AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #21 Del Skrevet 29. mars 2022 side-cut skrev (Akkurat nå): "Normal" er et ord jeg helst unngår da det gjerne er ladet negativt ved at alt som ikke regnes som normalt er unormalt og dermed "feil". Når det er sagt vil jeg si at jeg har bleie fetisj og for meg er det normalt, hvis jeg først skal bruke det ordet. Mitt inntrykk er at det ikke nødvendigvis er den vanligste fetisjen men du er ikke alene! Er det noe feil med meg hvis jeg blir kåt når jeg tenker/ ser bilder av voksen bleier? Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
side-cut Skrevet 29. mars 2022 #22 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noe feil med meg hvis jeg blir kåt når jeg tenker/ ser bilder av voksen bleier? Anonymkode: c7137...1da Nei, det er det ikke Det er fort gjort å tenke slik om man har kinks/fetisjer/interesser som ikke tilhører majoriteten, men det er ingenting feil med deg -eller meg- fordi vi har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 30. mars 2022 #23 Del Skrevet 30. mars 2022 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #24 Del Skrevet 30. mars 2022 Det er nok en sjelden kink, men vanlig nok til at de fleste voksne har hørt om den og vet at det finnes. Alle har si greie, og jeg synes absolutt at dette er en av de kinkene som hadde vært mest innafor å leke med sammen med en partner. Det er altfor mange kinker som involverer smerte og nesten-skading/skading av dama, og mange går over avtalte grenser også. Bleier hadde vært det minste problem å leke med. Sjelden, men ikke noe å skamme seg over! Anonymkode: cd762...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #25 Del Skrevet 30. mars 2022 Føler at denne fetisjen blir mer og mer innafor. Jeg har selv fetisjen og merker generelt en stor endring nå sammenlignet med bare noen år siden. Det vil nok aldri kunne bli noe du snakker om over lunsj på jobb, men det er stor forskjell på disse trådene nå contra bare få år siden. Anonymkode: 49145...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #26 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg har Bleiefetisj:) Jeg bruker bleie helt frivillig og bæsjer i den:) flaut når jeg er ute blandt folk og får kommentarer på drittlukt og at bleia mi lekker, men samtidig tent av følelsen at jeg har bæsja meg ut, og det ikke er greit lissom:) Anonymkode: 0c58d...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 18. juli 2023 #27 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 12.57): Er 20 år og jeg skammer meg over å ha en mulig fetisj av bleier. Blir kinda tent av det. Har gjordt det i 2-3 år nå. Har da veldig lyst å kjøpe for å bruke bleier. Anonymkode: c7137...1da Hei jeg også har en fetisj på bleier. Dette er ikke noe jeg praktiserer så mye lenger siden jeg har samboer som ikke deler denne fetisjen, men hun vet om at jeg har den og aksepterer det. Først og fremst så syntes jeg ikke du skal skamme deg så veldig for det, fordi dette er en veldig mye større fetisj enn folk flest tror. Det finnes store samfunn for dette både i Norge men også internasjonalt. Fetisjen omtales som AB/DL hvor ab står for adult baby hvor man tenner på å gå inn i babyrollen med alt det medfører, og dl som står for diaperlover og da er det bleiene som står i fokus hvor man seksualiserer bleiene i seg selv hvor man tenner på følelsen av å ha på seg bleie og ikke nødvendigvis å leke baby. Desverre så forveksles denne fetisjen i blant med pedofili, noe som må understrekes at dette har ingen ting med pedofili å gjøre! Et bevis på at denne fetisjen er ganske utbredt er at det i dag finnes masse bleiemerker som har sin hoved målgruppe innenfor denne fetisjen med voksenbleier med barnslige prints og diverse på. Ønsker du mer informasjon om bleiefetisj kan du ta kontakt i min innboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #28 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg har bleie fetisj, men prøver å holde det for meg selv, men ble skikkelig pinlig i dag jeg var på handlerunde og jeg bæsja bleia mi so full att det begynte å lekke ut bæsj på sidene og over bleie kanten oppover ryggen:( fikk fint beskjed om å forlate butikken Anonymkode: 0c58d...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #29 Del Skrevet 9. oktober 2024 Noen flere her med Bleie/Bæsje fetisj??:-) kan si om meg selv att jeg tar på meg bleie helt frivillig å bæsjer bleia mi full og det er tennende når jeg er ute blandt folk og folk kommenterer drittlukten:) å jeg får mange rare blikk når jeg sier helt frivillig att jeg har på meg bleie og at jeg har bæsja i den:) og akter gjerne å gå me dritbleie hele dagen:) Anonymkode: 0c58d...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #30 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 0.35): Noen flere her med Bleie/Bæsje fetisj??:-) kan si om meg selv att jeg tar på meg bleie helt frivillig å bæsjer bleia mi full og det er tennende når jeg er ute blandt folk og folk kommenterer drittlukten:) å jeg får mange rare blikk når jeg sier helt frivillig att jeg har på meg bleie og at jeg har bæsja i den:) og akter gjerne å gå me dritbleie hele dagen:) Anonymkode: 0c58d...df3 Dette er en sånn egotrip som gjør at folk for et negativt forhold til slike fetisjer. Det er ugreit/uakseptabelt å påføre andre ikke-deltagende mennesker sine seksuelle fetisjer når det er til plage. Det gjør det også vanskeligere for de som har problemer med inkontinens. Hvis du må gjøre dette utenfor ditt eget hjem, så finn et sted der du er alene, eller finn en gruppe som deler din fetisj og har et egnet tilholdssted for dette. Jeg skjønner at det krasjer med ditt ønske om at andre skal merke det og kommentere, men noen ganger må man vise hensyn. Anonymkode: 3bba4...22f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bleiegutt24 Skrevet 31. oktober 2024 #31 Del Skrevet 31. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 1.04): Dette er en sånn egotrip som gjør at folk for et negativt forhold til slike fetisjer. Det er ugreit/uakseptabelt å påføre andre ikke-deltagende mennesker sine seksuelle fetisjer når det er til plage. Det gjør det også vanskeligere for de som har problemer med inkontinens. Hvis du må gjøre dette utenfor ditt eget hjem, så finn et sted der du er alene, eller finn en gruppe som deler din fetisj og har et egnet tilholdssted for dette. Jeg skjønner at det krasjer med ditt ønske om at andre skal merke det og kommentere, men noen ganger må man vise hensyn. Anonymkode: 3bba4...22f . Endret 31. oktober 2024 av Bleiegutt24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #32 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 17.19): Ja. Men skammer meg veldig å bli tent av bleier Anonymkode: c7137...1da Er mange som tenner på dette, så du er i hvert fall ikke alene Anonymkode: 5e495...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #33 Del Skrevet 31. oktober 2024 For en syk verden vi lever i. Spesielt i Europa hvor man blir hjernevasket fra bhg alder til å være hva man vil. var på en restaurant ista og det kom inn en fin elegant dame kledd i kjole , smykker og høye heler, helt til hun åpna munnen. Viser seg at det var en mann. Gud hjelpe 😩😩😩😩😩😩 Anonymkode: bd12a...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #34 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): For en syk verden vi lever i. Spesielt i Europa hvor man blir hjernevasket fra bhg alder til å være hva man vil. var på en restaurant ista og det kom inn en fin elegant dame kledd i kjole , smykker og høye heler, helt til hun åpna munnen. Viser seg at det var en mann. Gud hjelpe 😩😩😩😩😩😩 Anonymkode: bd12a...a3b Mens jeg tenker at kjønnsdelte klesplagg er en uting og at alle bør kunne kle seg i hva de vil av generelt aksepterte klær offentlig. Anonymkode: 9cf1a...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #35 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg har bleie fetisj:) tar på meg bleie helt frivillig og driter bleia full og går alltid hele dagen med den Bæsje bleia:) men gjør det alene og ilag med folk som samtykker til det:) Anonymkode: 0c58d...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå