AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Er en dame på mitt studie, som er så vakker, og ekstremt intelligent. Jeg prøver å få henne til å legge merke til meg daglig, men hun er stort sett opptatt med lesing. Jeg har vært på samme sjakklubb som henne i 1 år, og det var der jeg så henne først. Jeg har så lyst å be henne ut med meg, eller invitere henne over en sjakkrunde. Er det innafor? Burde jeg i det hele tatt spørre? Anonymkode: f6e99...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Selvsagt, hvorfor ikke? Anonymkode: cc5d3...d31 2 2
anonymbruker2312 Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Gjør det, uten tvil. Jeg forstår godt at det er ubehagelig og kan være nervepirrende, man er redd for avvisning. Men du taper ingenting på det. Ei jente liker når gutter tar initiativet og viser interesse, så lenge man holder en viss grense. Ikke alt for pågående, men med måte. 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er en dame på mitt studie, som er så vakker, og ekstremt intelligent. Jeg prøver å få henne til å legge merke til meg daglig, men hun er stort sett opptatt med lesing. Jeg har vært på samme sjakklubb som henne i 1 år, og det var der jeg så henne først. Jeg har så lyst å be henne ut med meg, eller invitere henne over en sjakkrunde. Er det innafor? Burde jeg i det hele tatt spørre? Anonymkode: f6e99...6b6 Hva har du å tape?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt, hvorfor ikke? Anonymkode: cc5d3...d31 Er så redd for å bli avvist. Hun er veldig pen, og har hørt om flere som har prøvd seg og fått rødt kort, som man sier. Tror hun er veldig opptatt Anonymkode: f6e99...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så redd for å bli avvist. Hun er veldig pen, og har hørt om flere som har prøvd seg og fått rødt kort, som man sier. Tror hun er veldig opptatt Anonymkode: f6e99...6b6 Kanskje hun liker deg også, hun tør bare ikke si det? Det verste som kan skje, er at hun sier nei. Anonymkode: cc5d3...d31 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Hva har du å tape? Ja, ser det på den måten, men er litt redd for å bli avvist totalt. Hun er sykt intelligent, og det er jo slike som er kresen. Hun er topp elev på ingeniør studiet, løser rubix kuber og spiller sjakk. Og hun er veldig pen. Jeg er bare en helt alminnelig person som spiller litt sjakk 😭 Anonymkode: f6e99...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun liker deg også, hun tør bare ikke si det? Det verste som kan skje, er at hun sier nei. Anonymkode: cc5d3...d31 Okei. Skal be henne ut i dag. Skal spørre om hun vil finne på noe. Sjakk, om hun kan lære meg å løse rubix kuber eller gå en lang tur?😊 Anonymkode: f6e99...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje hun liker deg også, hun tør bare ikke si det? Det verste som kan skje, er at hun sier nei. Anonymkode: cc5d3...d31 Neias. Jeg tror ikke hun noen gang har lagt merke til meg Anonymkode: f6e99...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Ikke kommenter at hun er vakker, eller kommenter kroppen hennes. Og lær at det er Rubik, ikke Rubix. Rubik sin kube - Rubiks kube. Anonymkode: 16f38...1ad 5
umAxa Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Er så redd for å bli avvist. Hun er veldig pen, og har hørt om flere som har prøvd seg og fått rødt kort, som man sier. Tror hun er veldig opptatt Anonymkode: f6e99...6b6 Vet ikke om dette er god tips eller ei, men jo mer direkte man konfronterer noen med å spørre vedkommende ut, jo mer presser man personen inn i ett hjørnet og tvinge frem et anspent svar. Et svar som du helst ikke ønsker å være en avvisning, så hvorfor presse noen inn i en slik situasjon? Fremfor å legge alle de romantisk-interessert kortene på bordet med en gang, kan du istedet bare si hei, og snakke med henne og la samtalen flyte og bruke tid i bli-kjent fasen. Du finner raskt ut om de er er noe kjemi mellom dere og om det er tid og sted for å i neste steg presentere de romantiske kortene dine. Kravle før man kan gå. Endret 30. mars 2022 av umAxa 4 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, ser det på den måten, men er litt redd for å bli avvist totalt. Hun er sykt intelligent, og det er jo slike som er kresen. Hun er topp elev på ingeniør studiet, løser rubix kuber og spiller sjakk. Og hun er veldig pen. Jeg er bare en helt alminnelig person som spiller litt sjakk 😭 Anonymkode: f6e99...6b6 Men da vet du jo hvor ståa er hvis du blir avvist? Intelligens og kresenhet trenger ikke ha sammenheng. Man trenger heller ikke være noen mensakandidat for å spille sjakk eller løse kuben bare så det er sagt. Kjør på. Vær nyskjerrig på henne og la henne prate.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Kjenner jeg henne? I sjakklubben vår er det en nydelig og meget seriøs russisk kvinne som mange liker, men hun er ikke interessert 😁 Hun er cirka 23-24? Anonymkode: 54ac8...cc9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så redd for å bli avvist. Hun er veldig pen, og har hørt om flere som har prøvd seg og fått rødt kort, som man sier. Tror hun er veldig opptatt Anonymkode: f6e99...6b6 Spør henne om å ta et parti sjakk. Å be henne på date bare fordi hun er pen (om du ikke tidligere har snakket med hennne) er creepy. Anonymkode: 442c7...f1e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Sjekk om hun har bilder av kroppen sin på Instagram. Har hun det, så lik dem. Da sender du et klart signal om at du er interessert i å være mer enn venner. Anonymkode: dbade...397
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sjekk om hun har bilder av kroppen sin på Instagram. Har hun det, så lik dem. Da sender du et klart signal om at du er interessert i å være mer enn venner. Anonymkode: dbade...397 TS sier at dama er "ekstremt intelligent". Slike mennesker pleier ikke å poste bilder av kroppen sin på Instagram. Anonymkode: 54ac8...cc9 6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ser det på den måten, men er litt redd for å bli avvist totalt. Hun er sykt intelligent, og det er jo slike som er kresen. Hun er topp elev på ingeniør studiet, løser rubix kuber og spiller sjakk. Og hun er veldig pen. Jeg er bare en helt alminnelig person som spiller litt sjakk 😭 Anonymkode: f6e99...6b6 Du...du må jobbe med selvtilliten din hvis du skal ha en relasjon til henne(du kryper jo allerede) Selvtillit er tiltrekkende. Anonymkode: 264ff...e85
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Du kan spørre, men forbered deg på et mulig nei, og vær klar til å akseptere dette. Reager modent Anonymkode: 77de7...878
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS sier at dama er "ekstremt intelligent". Slike mennesker pleier ikke å poste bilder av kroppen sin på Instagram. Anonymkode: 54ac8...cc9 Har sett mange som driver med doktorgrad, er leger osv. som legger ut bilder av kroppen sin på insta. Anonymkode: dbade...397
Nysgjerrig_bris Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en dame på mitt studie, som er så vakker, og ekstremt intelligent. Jeg prøver å få henne til å legge merke til meg daglig, men hun er stort sett opptatt med lesing. Jeg har vært på samme sjakklubb som henne i 1 år, og det var der jeg så henne først. Jeg har så lyst å be henne ut med meg, eller invitere henne over en sjakkrunde. Er det innafor? Burde jeg i det hele tatt spørre? Anonymkode: f6e99...6b6 jeg har misset ut på så utrolig mange sjanser som det der fordi jeg var for pysete. Go4it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå