AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e Du glemte å sende han et bilde av deg med en selfie fra en fjelltopp. Anonymkode: abd82...17b 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Du kan ikke vite noen ting om andres liv pga snap. Han er vel som de fleste andre at han nyter naturen når han er ute å går og ikke gidder å dra frem mobilen. Er ingen hensikt i å poste bilder fra at man går på tur osv. Heller du som tar av på snap, hvem bryr seg om at du har vært ute å sådd i hagen eller hva du lager til middag 🤦♀️ Anonymkode: 0fc80...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Unnskyld at jeg spør. Hvis du har hus og hage så antar jeg at du er voksen. Når begynte voksne mennesker å rope ut om røde flagg på internett til ukjente mennesker, i visshet om at vi ikke kjenner til personen i hel tatt? Og hvilken alder er innafor å bruke uttrykket røde flagg? Anonymkode: 81942...22c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unnskyld at jeg spør. Hvis du har hus og hage så antar jeg at du er voksen. Når begynte voksne mennesker å rope ut om røde flagg på internett til ukjente mennesker, i visshet om at vi ikke kjenner til personen i hel tatt? Og hvilken alder er innafor å bruke uttrykket røde flagg? Anonymkode: 81942...22c Unnskyld at jeg reagerer. Eller ikke unnskyld. Begrepet rødt flagg er innafor å bruke samme hvilken alder og man er i sin fulle rett å være førevar og reagere på røde flagg. Nå er det sånn at når man er forelsket ser man ikke røde flagg like tydelig selv så da er det viktig å spørre andre. Anonymkode: 0fc80...dd4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Vi har snakket sammen om felles interesser...og derfor har jeg sendt bilder. Har ikke "tatt av". Vi har snakket mye og det har et samtaler. Og vi har chattet mye, dagen lang. Jiiis her var det mange som hadde stått opp med feil bein. Vi har hatt en uke med nydelig vær i området.... og det er besynderlig at en som er SÅ interessert i friluftsliv og HAGEplanter ikke har satt snuten ut døra. Anonymkode: afb09...62e 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 Mange pynter litt på sanningen i begynnelsen for å fange interesse MEN jeg syns det har gått alt for kort tid for å trekke den konklusjonen at han ikke har de interessene som han sier at han har. Anonymkode: b6341...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har snakket sammen om felles interesser...og derfor har jeg sendt bilder. Har ikke "tatt av". Vi har snakket mye og det har et samtaler. Og vi har chattet mye, dagen lang. Jiiis her var det mange som hadde stått opp med feil bein. Vi har hatt en uke med nydelig vær i området.... og det er besynderlig at en som er SÅ interessert i friluftsliv og HAGEplanter ikke har satt snuten ut døra. Anonymkode: afb09...62e Du vet ingenting om han er ute eller inne hele dagen. Det er ikke normalt at voksne folk skal dokumentere alt de gjør og bruke snapchat som en 14 åring Anonymkode: 0fc80...dd4 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e Det er i hvert fall ikke noe rødt flagg, slutt å sleng ut det utrykket i hytt og pine. Blir bare pinlig. Anonymkode: 3b4d9...709 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Jeg vet om mange som aldri kunne ha greid å dra på fjelltur om ikke mobilen lå i lomma. Det viktigste med turen er å dokumentere slik at andre mennesker får se hvor aktiv og sporty du er. Anonymkode: abd82...17b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er i hvert fall ikke noe rødt flagg, slutt å sleng ut det utrykket i hytt og pine. Blir bare pinlig. Anonymkode: 3b4d9...709 Det er jeg enig. Det som beskrives her er ikke noe rødt flagg foreløpig, men for eksempel er det vanlig at psykopater og sosiopater speiler interessene til den de vil imponere og få inn i garnet sitt. Men at denne fyren gjør det bare fordi trådstarter ikke får bilder av alt han foretar seg er bare fjas, for meg er faktisk trådstarters forventninger og raske konklusjoner her det som er rødt flagg Anonymkode: 0fc80...dd4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet om mange som aldri kunne ha greid å dra på fjelltur om ikke mobilen lå i lomma. Det viktigste med turen er å dokumentere slik at andre mennesker får se hvor aktiv og sporty du er. Anonymkode: abd82...17b Sært og umodent. Jeg legger igjen mobilen hjemme når jeg er i stallen, skogen og fisketur, går ofte på museum og kunstutstillinger og driver ikke å dokumenterer det heller. Er jeg ute i hagen jobber jeg og trenger ikke ta skrytebilder og når jeg er med venner syns jeg det er frekt å sitte med mobilen så vi holder den alltid vekk fra samværet Anonymkode: 0fc80...dd4 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e Jeg elsker også å være utendørs (når det er pent vær). Jeg elsker også å være aktiv (når jeg har lyst til det, og ikke er for sliten). Jeg elsker også å lage mat (til spesielle anledninger, ikke i hverdagen). Jeg elsker også å holde på med prosjekter i hagen (sånn innimellom). Jeg elsker å holde på med musikk (utøvende) (når tiden og lysten er der). Jeg elsker å lese bøker (når jeg har roen til å gjøre det). Poenget mitt er at jeg tror at vi alle viser de beste sidene av oss i en bli-kjent-fase, og selv om man er ærlig om interesser kan det hende at man overdriver graden av interessen. Men jeg er enig med de andre her, en uke er veldig kort tid for å finne ut om personen har kommet med overdrivelser eller ikke. Jeg tenker at hvis du er interessert gir du deg tid til å bli kjent med ham, og gir ham mulighet til å vise deg hvem han virkelig er. Når det gjelder bruken av begrepet rødt flagg, det er et begrep som blir brukt ulikt. Jeg selv har høy terskel for å bruke det begrepet. For meg handler "rødt flagg" mer om at noen ikke er den personen han gir seg ut for å være mtp løgn, vold, rus, temperament osv,altså at personen kan være skadelig for deg, ditt liv, og din fysiske og psykiske helse, ikke om ikke om at han overdriver graden av fritidsinteresser. Et rødt flagg for meg ville for eksempel vært at han bevisst hadde sparket til katten, og i etterkant hadde ledd og bortforklart hendelsen. Eller at han skrev til deg at "jeg var hos bestemor for å hjelpe henne " i går kveld, samtidig som du så på Facebook at han festet villt med venner. Anonymkode: 9587e...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e kanskje han prøver å si at dere ikke passer sammen? Høres ut som en typisk evig ungar som vil ha en dame i sofaen og helst ikke forandre noe i livet sitt. høres ut som han jeg datet litt for en stund siden. han dumpet meg etter tre mnd fordi han fikk helt skrekken når jeg sa at jeg ofte hadde masse kids i leiligheten. og at barnet er redd for å miste meg, engstelig osv. tenk så slitsomt med et lite menneske som har behov når man selv har så store behov for å bare slappe av på sofaen 😄 Anonymkode: 1bab1...a20 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Anonymkode: afb09...62e Spiser han grandis er det definitivt et rødt flagg, ja! Anonymkode: 623c5...6bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 De fleste normale folk tar jo ikke selfies hele tiden, og bruker sånn sett bilder fra litt spesielle anledninger, som tur, ferie og fest. Ikke noe galt i det. Det er heller ikke så vanlig å marsjere over vidda eller bestige fjelltoppen alene, og i og med at venner ikke er like tilgjengelige i hverdagen når man er 30+, så blir det mye hjemmetid som singel i den alderen, spesielt i mindre byer. Om han derimot ikke vil bli med på noe, men faktisk foretrekker sofa og grandis, da er det jo noe helt annet. Anonymkode: abecc...63e
TinaChristina Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Han har vært på jobb, så han har en jobb. For min del er det et rødt flagg, eller ja, en dealbreaker om noen konstant snapper meg med fjellturer, utesoving og er generelt desperat der. Da føler jeg også for å sende en snap av meg henslengt i sofaen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Chattet med en fyr i en uke ca...som sa i starten at han elsker å være utendørs og være aktiv, elsker å lage mat, holde på med prosjekter i hagen.....som jeg er. Men til nå har han kun sendt snaps av at han ligger på sofaen og spiser grandis. Han har vært på jobb, så han er ikke sjuk heller.... Og jeg har sendt han bilder fra overnatting ute, matlaging, hva jeg har sådd i hagen....Hahahah så er han kanskje ikke intr i det likevel. Anonymkode: afb09...62e Får litt vibber at dette er tulleinnlegg. Men... hva søren. Og skit i alle disse røde.. grønne flaggene. Spør om livet hans, bli kjent. Opplever du at det er stor avstand mellom han og hva du Ønsker i en partner så bare avslutter du greia. Anonymkode: 2e852...6aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå