Fru Blå Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Er det noen her som kan fortelle meg litt om det å starte en familiebarnehage? Jeg har begynt å leke litt med tanken om det kunne være noe for meg. Men jeg er usikker på hva jeg egentlig vil tjene, og hvor lett det blir å finne en annen barnehage å sammarbeide med. Jeg er ikke førskolelærer, så det må jeg også eventuellt ansette.
liv Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Det vil jeg også vite.. *setter meg her for å vente*
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Det eneste jeg vet at dere blir j***** rike på å gjøre det. Det mangler barnehageplasser i Norge og hvis dere slår til i en kommune med lange ventelister kan pengene strømme inn på konto. Håper dere gjør suksess! -jente, 33-
Fru Blå Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2005 Ingen med erfaring fra familiebarnehage her?
liljemor Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Jeg driver familiebarnehage, og rik på det blir du ikke. Du tjener bra men så er det utrolig mye jobb også. Det er en koslig jobb, men jeg anbefaler deg å ha kontakt med andre som jobber med det samme. Ellers blir det fort kjedlig, det er fint å ha noen å samarbeide med slik at du også ser andre voksne. Det første du gjør er å kontakte kommunen. Er det behov for barnehageplasser der du bor? Her er det snart full dekning og jeg er redd jeg blir overflødig desverre. Bare spør meg om det er noe du lurer på, for det er en del å sette seg inn i.