Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Fikk ikke sett kveldens program. Hvem røk ut i dag?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Ingen faktisk for dommerne klarte ikke å bestemme seg for noen!
*Heidi* Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 Ingen faktisk for dommerne klarte ikke å bestemme seg for noen! ← Litt irriterende syns jeg..
MiniMjau Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 det bekrefter min mistanke - at jeg dormet litt av på slutten der! Hvem sto det mellom da egentlig? Synes Frøydis gjør det veldig bra. Hun er på en måte ikke pen, men gjør seg veldig bra på bilder og har et utrolig spesielt utseende. Synes ikke de danske er noen topmodeller ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Jeg syns egentlig ingen av de som er igjen er toppmodelmateriale. Men, liker Tine godt, hun gjør seg godt på bilder. Norske Kristine er pen og sexy som de sier, men ser ikke for meg henne som en toppmodell... (Flere enn meg som ser likheten mellom henne og Mona Grudt?)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Hvem sto det mellom da egentlig? ← Det var iallefall hun svenske Janni, og så var det Frøydis hvis jeg ikke husker feil? Begge fikk ihvertfall bli.
Gjest Hel Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 (Flere enn meg som ser likheten mellom henne og Mona Grudt?) ← Synes hun er prikk lik Hilary Duff jeg. Ellers synes jeg Tine eller Arwen burde vinne.
Gjest Milah Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Har ingen klar favoritt, men jeg liker ikke Tine.. Hun ser så vanlig ut.. Ikke spesielt pen og ikke spesiell på noen måte..
Shine21 Skrevet 1. november 2005 #9 Skrevet 1. november 2005 jeg fikk ikke sett d igåår...går d i reprise ????
blå Skrevet 2. november 2005 #12 Skrevet 2. november 2005 Jeger nesten sikker på at de tre finalistene blir: Fra sverige Arwen, fra danmark tine. Men fra norge???? syns de er veldig flinke både Kristine og Frøydis.
Malou Skrevet 2. november 2005 #13 Skrevet 2. november 2005 Jeger nesten sikker på at de tre finalistene blir: Fra sverige Arwen, fra danmark tine. Men fra norge???? syns de er veldig flinke både Kristine og Frøydis. ← Enig, men jeg tror faktisk kanskje litt mer på Frøydis enn på Kristine, selv om Kristine er penere i virkeligheten. Frøydis gjør seg veldig bra på bilder synes jeg, det samme med Tine. Arwen synes jeg faktisk er penere i virkeligheten enn på bilder, i allefall på de som har blitt tatt siden sammenlegningen.
Gjest Manic Skrevet 2. november 2005 #14 Skrevet 2. november 2005 kjip tid, men oki=) ← Det kommer reprise på søndag også, klokka fire eller fem
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #16 Skrevet 3. november 2005 Hun Tine virket jo å være veldig ambisiøs da. Så jeg tror vel hun blir modell samme om hun vinner programmet eller ikke Jeg tror også at det blir Arwen fra Sverige, og Tine fra Danmark i finalen. Også håper jeg vel litt på Kristine fra Norge. Vet ikke helt hvorfor.. Forresten tror jeg ikke det blir norsk seier i denne runden, men jeg kan jo ta feil:)
aline Skrevet 7. november 2005 #17 Skrevet 7. november 2005 helt utrolig kult at Frøydis ble beste norske og kom videre til finalen! var nesten sikker på at hun ikke kom med, men supert at hun gjorde det. i mine øyne er hun den av dem som har det mest spesielle utseendet, og på en spennende og interessant måte.
Rosenrød Skrevet 7. november 2005 #18 Skrevet 7. november 2005 Enig med Aline over her, koselig at frøydis gikk videre. Kristine er jo nyyydelig da, men mangler kanskje det lille ekstra. Tror egentlig at hun var ganske sikker på at hun (Kristine) skulle gå videre. Tror det kommer til å stå mellom Norge og Sverige i finalen.
aline Skrevet 7. november 2005 #19 Skrevet 7. november 2005 ja, jeg tror nok de fleste trodde kristine kom til å være den som gikk til finalen blant de norske. tror egentlig både kristine og frøydis trodde det også. og hun er jo flott hun og altså, det er ikke det. hun hadde også fortjent det masse. men frøydis er mer spennende synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #20 Skrevet 7. november 2005 Yey, Frøydis gikk videre Tror hun har gode sjanser for å vinne. Hva som er så spesielt med Arwen forstår jeg ikke... Kan ikke se for meg henne på en motevisning, til det har hun for mye kurver. Hun danske virker..vel, litt kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå