AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Han jeg nylig har begynt å date la meg til på Instagram i går, og jeg benyttet selvsagt sjansen til å se hvem han følger. Han følger bare litt i overkant av 300 stykker, men godt over halvparten av disse er lettkledd-modeller, fitnessbabes, sminkebloggere ect.. Jeg VET at det kommer til å bli et issue for meg at han sitter og blar gjennom dette... Jeg skjønner ikke hvorfor en 45 år gammel mann med tenåringdøtre selv, har interesse av å følge dette heller. Er det bare å kutte han ut eller er det jeg som er idiot her nå? Anonymkode: 0c055...e93 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Han er vel interessert i fitness og sminke, da 🤷♀️ Ingenting galt i å la seg inspirere av andre. Anonymkode: cffb7...0d7 1 3
anonymbruker2312 Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Det var helt til jeg leste "45 år gammel" at varsellampene hos meg med en gang begynte å lyse. Har bare en ting å si: be careful.... 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Hvis du vet at dette kommer til å bli et 'issue' for deg så avslutter du forholdet. Anonymkode: 90c56...380
Tuba Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Hadde vært ok om han var 19 men en 45 år gammel mann med tenåringsdøtre som følger unge lettkledde jenter på Insta…… grøss 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han jeg nylig har begynt å date la meg til på Instagram i går, og jeg benyttet selvsagt sjansen til å se hvem han følger. Han følger bare litt i overkant av 300 stykker, men godt over halvparten av disse er lettkledd-modeller, fitnessbabes, sminkebloggere ect.. Jeg VET at det kommer til å bli et issue for meg at han sitter og blar gjennom dette... Jeg skjønner ikke hvorfor en 45 år gammel mann med tenåringdøtre selv, har interesse av å følge dette heller. Er det bare å kutte han ut eller er det jeg som er idiot her nå? Anonymkode: 0c055...e93 Drømmemannen Nei, det er ikke normalt. Hverken på Instagram, Snap, Tiktok eller andre plattformer. Anonymkode: c2844...fb4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Kjenner en sånn en og han er 40. Siden vi bare er venner forteller han sannheten, viser seg at han har ligget med flere av dem og prøver seg på dem. Hver gang han går inn på insta ser jeg en haug unge og lettkledde bilder på feeden hans for det er det eneste han ser på, så har jeg ledd og sagt hva han får ut av det og han har sagt det bare er sex. Han datet en kvinne på 45, tviler på at hun visste om hans egentlige preferanser 😅 Som date får du ikke sannheten fra han så han kommer nok opp med noe unnskyldninger Anonymkode: e40ea...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Hva er problemet her egentlig? Hva er det som er så rart med at menn liker pene attraktive damer? Det er vel ikke han som er problemet her, men heller selvtilliten din. Imotsetning til dere damer så klarer vi menn å synes attraktive damer er digg samtidig slm vi erkjenner vårt eget nivå og finner noen deretter. Mens dere sikter 3-4 hakk over eget nivå, sutrer over at dere bare blir brukt til sex, og velger vekk menn på eget nivå. Slutt å ha urealistiske forventninger til menn bare for at det skal støtte opp under deres egen selvtillig og behov for bekreftelse. Det er de samme jentene som er deiligst uansett om man selv er 19, 29,39,49 eller 69. Anonymkode: 4e4d2...15a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Dette hadde jeg ikke giddet, thank you next. Anonymkode: 79957...aae 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Kutt han ut. Han er en gris! Helt seriøst en 45 åring som holder på sånn er EKKEL og det sier alt om kvinnesynet hans. Anonymkode: 12f25...bf3 8
Adrenalina1 Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er vel interessert i fitness og sminke, da 🤷♀️ Ingenting galt i å la seg inspirere av andre. Anonymkode: cffb7...0d7 Haha, du må være rimelig naiv. 1
Gjest Lunaris Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Adrenalina1 skrev (3 timer siden): Haha, du må være rimelig naiv. Tror det var en spøk. Nei, kutt ut fyren. Det der er ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er problemet her egentlig? Hva er det som er så rart med at menn liker pene attraktive damer? Det er vel ikke han som er problemet her, men heller selvtilliten din. Imotsetning til dere damer så klarer vi menn å synes attraktive damer er digg samtidig slm vi erkjenner vårt eget nivå og finner noen deretter. Mens dere sikter 3-4 hakk over eget nivå, sutrer over at dere bare blir brukt til sex, og velger vekk menn på eget nivå. Slutt å ha urealistiske forventninger til menn bare for at det skal støtte opp under deres egen selvtillig og behov for bekreftelse. Det er de samme jentene som er deiligst uansett om man selv er 19, 29,39,49 eller 69. Anonymkode: 4e4d2...15a Så du synes TS bare skal godta å være den han tar til takke med, fordi han har innsett at han ikke kan få modellene på Instagram? At alle vi som ikke ser ut som modeller bare skal finne oss i å føle oss som rasket dere måtte nøye dere med, mens dere åpenlyst sikler på alle andre? Jo mer jeg leser her inne på KG, jo mer logisk virker det at andelen single går opp. Mange menn er bare gjennomført ubrukelige, og kvinner klarer seg helt fint alene. Anonymkode: e20e5...695 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han jeg nylig har begynt å date la meg til på Instagram i går, og jeg benyttet selvsagt sjansen til å se hvem han følger. Han følger bare litt i overkant av 300 stykker, men godt over halvparten av disse er lettkledd-modeller, fitnessbabes, sminkebloggere ect.. Jeg VET at det kommer til å bli et issue for meg at han sitter og blar gjennom dette... Jeg skjønner ikke hvorfor en 45 år gammel mann med tenåringdøtre selv, har interesse av å følge dette heller. Er det bare å kutte han ut eller er det jeg som er idiot her nå? Anonymkode: 0c055...e93 Jeg tror de de fleste menn er sånn. Det er for å ha noe å runke etter. Ja selv for en 45åring. Desverre... Anonymkode: dc242...31a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kutt han ut. Han er en gris! Helt seriøst en 45 åring som holder på sånn er EKKEL og det sier alt om kvinnesynet hans. Anonymkode: 12f25...bf3 Skal ikke en mann på 45 få lov til det? De har stor seksuell lyst i den alderen. Anonymkode: dc242...31a 1
sicario Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han jeg nylig har begynt å date la meg til på Instagram i går, og jeg benyttet selvsagt sjansen til å se hvem han følger. Han følger bare litt i overkant av 300 stykker, men godt over halvparten av disse er lettkledd-modeller, fitnessbabes, sminkebloggere ect.. Jeg VET at det kommer til å bli et issue for meg at han sitter og blar gjennom dette... Jeg skjønner ikke hvorfor en 45 år gammel mann med tenåringdøtre selv, har interesse av å følge dette heller. Er det bare å kutte han ut eller er det jeg som er idiot her nå? Anonymkode: 0c055...e93 Skjønner jo at man stusser litt på at en gubbe skal ha interesse av å følge en masse sånne greier. Skjønner ikke helt at du stalker instagramen hans. For meg er det et større rødt flagg. Aner ikke hvem eller hvor mange samboeren min følger på Instagram.. why bother liksom🤷🏼♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 sicario skrev (1 time siden): Skjønner jo at man stusser litt på at en gubbe skal ha interesse av å følge en masse sånne greier. Skjønner ikke helt at du stalker instagramen hans. For meg er det et større rødt flagg. Aner ikke hvem eller hvor mange samboeren min følger på Instagram.. why bother liksom🤷🏼♂️ Haha. Stalker instagramen hans? Det er jo bare å trykke "Følger" så er hele lista der. Hvis det er stalking 😂 Anonymkode: 0c055...e93
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du synes TS bare skal godta å være den han tar til takke med, fordi han har innsett at han ikke kan få modellene på Instagram? At alle vi som ikke ser ut som modeller bare skal finne oss i å føle oss som rasket dere måtte nøye dere med, mens dere åpenlyst sikler på alle andre? Jo mer jeg leser her inne på KG, jo mer logisk virker det at andelen single går opp. Mange menn er bare gjennomført ubrukelige, og kvinner klarer seg helt fint alene. Anonymkode: e20e5...695 Så kvinner ser ikke masse serier med kjekke mannfolk? Synes ingen kjendiser er kjekke? Menn har siden tidenes morgen likt vakre kvinner. Slik vil det alltid være. Hvis det er å være gjennomført ubrukelig så lykke til med å finne noen. Hadde du vært tankeleser hadde du nok fått en overraskelse. Mange har lært seg å skjule disse tingene, men det er ingenting kvinner kan gjøre med at alle hetero menn liker vakre kvinner. Og vi er mer visuelle enn dere. Dere må nok bare skaffe litt selvtillit. Dette betyr nemlig ikke at han har tatt til takke med noe. Vi kan fortsatt synes helt andre ting er viktigere enn kropp, og at du er en mye bedre dame enn hvilken som helst modell. Anonymkode: dfbc9...5da 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kvinner ser ikke masse serier med kjekke mannfolk? Synes ingen kjendiser er kjekke? Menn har siden tidenes morgen likt vakre kvinner. Slik vil det alltid være. Hvis det er å være gjennomført ubrukelig så lykke til med å finne noen. Hadde du vært tankeleser hadde du nok fått en overraskelse. Mange har lært seg å skjule disse tingene, men det er ingenting kvinner kan gjøre med at alle hetero menn liker vakre kvinner. Og vi er mer visuelle enn dere. Dere må nok bare skaffe litt selvtillit. Dette betyr nemlig ikke at han har tatt til takke med noe. Vi kan fortsatt synes helt andre ting er viktigere enn kropp, og at du er en mye bedre dame enn hvilken som helst modell. Anonymkode: dfbc9...5da Ikke meg du siterer, men det er en viss forskjell på å se på pene og kjekke mennesker og det å følge masse lettkledde kvinner på sosiale medier. Det vitner om en umodenhet og det er ikke positivt. Det er litt det samme som å ha plakater av lettkledde babes på veggen. Ikke spesielt positivt. Så kan man klage på at kvinner har dårlig selvtilitt fordi de ikke liker at mannen de er sammen med heller sitter og sikler på andre kvinner enn å sette pris på det han har her i virkeligheten. For det er jo litt det det går i med sånne menn som er så utrolig opptatt av å se på og kommentere alle andre kvinner enn hun han har hjemme. Dette merkes kanskje ikke så godt i begynnelsen, men etter hvert så kanskje blir det mer spennende å se på nye damer. Anonymkode: 22fce...4e9 3
MacadamiaNut Skrevet 28. mars 2022 #20 Skrevet 28. mars 2022 anonymbruker2312 skrev (12 timer siden): Det var helt til jeg leste "45 år gammel" at varsellampene hos meg med en gang begynte å lyse. Har bare en ting å si: be careful.... oh yess! Jeg tenkte det samme. Folk over 25 som fremdeles holder på sånn, er det bare å styre unna. For å si det sånn.. så pleier det å være bare toppen av isfjellet😶 Mulig jeg dømmer.. men all erfaring har lært meg det 😕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå