AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Del Skrevet 27. mars 2022 Finner man de syklene noen steder? med god sete. kjede eller reim, hva er best? Anonymkode: b8d2d...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg byttet gaffelen på min for å sitte oppreist. Anonymkode: 45b80...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 Sjekk sykkelpikene. De har klassiske elektriske damesykler med godt sete hvor man sitter i en behagelig vinkel. Litt kostbare noen av de, men har hørt mye bra om merkene de fører. Og må innrømme at jeg hadde kjøpt meg en selv hadde ikke prisen vært så stiv. Jeg kjøpte denne fra evobike for noen år siden. Levert på døra. Dessverre har de bare en størrelse på ramma og den er akkurat litt for stor for mine 168 cm. Passer akkurat med setet helt nede, så det er min mann som bruker den mest 😅. For han passer den perfekt. Om du er høyere enn meg kan jeg i alle fall anbefale denne, men ser nå at prisen er høyere enn før. Alle varer har generelt gått opp mye med økte transportkostnader mm. Tror jeg betalte 11 000 for den bare for få år siden. Anonymkode: 0afe2...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Sjekk sykkelpikene. De har klassiske elektriske damesykler med godt sete hvor man sitter i en behagelig vinkel. Litt kostbare noen av de, men har hørt mye bra om merkene de fører. Og må innrømme at jeg hadde kjøpt meg en selv hadde ikke prisen vært så stiv. Jeg kjøpte denne fra evobike for noen år siden. Levert på døra. Dessverre har de bare en størrelse på ramma og den er akkurat litt for stor for mine 168 cm. Passer akkurat med setet helt nede, så det er min mann som bruker den mest 😅. For han passer den perfekt. Om du er høyere enn meg kan jeg i alle fall anbefale denne, men ser nå at prisen er høyere enn før. Alle varer har generelt gått opp mye med økte transportkostnader mm. Tror jeg betalte 11 000 for den bare for få år siden. Anonymkode: 0afe2...ab9 Jeg har den Electra Loft. Jeg var veldig i tvil fordi jeg syns helt ærlig det er for mye penger for en sykkel. Problemet er nok at Sykkelplikene har et monopol på den type bysykkel med kraftig motor. Og el-sykkel er mye mer populært enn for få år siden, fordi det har blitt mye mer sykkelveier i de store byene. Jeg er fornøyd med sykkelen, men ikke med service. Fikk et problem med motoren og leverte den inn, fikk beskjed om at det kunne ta 14 uker å bli ferdig, og de kunne ikke si når. Dette var midt på sommeren hvor jeg brukte sykkelen daglig. Etter 14 dager hadde jeg ikke hørt noe og gikk innom. Da hadde de ikke begynt på sykkelen..det tok over 3 uker, og sykkelen var ikke en gang fikset, det merket jeg da jeg syklet. Måtte inn igjen og var tydelig på at jeg ikke var fornøyd. Da ble det mye bedre, men dette tok meg over 4 uker midt på sommeren, så jeg mistet masse fine sykkelturer. Sånn utenom det - jeg syns sykkelen er kjempegod, føler meg trygg som sitter oppreist, og den tar virkelig de verste bakkene i Oslo med glans. Har fått masse glede av den. Så jeg kan ikke si jeg angrer på kjøpet, men vurder om du trenger en kraftig el-sykkel, ellers kan du nok få det billigere. Anonymkode: 37f7d...e0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg har linker i tråden "elsykkel" som jeg netopp laget. Alle syklene er slike man sitter oppreist på. Vet jeg vil ha en sånn, og opprettet tråden fordi jeg er usikker på pris og kvalitet. Anonymkode: 2b205...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 jeg har kjøpt helt vanlig hybrid elsykkel, likner veldig på denne i alle spesifikasjonene men min er fra kalkoff - https://www.xxl.no/cube-reaction-hybrid-performance-500-65nm-500wh-22-elsykkel-terreng-unisex-gra/p/1195142_1_style?page=1 jeg ville ha en sporty-sykkel. Jeg ble gravid bare et halvt år etter, og fortsatt pendlet til og fra jobb på sykkelen min, og det gikk ikke, så jeg måtte senke settet og heve rattet høyst mulig. Nå, 5 år senere, har jeg beholdt samme sittestilling og sitter fortsatt oppreist, og er fornøyd med det. Ikke avvis en sykkel fordi det ser ut at du må sitte i en sporty-stilling, det er ikke så vanskelig å heve rattet. Anonymkode: 331c5...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå