Gå til innhold

Tenåringsbarn og nakenhet

Fremhevede innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

Hei.

Jeg kan ikke huske at jeg har sett mamma eller pappa nakne, vi gikk heller aldri nakne omkring i huset. Vi tok morgenkåpe på før vi gikk på badet, og selv om vi var 4 barn og to voksne fikk vi være i fred i dusjen :wink:

Tror ikke jeg kommer til å vise meg naken for mine evt tenåringssønner!!

• Liker 1
  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da barna var helt små, dusjet vi sammen. Men etter som årene gikk var det sjelden at vi var nakne sammen med barna. Jeg så jo barna nakne, men jeg tror ikke sønnen min hadde sett meg helt naken siden har var en su åtte år gammel. Så en dag da sønnen min var ca 13 spurte han om han ikke kunne få se meg naken. Jeg ble veldig overraska, og var i tvil om hva jeg skulle gjøre. Men ettersom han ærlig og redelig hadde spurt, lot jeg ham få se. Det gikk helt fint.

ble han ikke kåt? fikk han han ikke stå penis? og tok han deg på noen plasser eller han bare så. hvordan viste du han?

Skrevet

Ser det er mange mødre som skriver om sine tenåringssønner. Hvordan vil dere oppfatte det om far og tenåringsdatter er nakne sammen på badet og så videre.

Da tenker jeg mange hadde hentet hagla. Også at de kalt datteren for et stakkars offer, "og stakkars liten, nå må vi gå til politiet og barnevernet så vi får fjernet svinet".

Det ville blitt noe sånt sikkert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres veldig unaturlig ut for meg. Jeg kunne aldri tenke meg å vise meg naken for andre familiemedlemmer enn min mann. (bare hvis jeg må, i en svømmehall eller lignende). Jeg er vant til å dekke meg til og jeg hadde blitt skadet på sinnet om noen av foreldrene mine valset rundt nakne hjemme da jeg ble eldre enn 5 år. Synes bare det høres ekkelt ut. Det koster vel ikke så mye å ta på seg en morgenkåpe? Hvorfor spade rundt nakne på den måten?

• Liker 2
Skrevet

Dette høres veldig unaturlig ut for meg. Jeg kunne aldri tenke meg å vise meg naken for andre familiemedlemmer enn min mann. (bare hvis jeg må, i en svømmehall eller lignende). Jeg er vant til å dekke meg til og jeg hadde blitt skadet på sinnet om noen av foreldrene mine valset rundt nakne hjemme da jeg ble eldre enn 5 år. Synes bare det høres ekkelt ut. Det koster vel ikke så mye å ta på seg en morgenkåpe? Hvorfor spade rundt nakne på den måten?

Selv om det er unaturlig for deg, er det ikke det for andre. For de er det kanskje unaturlig å på død og liv måtte dekke seg til? Toleranse for forskjeller, sier jeg bare.

Og skadet på sinnet? Da må du har et veldig skjørt sinn ...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom i puberteten da jeg var ca. 11 år, og da gikk jeg fortsatt gjerne naken i samme rom som pappa. Etter hvert som jeg ble mer utviklet, og fikk kjønnshår, syntes jeg det var unaturlig (men ikke ekkelt) å være naken foran både pappa og mamma.

Dem ser jeg naken hele tiden, også nå (er 20). Har fått verken skader på sinnet eller noe annet slikt, det er jo bare mamma og pappa liksom.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Dette var overraskende lesing.

Jeg kan ikke huske å ha sett pappa naken siden jeg var lita. Mamma har ikke vært så nøye med å låse døra, men hun har heller aldri vandret naken omkring.

Nå bor jeg med mann og barn som fortsatt trenger hjelp til stell. Vi låser døra når vi er på badet, men da er det heller ønsket om privatliv enn det å skjule kroppen som er årsaken.

Jeg aner ikke hvordan situasjonen vil bli når barna blir eldre. Jeg håper på at vi vil få et mer åpent og naturlig forhold enn det jeg har hatt med mine foreldre, men jeg må innrømme at mye av det dere skriver om høres veldig fremmed og merkelig ut for meg. Det må nok være deilig å ha et så åpent forhold til barna sine, men jeg er usikker på om jeg vil klare å få til det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dra fram gamle tråder om nakne tenåringssønner :nei:

Skrevet

Hvorfor dra fram gamle tråder om nakne tenåringssønner :nei:

??? Det virker som om det ikke bare er det at en gammel tråd har blitt aktivsert som du reagerer på. Mener du at noen har noen pervers baktanker e.l.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...