Gå til innhold

Mann som savner venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel en typisk historie dette her. Litt om meg; mann snart 50, 2 barn som har flyttet ut, vært skilt i 3 år og har ny kjæreste som bor langt unna og som treffes hver 14 dag. 
I mitt forrige forhold og oppigjennom barnas oppvekst gikk all tid til barna, våre vennepar var fra x-konas vennekrets. 
I min vennekrets fikk vi aldri til noe felles greier, så har ingen kontakt der. 

Kjenner nå at jeg virkelig savner en kompis med samme interesser som meg.
Digger fjellturer på vinter og sommer, trening og det meste av idrett. Har ordnet økonomi, hus og er aktiv, men det er litt kjedelig å dra på turer alene.


Føler meg som en einstøing når jeg forteller de på jobben hva jeg skal gjøre til helgen. 
Vet det er flere mannfolk som har det som meg og det er ikke så lett å få nye kompiser når man begynner å dra på åra. 

Må seriøst ta tak i dette her, men det er ikke så enkelt🤷🏽‍♂️

Anonymkode: ab523...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er vel en typisk historie dette her. Litt om meg; mann snart 50, 2 barn som har flyttet ut, vært skilt i 3 år og har ny kjæreste som bor langt unna og som treffes hver 14 dag. 
I mitt forrige forhold og oppigjennom barnas oppvekst gikk all tid til barna, våre vennepar var fra x-konas vennekrets. 
I min vennekrets fikk vi aldri til noe felles greier, så har ingen kontakt der. 

Kjenner nå at jeg virkelig savner en kompis med samme interesser som meg.
Digger fjellturer på vinter og sommer, trening og det meste av idrett. Har ordnet økonomi, hus og er aktiv, men det er litt kjedelig å dra på turer alene.


Føler meg som en einstøing når jeg forteller de på jobben hva jeg skal gjøre til helgen. 
Vet det er flere mannfolk som har det som meg og det er ikke så lett å få nye kompiser når man begynner å dra på åra. 

Må seriøst ta tak i dette her, men det er ikke så enkelt🤷🏽‍♂️

Anonymkode: ab523...339

Jeg er 42 år gammel mann og har heller ingen venner. Folk sklei fra meg mens jeg var opptatt med karrieren. 🤷‍♂️

Anonymkode: 4d5f1...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel menn som er dårlige på å vedlikeholde vennskap med en gang de får familie, så du er nok ikke alene om det. Skriv litt mer om deg her da vel? Hvor du bor, interesser etc. Du har jo allerede fått svar fra én mann her og kanskje dere bor rett rundt hjørnet fra hverandre:)

Men har du gamle venner du også kunne tatt kontakt med igjen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 18.00):

Er vel en typisk historie dette her. Litt om meg; mann snart 50, 2 barn som har flyttet ut, vært skilt i 3 år og har ny kjæreste som bor langt unna og som treffes hver 14 dag. 
I mitt forrige forhold og oppigjennom barnas oppvekst gikk all tid til barna, våre vennepar var fra x-konas vennekrets. 
I min vennekrets fikk vi aldri til noe felles greier, så har ingen kontakt der. 

Kjenner nå at jeg virkelig savner en kompis med samme interesser som meg.
Digger fjellturer på vinter og sommer, trening og det meste av idrett. Har ordnet økonomi, hus og er aktiv, men det er litt kjedelig å dra på turer alene.


Føler meg som en einstøing når jeg forteller de på jobben hva jeg skal gjøre til helgen. 
Vet det er flere mannfolk som har det som meg og det er ikke så lett å få nye kompiser når man begynner å dra på åra. 

Må seriøst ta tak i dette her, men det er ikke så enkelt🤷🏽‍♂️

Anonymkode: ab523...339

Finn Facebookgrupper eller meld deg på noen nye aktivtieter, sporter etc. kampsport kanskje. Jeg hater også å få spørsmålet hva jeg skal i helgen, for jeg liker best å være helt alene:P og folk syns jeg er jvlig snål pga det. Men det er bare å drite i. Elsker å male og kose meg helt alene. Tenke, skrive, planlegge nye mål.

Anonymkode: f12b1...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må det være mannlige venner da?
er kvinne selv. 36. av typen som aldri har klart å ha kvinnelige venner da jeg rett å slett har hatt andre interessert. jeg driver med kampsport, liker å lese, er en gamer. nylig startet litt med buldring, driver et lite oppdrett av hund. veldig introvertet av meg, trenger tid til å bli gradvis kjent med noen- kanskje mye av problemet i dag når alt skal gå så kjapt.

ble skilt i fjor. vi trivdes i tosomhet. 

Anonymkode: 859bc...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på fjelltid.no og finn deg et par turvenner der. Meld deg på noe organisert, så skal du se at praten flyter fort, og der er mange i sånne situasjoner. 

Anonymkode: 22a9f...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 18.06):

Jeg er 42 år gammel mann og har heller ingen venner. Folk sklei fra meg mens jeg var opptatt med karrieren. 🤷‍♂️

Anonymkode: 4d5f1...ca3

Hei venner. Kunne tenkt meg venner som trenger trøst og ros, føler godt med det å støtte ungdom også eldre, som har problemer med å takle denne verden.

Er her for dere. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32, har ganske få venner. Føler meg mer og mer ensom. Føler jeg ikke gjør ting riktig når jeg snakker med folk. De fleste jeg kjenner er bare veldig opptatt med sitt hele tiden, kanskje ikke så rart, de har familie å ta seg av og jobb. 

Anonymkode: f6e7b...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...