Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 2. november 2005 #41 Del Skrevet 2. november 2005 Vi spiser pannekaker med smør, sukker, blåbærsylte, stekt flesk og smelta smør.. Så har vi ertersuppe med kokte poteter i til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 2. november 2005 #42 Del Skrevet 2. november 2005 Smør og sukker eller blåbærsyltetøy. Liker ikke konsistensen av stekt flesk, tror det er derfor jeg bruker smør for jeg liker den salte smaken blanda med det søte..... substitutt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 3. november 2005 #43 Del Skrevet 3. november 2005 Vi bruker som regel tomatsuppe eller blåbærsuppe til forrett. Pannekakene liker jeg best uten noe som helst, men hjemmelaget blåbærsyltetøy er også godt. Sukker liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. november 2005 #44 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er ikke så veldig glad i pannekaker, men hvis jeg spiser en er det med sukker på, ikke noe annet. Skulle egentlig ønske at jeg likte pannekaker bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #45 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg spiser pannekaker til middag. Fyller den da med eggerøre, cottage cheese og grønnsaker. mmm, kjempegodt Så sparer jeg en pannekake elelr to til desseert. Da har jeg nugatti på. Etter at jeg var i Paris på ferie og spiste Crepes avec nutella har dette blitt en favoritt. Jeg kan også finne på å spise pannekaker med omtrent samme fyll som vafler, dvs med brunost og syltetøy. Særlig Noras 100% blåbærsyltetøy er godt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
68.mod. Skrevet 4. november 2005 #46 Del Skrevet 4. november 2005 Fleskepannekaker med tyttebærsyltetøy og sukker er smaskens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2005 #47 Del Skrevet 5. november 2005 Pannekaker med poteter, bacon og blåbærsyltetøy. Potetene deles i biter før jeg tar på bacon og syltetøy. Deretter ruller jeg det hele sammen og da er den klar til å konsumeres. NAM! Dessertpannekaker har jeg enten smør og sukker på, syltetøy på eller litt smør, sukker og sitronsaft på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 5. november 2005 #48 Del Skrevet 5. november 2005 Sukker og bacon, av og til blåbærsyltetøy. Dersom vi spiser pannekaker som dessert så lager jeg dem litt mindre og helt løvtynne, dem har vi gjerne is på. Det hender jeg lager pannekaker som jeg har kjøttfyll i. De har jeg ost over før jeg setter dem i ovnen. Lenge siden det gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 5. november 2005 #49 Del Skrevet 5. november 2005 Sukker, blåbær/jordbærsyltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola;) Skrevet 6. november 2005 #50 Del Skrevet 6. november 2005 Pannekaker med bacon og tomatsuppe til middag er nam-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 6. november 2005 #51 Del Skrevet 6. november 2005 Middagspannekaker: bacon Dessertpannekaker: smør og sukker, blåbærsyltetøy eller ingenting (hvis de er nystekte..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 6. november 2005 #52 Del Skrevet 6. november 2005 Sukker og blåbærsyltetøy Har stekt bacon eller flesk ved siden av innimellom, men blir ikke så ofte. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 7. november 2005 #53 Del Skrevet 7. november 2005 Som regel blomkålsuppe eller ertesuppe først, også pannekaker med blåbærsyltetøy og sukker. namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå