AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Jeg ser at flere youtubere har fått kanalene sine hacket, har noen av de dere følger med på blitt utsatt for det? Anonymkode: 1d828...f5e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Youtube er bare piss for tiden, kommentarer blir filtrert så det holder bare fordi de kan ha et snev av stygge ord. Utrolig frustrerende. Anonymkode: a6ff4...99a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Youtube er bare piss for tiden, kommentarer blir filtrert så det holder bare fordi de kan ha et snev av stygge ord. Utrolig frustrerende. Anonymkode: a6ff4...99a Ikke det jeg prater om, youtubere har ikke noe med hvordan YouTube systemet er. Hold deg til tema Anonymkode: 1d828...f5e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke det jeg prater om, youtubere har ikke noe med hvordan YouTube systemet er. Hold deg til tema Det er Youtube vi snakker om. Så må være lov å nevne det! Anonymkode: a6ff4...99a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå