Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet jeg har lett for å droppe menn hvis jeg blir det minste usikker. 

Men er det at en jeg matchet med på facebook dating har lagt inn 'har ikke barn' på profilen, når han vitterlig har to voksne barn helt normalt? 

Jeg ble litt overrasket underveis i samtalen da han fortalte at han hadde barn. Lurte på hvorfor det ikke sto i profilen. Barna måtte vel regnes som voksne nå, fikk jeg til svar. Han tolket det sånn at han svarte at han ikke hadde ungdommer i huset. 

Er det bare jeg som synes det er litt spesielt? 

Endret av krestiane
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville latt tvilen komme han til gode om det ikke dukker opp mer ting. Han er jo ærlig om at han har to barn i samtalen, så virker ikke som han prøver å skjule det. Er nok så enkelt som at han tolket spørsmålet ulikt deg når han lastet inn appen. Ikke alle som er vant med å bruke datingsider :)

Anonymkode: 6b033...34d

• Liker 3
Skrevet

Det var sånn jeg tolket det først, skrev at jeg ikke skjønte at han hadde svart sånn, men at jeg måtte respektere at han tolket det sånn. Men så begynner jeg da å overtenke og analysere 😊

Tusen takk for klokt svar 🙂

• Hjerte 1
Gjest Bullabu
Skrevet
krestiane skrev (12 minutter siden):

Jeg vet jeg har lett for å droppe menn hvis jeg blir det minste usikker. 

Men er det at en jeg matchet med på facebook dating har lagt inn 'har ikke barn' på profilen, når han vitterlig har to voksne barn helt normalt? 

Jeg ble litt overrasket underveis i samtalen da han fortalte at han hadde barn. Lurte på hvorfor det ikke sto i profilen. Barna måtte vel regnes som voksne nå, fikk jeg til svar. Han tolket det sånn at han svarte at han ikke hadde ungdommer i huset. 

Er det bare jeg som synes det er litt spesielt? 

Neida, han mente vel muligens at de ikke bor i samme hus  eller har omsorg for noen..å ha barn gjør jo at man ikke kan være spontan da......

AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde ikke bekymret meg overhodet. Mange kvinner ville kanskje trykket videre hvis de ser at man har barn, med tanke på planlegging av dates, overnattingsbesøk osv osv. :)

Anonymkode: 163da...530

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Både og... Først ville jeg tenkt det var spesielt men når jeg tenker meg om to ganger så skjønner jeg hvorfor og da blir det mer logisk. Når man har i profilen sin at man har barn så ligger det i det at man har ansvar for barn og at barneoppdragelse og disse barna er en stor del av hverdagen. Om barna er voksne blir det noe helt annet og mange skygger unna det å være gjennom år med andres små barn så forstår han og hadde ikke reagert så mye på det egentlig 

Anonymkode: 3cca4...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Både og... Først ville jeg tenkt det var spesielt men når jeg tenker meg om to ganger så skjønner jeg hvorfor og da blir det mer logisk. Når man har i profilen sin at man har barn så ligger det i det at man har ansvar for barn og at barneoppdragelse og disse barna er en stor del av hverdagen. Om barna er voksne blir det noe helt annet og mange skygger unna det å være gjennom år med andres små barn så forstår han og hadde ikke reagert så mye på det egentlig 

Anonymkode: 3cca4...6a4

Ja, dette. 

Anonymkode: 79aa0...b92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti det før. En som oppga antall hjemmeboende barn og ikke antall barn. Så han sa han hadde barn, men antallet var i mine øyne feil. Behøver ikke å være noe annet enn at han tenker annerledes.

Anonymkode: 46a03...e24

Skrevet

Tusen takk for gode innspill! 

Tror kanskje jeg må la tvilen komme tiltalte til gode ja 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...