Gå til innhold

Blir ikke kvitt skabb.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så jævlig, hvordan blir man smittet med dette???

Anonymkode: 1ddd9...187

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Behandlingen må gjentas og tilpasses livssyklusen til skabbmidden. 
har ikke lov å skrive hva jeg jobber med, men det er relevant her. 

Anonymkode: ad4c4...c3f

Link til eventuell behandling som kan bestilles på nett? 

Anonymkode: dd592...9ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud så jævlig, hvordan blir man smittet med dette???

Anonymkode: 1ddd9...187

Hovedsakelig kroppskontakt (sex). Men noen ganger ved f eks sofa osv. institusjonsopphold. Google. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror personen mente med ressurssvak at de er ignorante og ikke behandler HELE familien F eks. Alle i husstanden, uansett om de har eller ikke har fått det, MÅ behandles, hvis ikke bare fører man problemet videre. 

Anonymkode: d4877...0dd

Dette får du informasjon om på apoteket. Skabb er det og mange leger som har problemer med å gjenkjenne. Legen til mannen skrev ut kortison og påsto det ikke var skabb. (Jeg sa det såg ut som skabb) ukene gikk og vi fikk samme utslett. Altså skabb. Elendig å arrogant lege 🤬🤬🤬

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette har ingenting med å være ressurssvak å gjøre. En familie brukte 52.000 på salver osv som ikke funket. Bruker man 52.000 er man ikke ressurssvak. Jeg har brukt 10.000 på 1,5 mnd ca. Det er ikke vanlig å ha råd til medisin til den prisen på så kort tid. Jeg kan ikke bruke tablettene desverre da jeg er gravid og barnet er 20 mnd OG benzyl ventar tålte vi ikke. Så vi sitter igjen med en nix krem som er ikke er god for noe. 

Hvis leger får folk til frivillig å bruke 52.000 på medisin som ikke virker, da snakker vi om å ha blind tillit til legen.

Du vet at det ikke hjelper å pøse ut titusenvis av kroner på denne mirakelmedisinen og likevel gjør du det.

Hvis legen hadde bedt deg om å hoppe ut av vinduet i tredje etasje, hadde du gjort det også?

Anonymkode: 79900...4d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette har ingenting med å være ressurssvak å gjøre. En familie brukte 52.000 på salver osv som ikke funket. Bruker man 52.000 er man ikke ressurssvak. Jeg har brukt 10.000 på 1,5 mnd ca. Det er ikke vanlig å ha råd til medisin til den prisen på så kort tid. Jeg kan ikke bruke tablettene desverre da jeg er gravid og barnet er 20 mnd OG benzyl ventar tålte vi ikke. Så vi sitter igjen med en nix krem som er ikke er god for noe. 

Ikke at dette gjelder ts overhodet, men i alle barnehager og skoler er det jo familier som ikke har råd til å bruke slike summer på behandling! Ikke deres feil, mitt poeng er at dette er altfor mye å forvente av mange familier! Hva skjer da? Jo det fortsetter og fortsetter! Det burde vært behandling på blå resept!

Anonymkode: eb9d0...817

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...