Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mars 2022 #221 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Fløff skrev (10 minutter siden): Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvordan da? Og hvorfor skal verden ha interesse av hans fremstilling? Det er litt sånn Trumpaktig med det nivået av ego. Kona til Will Smith har hatt sex med sønnens kompis og hun fortalte om det foran kameraer med Will til stede. Det virker som er veldig dysfunksjonelt forhold hvor Will godtar hva som helst for å være sammen med dama. Endret 28. mars 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #222 Del Skrevet 28. mars 2022 Dersom Will Smith hadde vært kjent some en badass som man ikke kunne kødde med, så hadde jeg vært fan av det. Men problemet er at han er en beta og en cuck, bokstavelig talt, og da ser det ekstra lattis/cringe ut når han flipper ut for å "forsvare madammens ære". Virker som en skikkelig rar overreaksjon, som gitt historikken må tolkes som overkompensering. Eller for å si det på en annen måte... Når du som en gift mann som har vært sammen med kona i 20 år reagerer kraftigere på at noen drar en spøk om håret hennes enn du reagerte på at en annen mann pulte henne og hadde en veldig offentlig affære med henne, da er det noe galt med deg. Det sier noe om hvordan will smith ser på seg selv og sitt forhold til kona, og det det sier er ikke positive ting. 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. mars 2022 #223 Del Skrevet 28. mars 2022 Verden er rar. At Will Smith gjør dette på en scene i virkeligheten gjør at han er "ynkelig, farlig, psykisk ustabil" og whatnot. Hadde han derimot gjort det samme som en karakter i en film, så hadde det vært "Yeah man!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 28. mars 2022 #224 Del Skrevet 28. mars 2022 Nimbus2000 skrev (1 minutt siden): Kona til Smith har hatt sex med sønnens kompis. Og da hun fortalte det til Will så gjorde hun det foran kameraer. Det virker som er veldig dysfunksjonelt forhold hvor Will godtar hva som helst for å være sammen med dama. Han visste det. Visstnok gikk de gjennom en dårlig periode da, så hun hadde lov til det teknisk sett. De kan begge gjøre hva de vil, men jeg tror det såra Will mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 28. mars 2022 #225 Del Skrevet 28. mars 2022 Isild skrev (1 minutt siden): Verden er rar. At Will Smith gjør dette på en scene i virkeligheten gjør at han er "ynkelig, farlig, psykisk ustabil" og whatnot. Hadde han derimot gjort det samme som en karakter i en film, så hadde det vært "Yeah man!!! Hvorfor er dette rart for deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mars 2022 #226 Del Skrevet 28. mars 2022 Thaila skrev (Akkurat nå): Han visste det. Visstnok gikk de gjennom en dårlig periode da, så hun hadde lov til det teknisk sett. De kan begge gjøre hva de vil, men jeg tror det såra Will mye. Takk, da endrer jeg på innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #227 Del Skrevet 28. mars 2022 13 minutter siden, Klossmajor said: Will Smith har framstått ganske ynkelig i media de siste årene. Så det kan godt tenkes at besluttsomheten han viste ved å praktisk talt ta saken egne hender, blir tolket som tegn på at han fortsatt har ryggrad. Problemet er at han ikke har ryggrad på egne veiene men på hennes. Når hun ydmyker ham offentlig så tar han det uten en sur mine, mens når noen kommer med et stikk mot henne så går han berserk. Med andre ord han er en underdanig dørmatte for henne, men vil forsvare hennes ære til døden ovenfor andre. Det sier noe om deres forhold til hverandre, og ikke noe som lover godt for ham. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. mars 2022 #228 Del Skrevet 28. mars 2022 Thaila skrev (3 minutter siden): Hvorfor er dette rart for deg? Fordi man heier på menn som gjør dette på film, men ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 28. mars 2022 #229 Del Skrevet 28. mars 2022 Nå gjorde jo hans "kone" han for narr og til en hanrei for hele verden til å bevitne på primetime TV. Tydelig at det er noen dypt undertrykkede følelser der i gården, og når hans skarpt skrantende ære blir ytterligere tråkket ned i søla så var det vel vanskelig å ikke utagere. Vi får håpe at dette utbruddet fører til refleksjon over det han kaller et ekteskap, og gjør som Aksel Hennie gjorde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #230 Del Skrevet 28. mars 2022 6 minutter siden, Isild said: Verden er rar. At Will Smith gjør dette på en scene i virkeligheten gjør at han er "ynkelig, farlig, psykisk ustabil" og whatnot. Hadde han derimot gjort det samme som en karakter i en film, så hadde det vært "Yeah man!!! Det å klappe til noen er ikke ynkelig i seg selv, det som gjør det patetisk er at han klapper til noen som en ekstrem overreaksjon på en litt ufin vits. Det å overreagere på noe som egentlig ikke er en big deal, får deg bare til å se svak og uten selvkontroll ut. Og det blir spesielt rart i lys av hvordan han reagerte på August Alsina greia. Hadde han blitt forbannet og banket opp August over utroskapsgreiene og nå gitt chris rock en liten bitchslap for fornærmelsen så hadde det vært mye mer normalt Det som gjør det så weird er hvordan han satt som en taper med et fake smil og hørte på kona prate om å knulle en annen mann mens et kamera filmet, uten noen reaksjon. Og så nå flippe ut og ty til vold på en gallaaften over noe som var en littegrann ufin spøk. Det ser ikke bra ut, hverken i virkeligheten eller på film. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. mars 2022 #231 Del Skrevet 28. mars 2022 Kipling skrev (6 minutter siden): Problemet er at han ikke har ryggrad på egne veiene men på hennes. Når hun ydmyker ham offentlig så tar han det uten en sur mine, mens når noen kommer med et stikk mot henne så går han berserk. Med andre ord han er en underdanig dørmatte for henne, men vil forsvare hennes ære til døden ovenfor andre. Det sier noe om deres forhold til hverandre, og ikke noe som lover godt for ham. Tja, med tanke på at de har et åpent forhold er det sikkert flere menn og kvinner oppigjennom historien som var vært innom de to. Men denne her unge fyren er den eneste som outet dem. Men ja. Virker som en sånn «nå får jeg ut aggresjonen min for ALT jeg har følt på de siste årene» - veldig snålt :P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mars 2022 #232 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Blåklokkedag skrev (21 minutter siden): il.". Det er forståelig om årets kommentar var dråpen etter en lang hånlig tone mot henne, men jeg håper Will Smith har bedre selvkontroll enn å ty til vold på den måten. Hvis det faktisk er ekte tror jeg at det utløser problemer mellom han og Jada for hun virker som en dame med veldig sunne grenser og moren hennes ble banket av faren hennes så jeg vet hun tar stor avstand fra vold! Kona til Will Smith var tidligere sammen med 2Pac som satt i fengsel for vold og sex mot kvinner. Dette hadde Jada ingen problemer med. Om noe så virker det som at det at hun vokste opp i en voldelig hjem førte til at hun normaliserte vold og ønsket en slik mann. Jada er sikkert mer voksen nå, men det må være pga alderen og ikke at hun fra tidlig alder skjønte at vold er galt. Endret 28. mars 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #233 Del Skrevet 28. mars 2022 5 minutter siden, Isild said: Fordi man heier på menn som gjør dette på film, men ikke i virkeligheten. Når en hovedperson kliner til noen på film så har den som blir klint til generelt sett gjort seg fortjent til det, og da heier mann. Hadde will smith vært kjent som noen man ikke kødder med, og chris rock hadde sagt noe skikkelig over streken, så hadde jeg heiet nå også, men det var ikke tilfellet. Vitsen var mild og will flippet ut, når han har blitt ydmyket grovt av henne tidligere uten synlig reaksjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 28. mars 2022 #234 Del Skrevet 28. mars 2022 Nimbus2000 skrev (2 minutter siden): Kona til Will Smith var tidligere sammen med 2Pac som satt i fengsel for vold og sex mot kvinner. Dette hadde Jada ingen problemer med. Om noe så virker det som at det at hun vokste opp i en voldelig hjem førte til at hun normaliserte vold og ønsket en slik mann. Jada er sikkert mer voksen nå, men det må være pga alderen og ikke at hun fra tidlig Balder skjønte at vold er galt. Jada og 2 Pac var aldri kjærester, og 2 Pac satt aldri i fengsel for vold eller sex mot kvinner heller. Fengsel satt han i, men ikke for det. Og han var visstnok saksøkt for å ha voldtatt noen men det er tvilsomt om det er sant. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #235 Del Skrevet 28. mars 2022 1 minutt siden, Nimbus2000 said: Kona til Will Smith var tidligere sammen med 2Pac som satt i fengsel for vold og sex mot kvinner. Dette hadde Jada ingen problemer med. Om noe så virker det som at det at hun vokste opp i en voldelig hjem førte til at hun normaliserte vold og ønsket en slik mann. Jada er sikkert mer voksen nå, men det må være pga alderen og ikke at hun fra tidlig Balder skjønte at vold er galt. Realiteten er vel at 2pac var "den store" for jada, og han var jævlig mye mer mann enn det will smith er. Og han døde på legendarisk vis mens han var ung og på høyden, så det er slik han forblir i hennes hode, hun vil aldri oppleve å se ham redusert. Så will har nok alltid vært trøstepremien for jada, og jeg tror will selv føler det. Derfor tør han ikke reagere når hun gjør noe helt jævlig, mens han går berserk på hennes vegene mot chris rock 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. mars 2022 #236 Del Skrevet 28. mars 2022 Kipling skrev (2 minutter siden): Det å klappe til noen er ikke ynkelig i seg selv, det som gjør det patetisk er at han klapper til noen som en ekstrem overreaksjon på en litt ufin vits. Det å overreagere på noe som egentlig ikke er en big deal, får deg bare til å se svak og uten selvkontroll ut. Og det blir spesielt rart i lys av hvordan han reagerte på August Alsina greia. Hadde han blitt forbannet og banket opp August over utroskapsgreiene og nå gitt chris rock en liten bitchslap for fornærmelsen så hadde det vært mye mer normalt Det som gjør det så weird er hvordan han satt som en taper med et fake smil og hørte på kona prate om å knulle en annen mann mens et kamera filmet, uten noen reaksjon. Og så nå flippe ut og ty til vold på en gallaaften over noe som var en littegrann ufin spøk. Det ser ikke bra ut, hverken i virkeligheten eller på film. Takk for et ordentlig svar. Jeg kjenner svært lite til hvem Will Smith og kona er privat, og er enig med deg i at en kontekst med det du forteller, så hadde det nok også på film blitt fremstilt som en overreagerende dott som tyr til impuls-vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. mars 2022 #237 Del Skrevet 28. mars 2022 altius skrev (55 minutter siden): Tror dere Will Smith hadde slått om det var en kvinnelig vert, la oss si Amy Schumer, som hadde sagt den spøken? Nei, jeg tror stort sett hvem som helst andre kunne dratt den spøken. Jeg tror det er noe relasjonsmessig her. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 28. mars 2022 #238 Del Skrevet 28. mars 2022 Kipling skrev (3 minutter siden): Det å klappe til noen er ikke ynkelig i seg selv, det som gjør det patetisk er at han klapper til noen som en ekstrem overreaksjon på en litt ufin vits. Det å overreagere på noe som egentlig ikke er en big deal, får deg bare til å se svak og uten selvkontroll ut. Og det blir spesielt rart i lys av hvordan han reagerte på August Alsina greia. Hadde han blitt forbannet og banket opp August over utroskapsgreiene og nå gitt chris rock en liten bitchslap for fornærmelsen så hadde det vært mye mer normalt Det som gjør det så weird er hvordan han satt som en taper med et fake smil og hørte på kona prate om å knulle en annen mann mens et kamera filmet, uten noen reaksjon. Og så nå flippe ut og ty til vold på en gallaaften over noe som var en littegrann ufin spøk. Det ser ikke bra ut, hverken i virkeligheten eller på film. Det er vel ikke usannsynlig at Will Smith selv også har hatt noen affærer. Jeg ser ikke relevansen av å si at han ble «ydmyket» av kona fordi hun var åpen om dette. Tipper at for kjendispar som lever slik de gjør så er utroskap vanlig (er jo «vanlig» blant ordinære dødelige også) - men ekstra vanlig når man helt sikkert har en rekke fans som basicly kaster seg naken etter en. Så at de da har takhøyde for hverandre sine affærer, synes jeg ikke er så rart. Jeg gjetter til at hele greia kan være staget, kanskje både Will og Chris trenger litt blæst rundt egen person? Synkende fanbase? Det er flere eksempler på at kjendiser har hypet opp fokus på konflikter simpelthen for å skape oppmerksomhet rundt seg selv. Med det sagt; så ser Will og kona ut til å ta seg selv utrolig høytidelig. At de da har nulltoleranse for at noen spøker med dem tviler jeg ikke på. At ungene forherliger farens voldsutbrudd i ettertid uten at det adresseres, gjør bare vondt verre. Will har vel skrevet noe på sin Instagram/Twitter konto om at «man kan ikke invitere folk fra philly/baltimore noen steder lenger». Det leser jeg som et forsøk på å være morsom rundt sin egen voldshandling. At Will m/familie ønsker å fremstå litt «gangster» og «hardcore» tviler jeg heller ikke på, han har jo forsøkt å ha et slags mainstream rap hip-hop rnb image i alle de år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 28. mars 2022 #239 Del Skrevet 28. mars 2022 6 minutter siden, Fløff said: Tja, med tanke på at de har et åpent forhold er det sikkert flere menn og kvinner oppigjennom historien som var vært innom de to. Men denne her unge fyren er den eneste som outet dem. Men ja. Virker som en sånn «nå får jeg ut aggresjonen min for ALT jeg har følt på de siste årene» - veldig snålt Tror ikke det faktisk har et åpent forhold. Det er noe rykter som har florert, men uansett hva statusen var så er det mer interessante hvordan will smith stilte opp for å bli ydmyket når det skjedde. At han måtte vise sin godkjennelse for å gi henne moralsk alibi, og så sitte der som en tulling mens hun pratet om det og bortforklarte det. Og hadde de hatt et åpent forhold så ville de vel bare trukket på skuldrene og sagt "we have an open relationship". Virket ikke som det var tilfellet, for alt var rettferdiggjøring og bortforklaring på hvordan hennes emosjonelle behov gjør utroskap OK. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 28. mars 2022 #240 Del Skrevet 28. mars 2022 Synes det var bra gjort av Will Smith. Det Chris Rock sa var frekt ovenfor Jada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå