Gå til innhold

Dokka beste tips til å komme over xen!


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Sitte og sliiite med å komme over xen min... men det e definitivt slutt, og

han e på andre sida av landet..

kan dokke komme med dei beste tipsa dokke har til å komme over

en type??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp. Klisje, men sånn er det.

Men så klart, fyll tiden med aktiviteter, men samtidig tillat deg selv å være trist, forbanna og bitter. Med minst vekt på det siste, men det vil skje. Benytt muligheten til litt sjelegranskning. Når livet er topp og alt er flott, er det ikke lett å se forbedringspotensiale, da man jo tror alt er perfekt, men nå har du faktisk en mulighet til å bli bedre kjent med deg selv og forstå hvorfor du føler som du føler. Mangt av følelsene som stormer gjennom deg nå kan også linkes til tidligere erfaringer i livet, og kanskje en slik sorg vil kunne hjelpe det med å sortere ut dette.

Vit at du vil ende opp som en sterkere person når du har kommet deg helskinnet gjennom sorgperioden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Bli forelska i en annen ;)

Det er det eneste som hjelper for meg ihvertfall.

Har du ikke mange uarbeida følelser som ligger i deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke mange uarbeida følelser som ligger i deg, da?

vel de gangene jeg har hatt skikkelig kjærlighetssorg ( 3 ganger og jeg er 36)så har det gått lang tid før jeg har klart å bli forelska igjen. Det er ikke sånn at jeg blir forelska mnd etter at det er slutt, nei har har det i et tilfelle gått nesten 3 hele år.

Så jeg har vel på en måte lagt de bak meg når jeg klarer å forelske meg i en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill masse bladabonnement, pizza, mat, vinkasser og sex-videoer til ham på døren. Legg ham ut i Profil og Blink så henvendelsene fra den typen han ikke liker strømmer inn.

Send ham hatbrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...