Gå til innhold

Hva gir dere til syk hund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en hund som er syk på 8.dagen nå.  Han verken drikker eller spiser selv.  Har høy feber, og dyrlegen finner ikke ut hva det er.  Er på 3. sort antibiotika nå........  pluss febernedsettende.

Mitt spørsmål er.  Gir dere noe annet enn vann til å drikke for å få i hunden næring?  Tenker den etterhvert trenger næring og for å klare å bekjempe infeksjonen.  Ikke bare vann........

Han har og fått intravenøs hos dyrlegen for å få i nok væske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en ting du burde ta opp med veterinæren. Du vet ikke om rådene du får på nett, kan gjøre behandlingen verre i stedet for bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres absolutt ikke bra ut! Stakkars lille..

Enig med Troyamin over her. Snakk med veterinæren. Eventuelt kan du dra til en annen veterinær og se om de kan finne ut av noe annet gjennom diverse tester.

Anonymkode: 2fb47...78c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir syke hunder veterinærbehandling. 

Anonymkode: 87c42...e29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/30/2022 den 13.25):

Jeg gir syke hunder veterinærbehandling. 

Anonymkode: 87c42...e29

Leste du ikke over?????  Hunden får oppfølging av veterinær.  Både med utredning og medisiner.  Har der blitt oppfordret til å gi vann i sprøyte viss han ikke drikker selv, 500 ml i døgnet.  Og at han kunne få den maten han hadde lyst å spise.  

Mitt spørsmål er om noen har tips til noe som kan øke appetitten, og som kan gi han litt næring.

Så les hele innlegget før du kommenterer!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...