjakk, så der har du en god icebreaker. Ta kontakt med henne på en uskyldig måte, og bare få etablert kontakten. Ikke sett henne på en pidestall, da må hun jo se ned på deg. Behandle henne som en likeverdig, og foreslå at dere tar et parti sjakk. Vet du noe om boken hun leser så prøv å snakke om det, evt spør henne hva hun synes. Jo mer du får henne til å snakke og ikke deg, jo bedre. Prøv å være avslappet og vær deg selv. Du må ha tro på deg selv, tenk at du er bra nok. 

Anonymkode: 0322b...50b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er en dame på mitt studie, som er så vakker, og ekstremt intelligent. Jeg prøver å få henne til å legge merke til meg daglig, men hun er stort sett opptatt med lesing. Jeg har vært på samme sjakklubb som henne i 1 år, og det var der jeg så henne først. Jeg har så lyst å be henne ut med meg, eller invitere henne over en sjakkrunde. Er det innafor? Burde jeg i det hele tatt spørre? 

Hvorfor skulle ikke det være innafor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...