aline Skrevet 8. november 2005 #21 Skrevet 8. november 2005 jeg synes også frøydis er den som bør vinne av de ja, hun har virkelig ett spesiellt og flott utseende, i tillegg til at hun er så høy og slank som hun er, så hun bør passe glimrende til å gå moteshow også. syntes vel igrunnen at begge våre norske jenter burde vært i finalen....
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #22 Skrevet 8. november 2005 Heier på Frøydis! Hun har et litt spesielt utseende (positivt ment), så hun kan nok nå langt. Eneste jeg synes er at hun har litt lite hode i forhold til kroppen. (Mulig det er noe rart med min TV?)
Malou Skrevet 8. november 2005 #23 Skrevet 8. november 2005 Hvem av de danske var det som gikk til finalen? Her i Danmark sender de ikke Top Model før på tirsdag, og jeg er nyskjerrig. Har norske TV3 også, men sambo følger med på et annet program når Top Model går. (Det ble forhåpentligvis Tine)
aline Skrevet 8. november 2005 #24 Skrevet 8. november 2005 nope, Anna fra danmark Arwen fra sverige og frøydis fra norge.
Malou Skrevet 8. november 2005 #25 Skrevet 8. november 2005 Dumme jury! Personlig sendte jeg hjem Anna for mange uker siden.. Da tror jeg at jeg heier på Frøydis jeg også! Takk Aline! :-D
aline Skrevet 8. november 2005 #26 Skrevet 8. november 2005 jeg synes igrunnen jurien gjorde rett jeg, syntes tine ble litt kjedelig..... ja hun er pen! men hun har jo akkurat samme ansiktsuttrykk på alle bildene de viste i går ihvertfall. anna er kjempeflott, men litt sjenert.
Malou Skrevet 8. november 2005 #27 Skrevet 8. november 2005 Jeg synes bare Anna har vært så komplett kjedelig gjennom så og si hele programmet. Det er ikke så mange programmer siden hun sa at hun ikke var sikker på om hun virkelig ville være der heller. Jeg tror forøvrig heller ikke det nytter å være så sjenert når du skal ut i den bransjen, og hun burde hatt tid til å riste av seg den sjenertheten snart, i allefall noe av den. Men alt dette spiller jo ingen rolle når hun ikke vinner allikevel.
aline Skrevet 8. november 2005 #28 Skrevet 8. november 2005 nei, jeg satser jo på at frøydis vinner, men kanskje hun klarer å lære nå som hun faktisk vant av danskene. har ikke sett den svenske serien så jeg vet jo ikke noe om henne før de ble slått sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #29 Skrevet 8. november 2005 (endret) Dumme jury! Personlig sendte jeg hjem Anna for mange uker siden.. ← Anna var mye bedre enn Tine ved siste foto-oppdrag. Tine klarte det mesterstykket å bli seende ut som om hun hadde stor rumpe.. Men det var nok like mye fotografens feil, han burde sett at det ikke var en heldig posisjon. (Det samme kan man si om bildet til Frøydis. Bra bilde, men kroppen så litt merkelig ut) Endret 8. november 2005 av susanne
Malou Skrevet 8. november 2005 #30 Skrevet 8. november 2005 Jeg har som sagt ikke sett dette avsnittet ennå, men kanskje jeg er enig med Susanne i morgen, selv om jeg har mine tvil..
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #31 Skrevet 8. november 2005 eg syns egentlig at ingen av dei kan måle seg med Kine som vann forrige sessong.. men lika Frøydis best av dei som e igjen no!
blå Skrevet 8. november 2005 #32 Skrevet 8. november 2005 Syns det var rart at de valgte Anna fremfor Tine jeg da.... Når det kommer til de norske. Litt skuffa fordi det var Frøydis som gikk vidre. Frøydis er den mest spesielle av dem, men for meg blir hun for spesiell, jeg klarer ikke å identifisere meg med henne i det hele tatt.
-Fisken- Skrevet 8. november 2005 #33 Skrevet 8. november 2005 Synes det var synd at Kristine røyk ut, men Frøydis fortjente det jo veldig. De to norske jentene burde virkelig vært i finalen, synes de var de flinkeste av de 6 som var igjen i forrige program.
Malou Skrevet 9. november 2005 #34 Skrevet 9. november 2005 Etter å ha sett avsnittet i går blir jeg overrasket hvis ikke Frøydis eller Anna vinner, for dommerne sa jo selv at de hadde det looket de leter etter til å jobbe i Paris. Arwen er jo en helt annen type. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på om jeg er enig i valget av Anna før Tine, men jeg kan godt se at Tine hadde en tendens til å ha det samme utrykket på alle bilder. Anna sine bilder har også blitt mye bedre i det siste par avsnitt.
Jens Skrevet 9. november 2005 #35 Skrevet 9. november 2005 Er enig i att Frøydis måtte bli siste norske deltaker, men, hun passer vell best på catwalken, og er det ikke en kontrakt med Lòreal de vinner, og Loreal trenger vell en modell med litt fyldigere manke en Frøydis sin??Som catwalkmodell syns jeg hun er perfekt, men som sminke/hårmodell syns jeg Kristines utseende passet bedre. Er det sminke/hårmodell det letes etter i første omgang, syns jeg helt klart Arwen passer best.
aline Skrevet 9. november 2005 #36 Skrevet 9. november 2005 nå er det vel enkleste ting i verden å gi en toppmodel en fyldigere manke når det trengs, masse som kan puttes i som gjør det både fyldigere, lengre og alt man vil. det er mye både sminkereklamer og hårreklamer der de pynter på modellene med både silicon, maling, etc etc for å får ressultater de ønsker.
Ephemera Skrevet 9. november 2005 #37 Skrevet 9. november 2005 Syns det var rart at de valgte Anna fremfor Tine jeg da.... Når det kommer til de norske. Litt skuffa fordi det var Frøydis som gikk vidre. Frøydis er den mest spesielle av dem, men for meg blir hun for spesiell, jeg klarer ikke å identifisere meg med henne i det hele tatt. ← Signerer på denne! Jeg ble fryktelig skuffet... Jeg ville hatt med både Kristine og Tine. Tror jeg heier på Arwen nå, jeg
Hunky Dory Skrevet 13. november 2005 #38 Skrevet 13. november 2005 Hei Ser ikke ofte på dette programmet, men så på det i går. Og jeg lurer på hvorfor det var en fra hvert land som måtte ut, skulle det ikke være alle mot alle? Syns ikke noen av de danske jentene hadde brae bilder, og det var jo synd at hun norske gikk ut som hadde et veldig mye bedre bilde enn begge dem hvertfall.
Gjest lilletroll Skrevet 14. november 2005 #39 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes også det er veldig urettferdig at det ble en fra hvert land (Og hvordan ville de forresten løst det om de hadde sendt en hjem forrige uke, ville da den som var alene igjen fra et land vært immun???) Jeg synes Frøydis er den som er mest "fotomodellish" og det har jeg jo sagt hele veien. Kristine er vel den peneste jenta som var med der (Absurd pen, forresten ) Når det gjelder Anna og Arwen ser jeg vel ikke for meg noen av dem som toppmodeller...(Arwen er, som en annen nevnte tidligere, rett og slett for formfull til det)
Malou Skrevet 14. november 2005 #40 Skrevet 14. november 2005 Det med at det skal stå en jente fra hvert land i finalen har nok noe å gjøre med at dette er en skandinavisk samproduksjon og at man dermed ønsker å holde TV-publikum i alle tre land foran skjermen inntil det siste programmet er sendt. Man kan jo selvfølgelig diskutere om dette er riktig og om de heller først skulle ha lagt konkuransen sammen når det kun var den beste igjen fra hvert land, men det ville vel blitt kjedeligere å se på tror jeg, dessuten hadde man ikke fått sjansen til å "bli kjent" med deltagerne fra de andre landene før finalen. Jeg synes egentlig at det er greit at de står en fra hvert land i finalen jeg, det er jo kun én som blir "topmodel" allikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå