Gjest @nea Skrevet 1. november 2005 #21 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy, sukker og bacon. Det blir nok pannekaker til middag i dag, ble helt av denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 1. november 2005 #22 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker på pannekakene, kokte poteter og stekt flesk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 1. november 2005 #23 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg liker pannekakene med sukker og sitronsaft på. Og masse bacon til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. november 2005 #24 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker på pannekakene, kokte poteter og stekt flesk til. ← Kokte poteter til? :klø: Med smeltet smør da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvine Skrevet 1. november 2005 #25 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker sukker og bacon på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2005 #26 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg foretrekker kun sukker på, eller en blanding av sukker og blåbærsyltetøy. Sambo spiser pannekaker med alt mulig, fra nugatti, til gulost, til jordbærsyltetøy eller salt kjøttpålegg. Og vi spiser pannekaker til middag. Det pleier aldri å bli noen til overs som vi kan bruke som dessert.. Selv om varme pannekaker med iskrem er utrolig godt Endret 1. november 2005 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 1. november 2005 #27 Del Skrevet 1. november 2005 MmmMmm Masse sukker på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. november 2005 #28 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg spiser kun pannekaker når vi har ertesuppe. Har litt bacon på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2005 #29 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy, sukker og bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. november 2005 #30 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og sitronsaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #31 Del Skrevet 1. november 2005 1: med baconbiter til ertersuppe 2: med syltetøy og kanskje en liten klatt rømme men skal prøve en variant til en venninne en gang, fylte pannekaker med rømmesaus og gratinert i ovnen med ost på toppen. og så laget vi pannekaker i en fransktime en gang, husker ikke oppskriften, men det var sånn ca stivpiskede eggehviter (marengs kanskje?) og appelsinsaus og pannekaker lagvis i form og stekt i stekeovnen. var ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. november 2005 #32 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og sitronsaft. ← Det bruker vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 1. november 2005 #33 Del Skrevet 1. november 2005 Pannekaker med sukker eller is. Nå liker ikke mannen pannekaker til middag, så vi tar det alltid til en lunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 2. november 2005 #34 Del Skrevet 2. november 2005 Syltetøy og rømme, iskrem eller brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 2. november 2005 #35 Del Skrevet 2. november 2005 Syltetøy, sukker & kanel og bacon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 2. november 2005 #36 Del Skrevet 2. november 2005 Blåbærsyltetøy og stekt bacon. Nammm... Til middag da altså. Mannen spiser med andre typer syltetøy på. Er de kalde så funker det godt med sukker eller nugatti på. Herlig frokostmat...hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #37 Del Skrevet 2. november 2005 sukker eller syltetøy eller pommes frittes rullet inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. november 2005 #38 Del Skrevet 2. november 2005 eller pommes frittes rullet inni ← Den var ny for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #39 Del Skrevet 2. november 2005 Den var ny for meg!!! ← Veldig godt!! BØR PRØVES!! Fikk sjokk når jeg hørte om det, men sambo lagte til meg, og nå er det en av ynglingsrettene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #40 Del Skrevet 2. november 2005 Sukker, og noen ganger stekt flesk ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå