AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Det er snart 7 år siden jeg har hadd sex å jeg hår fått så angst for sex, hva om jeg er blitt kjempe dårlig eller hva om jeg er blitt for vid der nede, eller om kroppen er for avstøtende at de blir avtent. Grunnen til at det er så lenge siden ,er at jeg ble voldtatt jevnlig av min exsamboer i mange år, å han sa mye stygt om meg som sitter igjen i kroppen, jeg er redd for at jeg skal få en reaksjon under samleiet som jeg ikke kan styre. Jeg har tenkt å bare hoppe i et onenightstand å bare få det overstått ? Eller finne en mann som jeg kan være åpen med om at sex er vanskelig men da skremmer jeg de vel bare bort? Jeg ønsker ikke et forhold men bare oppleve litt nærhet å normal sex. Noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 9444c...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Kanskje det hadde vært lurt å bearbeide det litt? Du har vært igjennom mye, det er ikke rart om det sitter i kropp og sinn. Hadde mye heller funnet en snill og skikkelig mann enn en random Tinder-fyr. Anonymkode: e3635...a37 6 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Hill83 skrev (16 minutter siden): Tinder Jeg ønsker ikke å være på Tinder. Hi Anonymkode: 9444c...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje det hadde vært lurt å bearbeide det litt? Du har vært igjennom mye, det er ikke rart om det sitter i kropp og sinn. Hadde mye heller funnet en snill og skikkelig mann enn en random Tinder-fyr. Anonymkode: e3635...a37 Vil helst finne en snill å god mann, men har en tanke gang på at om jeg bare hadde hadd et random ligg så hadde første gang vært overstått, men tror jeg skal kun begynne med å prate å bli kjent med mennene først å så kan jeg åpne meg litt osv. hi Anonymkode: 9444c...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil helst finne en snill å god mann, men har en tanke gang på at om jeg bare hadde hadd et random ligg så hadde første gang vært overstått, men tror jeg skal kun begynne med å prate å bli kjent med mennene først å så kan jeg åpne meg litt osv. hi Anonymkode: 9444c...4a3 Skjønner tanken. Vet ikke hvor mye du sliter etter voldtektene, men tenker at det kan hende du føler deg verre av et ligg med en random dersom han ikke behandler deg godt. Hvis du har ordentlig angst liksom. Eller kanskje det går fint å bare rive av plasteret. Det må du kjenne på. Tenker at det er lov å prøve også må du innprente deg selv med at det er lov å si nei og stoppe/avbryte hele greia NÅR SOM HELST. Ja, også dersom han har kjøpt mat til deg/dere har kyssa/dere har kledd av dere/han skal til å trenge inn i deg. På et hvilket som helst tidspunkt er det helt greit å stoppe! Så lenge du finner en fyr som er inneforstått med det og at han er moden og uegoistisk nok til å ikke få deg til å føle deg dritt som avbryter, så kan det jo bli fint også Anonymkode: e3635...a37 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Skjønner tanken. Vet ikke hvor mye du sliter etter voldtektene, men tenker at det kan hende du føler deg verre av et ligg med en random dersom han ikke behandler deg godt. Hvis du har ordentlig angst liksom. Eller kanskje det går fint å bare rive av plasteret. Det må du kjenne på. Tenker at det er lov å prøve også må du innprente deg selv med at det er lov å si nei og stoppe/avbryte hele greia NÅR SOM HELST. Ja, også dersom han har kjøpt mat til deg/dere har kyssa/dere har kledd av dere/han skal til å trenge inn i deg. På et hvilket som helst tidspunkt er det helt greit å stoppe! Så lenge du finner en fyr som er inneforstått med det og at han er moden og uegoistisk nok til å ikke få deg til å føle deg dritt som avbryter, så kan det jo bli fint også Anonymkode: e3635...a37 Takk for svar, her fikk jeg litt mer å tenke på. Jeg har ptsd å har vært innlagt enn del ganger pga han, men føler meg sterk nok nå til å begynne livet på nytt. Hi Anonymkode: 9444c...4a3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Det er helt opp til deg. Du har vært gjennom noe forferdelig, og kun du kan svare på hvilken fremgangsmåte er best for deg. Er det en tilfeldig fyr du møter på byen, eller en mann du blir kjent med over tid og kan betro deg til så han kan gå frem forsiktig, er helt opp til deg. Gjør det du føler er best for deg. Og som den over sa, du kan si nei når som helst. Anonymkode: 69ef9...ae8 1
MuffinStud Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Du har vært gjennom noe som er så ille at det er nesten som et sunnhetstegn å regne at du sliter etterpå. Jeg vil si at du trenger å snakke med din fastlege og hekte på et hjelpeapparat. Det er en ubehagelig ting å bearbeide dette, men det betyr ikke at alt ubehagelig er sunt. Å dra på byen og hoppe på en ONS et er terningkast. Det kan slå alle veier. Det er helt "lov" å ha lyst på en ONS og hvis du vil ha en ONS, så er vel ingen tid bedre enn nå. Men det er ikke helt lett å skille tankene fra hverandre når det er så sterke følelser knyttet til de og grensen mellom selvterapi og selvskading er ikke så åpenbar. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Kanskje jeg skal ta en prat med psykologen om det før jeg hopper ut i noe. Jeg vil ikke ha noe forhold, men nærhet å følelsen av det å bli holdt rundt av en mann som er snill, en pulevenn kanskje. Hi Anonymkode: 9444c...4a3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Les: https://www.girlsglobe.org/2015/08/04/the-repetition-compulsion-why-rape-victims-are-more-likely-to-be-assaulted-again/?doing_wp_cron=1648351272.4688839912414550781250 Vær forsiktig ❤️ Anonymkode: 62c3b...a36 2
Silva Pluvialis Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Her ville jeg bedt om henvisning til psykolog hvis du ikke allerede har en behandler, og lagt vekk tanker på sex foreløpig. Du trenger å bearbeide det du har vært utsatt for før du tenker på sex. 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er snart 7 år siden jeg har hadd sex å jeg hår fått så angst for sex, hva om jeg er blitt kjempe dårlig eller hva om jeg er blitt for vid der nede, eller om kroppen er for avstøtende at de blir avtent. Grunnen til at det er så lenge siden ,er at jeg ble voldtatt jevnlig av min exsamboer i mange år, å han sa mye stygt om meg som sitter igjen i kroppen, jeg er redd for at jeg skal få en reaksjon under samleiet som jeg ikke kan styre. Jeg har tenkt å bare hoppe i et onenightstand å bare få det overstått ? Eller finne en mann som jeg kan være åpen med om at sex er vanskelig men da skremmer jeg de vel bare bort? Jeg ønsker ikke et forhold men bare oppleve litt nærhet å normal sex. Noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 9444c...4a3 Jeg ville gått for en hyggelig trygg mann som kunne hjulpet deg på veien inn i et forhold og ikke noe ons. Du er nok ikke videre nå enn det du var før så du trenger ikke tenke mye på det. Det du kan tenke på er å finne den skikkelige mannen som vil hjelpe deg opp. Det burde egentlig være ganske grei skuring.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Jeg ville gått for en hyggelig trygg mann som kunne hjulpet deg på veien inn i et forhold og ikke noe ons. Du er nok ikke videre nå enn det du var før så du trenger ikke tenke mye på det. Det du kan tenke på er å finne den skikkelige mannen som vil hjelpe deg opp. Det burde egentlig være ganske grei skuring. Hvordan i allverden finner man sånne menn? Anonymkode: 40622...935
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er snart 7 år siden jeg har hadd sex å jeg hår fått så angst for sex, hva om jeg er blitt kjempe dårlig eller hva om jeg er blitt for vid der nede, eller om kroppen er for avstøtende at de blir avtent. Grunnen til at det er så lenge siden ,er at jeg ble voldtatt jevnlig av min exsamboer i mange år, å han sa mye stygt om meg som sitter igjen i kroppen, jeg er redd for at jeg skal få en reaksjon under samleiet som jeg ikke kan styre. Jeg har tenkt å bare hoppe i et onenightstand å bare få det overstått ? Eller finne en mann som jeg kan være åpen med om at sex er vanskelig men da skremmer jeg de vel bare bort? Jeg ønsker ikke et forhold men bare oppleve litt nærhet å normal sex. Noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 9444c...4a3 Sex har forandret seg de siste årene. Choking, analsex og slapping er blitt ganske normalt i de fleste forhold (også på ONS). Dette er muligens noe du burde undersøke på forhånd. Lykke til! Anonymkode: 89981...607 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan i allverden finner man sånne menn? Anonymkode: 40622...935 Over alt. Det er bare å ikke ta rundbrennerne. Dette er vanlige menn som ofte ikke kommer bort for å legge deg flat for egen vinning.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #17 Skrevet 28. mars 2022 Etter å ha lest her å tenkt en del, så har jeg funnet ut at sex ikke er noe jeg skal oppsøke nå, jeg må finne trygghet i meg selv først, jeg må være sikker på at jeg tørr å bruke stemmen min slik at jeg ikke havner i kjipe situasjoner. Men takk for alle råd. Hi Anonymkode: 9444c...4a3 1 1
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2022 #18 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 8.45): Det er snart 7 år siden jeg har hadd sex å jeg hår fått så angst for sex, hva om jeg er blitt kjempe dårlig eller hva om jeg er blitt for vid der nede, eller om kroppen er for avstøtende at de blir avtent. Grunnen til at det er så lenge siden ,er at jeg ble voldtatt jevnlig av min exsamboer i mange år, å han sa mye stygt om meg som sitter igjen i kroppen, jeg er redd for at jeg skal få en reaksjon under samleiet som jeg ikke kan styre. Jeg har tenkt å bare hoppe i et onenightstand å bare få det overstått ? Eller finne en mann som jeg kan være åpen med om at sex er vanskelig men da skremmer jeg de vel bare bort? Jeg ønsker ikke et forhold men bare oppleve litt nærhet å normal sex. Noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 9444c...4a3 Jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser slike opplevelser... så jeg tenkte å gi deg empati for du er mitt medmenneske tross alt. Jeg har selv gått inn i et forhold der hun har opplevd noe av det samme, så jeg har null sympati for narsisiter. Hun ble voldtatt, livredd for å forlate forhold, ble truet med juling, nektet å ha venner etc... Jeg vil ikke skriver mere om dette, du skjønner nok hvordan hun har hatt det. Jeg er en beskyttende mann, bruker aldri vold. Men truet(bløffet) han med at jeg har vært dørvakt, og hadde et balltre liggende hjemme hvis han trengte hjelp med å forstå ting. Det stoppet der og da, og vi har treft han i ettertid... da ser han ned eller snur seg å går videre. Ikke tenk på hvordan du kanskje er blitt med negative tanker, prøv heller å bruke positive tanker på hvordan du vil være sammen med en partner. Da prøver du på en måte å legge et lokk, over det onde du har opplevd. Påmminner du deg hele tiden om tiden som var, blir du bare dratt enda lengre ned i det negative. Jeg sier ikke du er negativ, men positiv-tenking øker både selvtilliten, som gir deg kraft til å prøve på nytt. Så jeg mener du ikke skal ha så mye fokus på sexen, fokuser og let heller en mann med omsorg, som forstår hva du har opplevd, men også en mann du føler skjermer deg for din ex. Den dagen du treffer den mannen.. vil nok sexen føles som ligger du på en seng av roser, og bader i trygghet og beroliggelse, svever i beruselse av kjærligher av å føle seg elsket.. det kan bli svært emosjonelt å føle at du har fått igjen livet ditt. Det "lokket" unner jeg deg virkelig❣️
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #19 Skrevet 28. mars 2022 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser slike opplevelser... så jeg tenkte å gi deg empati for du er mitt medmenneske tross alt. Jeg har selv gått inn i et forhold der hun har opplevd noe av det samme, så jeg har null sympati for narsisiter. Hun ble voldtatt, livredd for å forlate forhold, ble truet med juling, nektet å ha venner etc... Jeg vil ikke skriver mere om dette, du skjønner nok hvordan hun har hatt det. Jeg er en beskyttende mann, bruker aldri vold. Men truet(bløffet) han med at jeg har vært dørvakt, og hadde et balltre liggende hjemme hvis han trengte hjelp med å forstå ting. Det stoppet der og da, og vi har treft han i ettertid... da ser han ned eller snur seg å går videre. Ikke tenk på hvordan du kanskje er blitt med negative tanker, prøv heller å bruke positive tanker på hvordan du vil være sammen med en partner. Da prøver du på en måte å legge et lokk, over det onde du har opplevd. Påmminner du deg hele tiden om tiden som var, blir du bare dratt enda lengre ned i det negative. Jeg sier ikke du er negativ, men positiv-tenking øker både selvtilliten, som gir deg kraft til å prøve på nytt. Så jeg mener du ikke skal ha så mye fokus på sexen, fokuser og let heller en mann med omsorg, som forstår hva du har opplevd, men også en mann du føler skjermer deg for din ex. Den dagen du treffer den mannen.. vil nok sexen føles som ligger du på en seng av roser, og bader i trygghet og beroliggelse, svever i beruselse av kjærligher av å føle seg elsket.. det kan bli svært emosjonelt å føle at du har fått igjen livet ditt. Det "lokket" unner jeg deg virkelig❣️ Takk for et så fint å langt svar, dette tar jeg med meg videre😊 Anonymkode: 9444c...4a3 1
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2022 #20 Skrevet 29. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå