Gjest lilletroll Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Noen tips til morsomme leker som jeg (og pappan) kan leke med lillesnuppa på 4? Hun er veldig glad i gjemsel, men det blir jo kjedelig i lengden det og....
Litt Lost Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Nå for tiden liker min jente på 3 å gå tur ute i mørket med lommelykt. Noen ganger bader hun i mørket på badet, med lommelykt. Latesom leker liker hun også veldig godt. Vri på stemmen, snakke svensk osv. Spille spill, puslespill, tegne, male. Dette gjør vi i fellesskap slik at det blir mye dialog ut av det også.
Gjest lilletroll Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 Latesom leker liker hun også veldig godt. Vri på stemmen, snakke svensk osv. Spille spill, puslespill, tegne, male. Dette gjør vi i fellesskap slik at det blir mye dialog ut av det også. ← Alt dette gjør vi også, men det hadde vært gøy med en "organisert lek" på linje med gjemsel. Er jo ting som "boksen går", "titten på hjørnet" og "ta den ring" men disse lekene er hun jo foreløpig litt liten til ("ta den ring" er også litt vanskelig å få til bare henne og jeg ) Er litt den type leker jeg er ute etter - er sikkert noen gode gamle leker som har gått litt i "glemmeboken" hos de fleste - meg inkludert..
millemei Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Bro bro brille. Her i huset kler vi oss av og til ut og spiller skuespill. Kanskje vi også bruker videokameraet og lager film. 4 åringen min synes det var kjempegøy og han var flink å huske replikkene sine. Vi fant på alt i hodet på kort tid, og det ble kjempemorsomt å se på tv etterpå. Leke butikk er også gøy, men ikke noe spill som du etterlyser da. Men da finner vi frem bokser, spaghetti og ja..tømmer matskapet og har ordentlig butikk. Og så lærer ungene litt om penger i samme slengen da Her er noen linker til hvor du kan få flere tips; Her finner du sangleker og andre leker. Barnesangleker Barneleker
Gjest lilletroll Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Supert med linker - tusen takk!!! Gleder meg til å boltre meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå