AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Hatt en fyr i kikkerten men vi har aldri kommet forbi vennestadiet. For en mnd siden rotet vi litt etter en fest, og siden den gang har han vært mer ivrig. Er dette oftest for å få seg noe igjen, eller kan det være et godt tegn? Anonymkode: 50ad5...4fd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Nå skal lille hønemor pules og bli et hakk i en sengestolpen 😍 Anonymkode: 44a55...b1c
anonymbruker2312 Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Han ble nok mer gira etter han fikk prøvesmakt - altså mer gira fordi han er ute etter sex. Dere har jo aldri før kommet forbi vennestadiet, hvis han hadde vært virkelig interessert i deg hadde dere nok vært forbi vennestadiet for lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Spørsmålene her inne blir dummere og dummere. Jøss, en person ble mer gira etter at dere gikk fra å være venner til å rote! I andre nyheter er vann fortsatt vått. Hva han vil er jo fullstendig umulig for noen som helst på KG å vite, siden alt vi vet er at dere har rota. Anonymkode: b63bd...d9c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Spørs åssen han er på det. Maser om å møtes på fest igjen, komme å se netflix, bli med på vors? Ute etter ligg. På med å bli kjent, ta seg med på middagsdate, spør hvordan du har det på ekte, hva du liker å gjøre, hvor du ser for deg selv om fem år osv? Ja da er han hvertfall i det minste interessert i å bli bedre kjent med DEG Anonymkode: 3f61d...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Takker for svar. Haha nei det var kanskje ikke det "lureste" spørsmålet, men jeg har sett så mange tråder i det siste om menn som trekker seg vekk etter å ha blitt fysiske så derfor jeg lurte Anonymkode: 50ad5...4fd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takker for svar. Haha nei det var kanskje ikke det "lureste" spørsmålet, men jeg har sett så mange tråder i det siste om menn som trekker seg vekk etter å ha blitt fysiske så derfor jeg lurte Anonymkode: 50ad5...4fd Hehe. Saken er at menn er ulike individer med hver sin hjerne. Samme hvor mye du får høre på KG at "han vil bare ha sex" er ikke dette noe som noen kan vite. Folk her er ikke "klarsynte". Det eneste jeg kan si på så tynt grunnlag er at det å fungere godt som venner først kan være et godt utgangspunkt. Alt annet blir i grunnen bare spekulasjon. Anonymkode: b63bd...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Ikke spør om råd på KG, for mye bitterfitter som har brent seg en gang og to før (eller 10). Vi menn kan bli forelsket vi også, tenker ikke bare med pikken. Så vet du det. Anonymkode: 55b71...4ea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå