AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #141 Del Skrevet 17. april 2022 mariama skrev (På 15.4.2022 den 9.07): Syns burger er helt fint. Ville gjort det slik: Blitt enige med kokken om to-tre valg mellom typer burger, og sendt ut et morsomt «kryss av i menyen-kort» i dinerstil til gjestene sammen med invitasjon, der de krysser av for type burger, samt feks glutenallergi og «vegetar i stedet for kjøtt». Marker valget i samme stil på bordkortene, for å gjør det lett for servitørene. (Feks en liten ost for cheeseburger og en liten grønnsak for vegetar, i stilen bryllupet ellers holder). Ikke hatt personlige forretter, men dele-tilbehør som fries, poppers, tomat/mozarella-snacks går ut på bordene først så man kan starte å plukke litt i det. Dessert: «Is og pai/kake (sesongens frukt/bær)» i fancy versjon, ikke for store porsjoner. Og selvsagt skal gjestene få både cola, øl eller fin vin til - det trenger ikke være enten eller. Ser for meg små glassflasker med cola til de som vil ha det, og vann i samme stil, feks. Dette hadde jeg likt som gjest! 👍🏻 Anonymkode: 86bff...ef5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #142 Del Skrevet 17. april 2022 Da ville jeg heller servert hamburgere til nattmat. Hadde tenkt at det ville vært utrolig kjipt om jeg hadde fått servert hamburger som middag i et bryllup. Jeg spiser flere ganger i året såkalt «fancy» burger, men det begrenser seg jo hvor fancy det kan bli med en burger i et bryllup. I så fall bør dere ha en uformell grillmiddag, med diverse kjøtt på grillen. Ikke bare burger. Lei gjerne inn en lokal slakter eller lignende. Da dropper dere forrett, og har gjerne noe enkelt til dessert. Eks pannacotta med bringebærcoulis og friske bær. Anonymkode: c416a...103 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. april 2022 #143 Del Skrevet 17. april 2022 Tror ikke jeg ville servert burger i mitt eget bryllup, smak og behag, men om det var gjort skikkelig hadde jeg ikke hatt noe problem om det ble servert i et bryllup hvor jeg er gjest. Jeg drar uansett ikke i bryllup først og fremst på grunn av middagen. Synes også det er utrolig merkelig hvordan enkelte mener en gourmetburger er fullstendig katastrofe, mens det er helt innafor å servere sodd ... 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #144 Del Skrevet 17. april 2022 Hamburgere er ikke festmat. Det er en utrolig harry idé. Anonymkode: d7f0b...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #145 Del Skrevet 17. april 2022 Jdz skrev (11 minutter siden): Tror ikke jeg ville servert burger i mitt eget bryllup, smak og behag, men om det var gjort skikkelig hadde jeg ikke hatt noe problem om det ble servert i et bryllup hvor jeg er gjest. Jeg drar uansett ikke i bryllup først og fremst på grunn av middagen. Synes også det er utrolig merkelig hvordan enkelte mener en gourmetburger er fullstendig katastrofe, mens det er helt innafor å servere sodd ... 🤔 Fullstendig enig😂🙈 Sodd er jo helt forferdelig. Anonymkode: 86bff...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #146 Del Skrevet 22. april 2022 On 4/17/2022 at 11:49 AM, LillEve said: Så brudeparet skal ikke ha hamburgere fordi du (som ikke engang er invitert) blir dårlig av hamburger? Som jeg har sagt før i tråden ville jeg blitt skuffet, men ikke noe mer enn det. Akkurat som noen sikkert ble skuffet over hva vi hadde fordi det ikke pssset dem. Jeg sier det kun for å vise at noen kan bli skuffet uten at de er kresne. Anonymkode: f36d2...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå