Gå til innhold

Instagramen til daten er full av modeller

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal ikke en mann på 45 få lov til det? De har stor seksuell lyst i den alderen. 

Anonymkode: dc242...31a

Lyst..? Du mener vel runkelyst?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror de de fleste menn er sånn. Det er for å ha noe å runke etter. Ja selv for en 45åring. Desverre... 

Anonymkode: dc242...31a

Nei de fleste menn er IKKE sånn og selvom de fleste menn hadde vært sånn betyr det IKKE at vi skal godta det uansett. På 1600 var de fleste menn voldtektsmenn 

Anonymkode: 12f25...bf3

AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (2 timer siden):

Lyst..? Du mener vel runkelyst?? 

Er det noe galt i å ha runkelyst?

Anonymkode: 90c56...380

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Så du synes TS  bare skal godta å være den han tar til takke med, fordi han har innsett at han ikke kan få modellene på Instagram? At alle vi som ikke ser ut som modeller bare skal finne oss i å føle oss som rasket dere måtte nøye dere med, mens dere åpenlyst sikler på alle andre? Jo mer jeg leser her inne på KG, jo mer logisk virker det at andelen single går opp. Mange menn er bare gjennomført ubrukelige, og kvinner klarer seg helt fint alene. 

Anonymkode: e20e5...695

Det er du som kaller dere rask. Han fyren er sikkert happy med dama si han, men han er orientert om at det finnes vakrere kvinner i verden. Akkurat som at du som en 3’er ikke synes gubben din på samme level er verdens kjekkeste. Synes du han er rask bare fordi det finnes kjekkere menn? Nettopp. 

Er det en ting jeg har lest meg til her på KG så er det definitivt ikke at kvinner klarer seg fint alene. For gjengangeren her inne er jo at dere er komplett hjelpesløs. Holdningen din til at de fleste menn er komplett ubrukelig gjør at jeg klarer og plassere deg rimelig godt i samfunnet. En lavere middelklasse medium minus attraktiv dame med en viss bitterhet ovenfor menn og livet. 

Anonymkode: 4e4d2...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...