AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #21 Skrevet 27. mars 2022 Tvillingsjel skrev (32 minutter siden): Nei nei. Ikke kontakt foreldrene. Denne gutten har seksualisert atferd og kan muligens være utsatt for seksuelle overgrep. Da skal IKKE foreldrene varsles. Det skal tas gjennom de rette instanser, som er politiet og barnehuset. Hvor gamle er dere, TS? Hva?! Så hvis du blir utsatt for seksuelle overgrep, så skal du gjøre dette med andre med så høy selvtillit? Er du sånn som synes synd på mobbere fordi at de kanskje ble mobba før? Anonymkode: c9e1f...536 2
Silva Pluvialis Skrevet 27. mars 2022 #22 Skrevet 27. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva?! Så hvis du blir utsatt for seksuelle overgrep, så skal du gjøre dette med andre med så høy selvtillit? Er du sånn som synes synd på mobbere fordi at de kanskje ble mobba før? Anonymkode: c9e1f...536 Hæ? Hva var dette for en kommentar? Selvsagt er ikke guttens atferd akseptabel og jeg får vondt av TS. Hun utsettes også for seksuell trakassering, og jeg vil råde henne til å anmelde det hun utsettes for. Min kommentar var heller myntet på de som mente at man "skulle kontakte foreldrene". Det er bedre at TS anmelder den seksuelle trakasseringen til politiet. Da vil hun få hjelp, og guttens hjemmeforhold vil også granskes hvis det foreligger grunn til å tro at han utsettes for noe hjemme. Og nei: Å bli mobbet eller misbrukt er ingen unnskyldning for å mobbe eller misbruke andre. Selvfølgelig ikke. Endret 27. mars 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #23 Skrevet 27. mars 2022 Tvillingsjel skrev (20 minutter siden): Hæ? Hva var dette for en kommentar? Selvsagt er ikke guttens atferd akseptabel og jeg får vondt av TS. Hun utsettes også for seksuell trakassering, og jeg vil råde henne til å anmelde det hun utsettes for. Min kommentar var heller myntet på de som mente at man "skulle kontakte foreldrene". Det er bedre at TS anmelder den seksuelle trakasseringen til politiet. Da vil hun få hjelp, og guttens hjemmeforhold vil også granskes hvis det foreligger grunn til å tro at han utsettes for noe hjemme. Og nei: Å bli mobbet eller misbrukt er ingen unnskyldning for å mobbe eller misbruke andre. Selvfølgelig ikke. Men hvorfor skulle du tro at gutten utsettes for noe slikt hjemme? Tror sannsynligheten for det er akkurat like stor for alle gutter som for den gutten... Anonymkode: c9e1f...536 2
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2022 #24 Skrevet 29. mars 2022 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #25 Skrevet 29. mars 2022 Fortell det til foreldrene dine og få dem til å klage inn saken skriftlig etter paragraf 9a. Det er helt, fullstendig uakseptabelt. Anonymkode: a52e2...544 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå