AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 I natt opplevde jeg at jeg ikke fikk sove fordi jeg pluselig begynte å klø først det ene stedet, så et annet, og det tok liksom aldri noen slutt. Ble liggende å klø i timesvis og det var så slitsomt. Noen som har erfart det samme? Jeg har begynt å trene igjen, etter et lengre opphold, Kan det være det som gjør det? Fikk også litt tett nese og ble kortpustet. Ubehagelig. Anonymkode: 00ea6...b9d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Har du fuglereder oppunder takmønet utenfor vinduet ditt? Fuglelopper våkner til live når det begynner å bli varmt i været og sola varmer opp gamle reir. De kan komme inn i boligen og på soverommene via lufteluker og åpne vinduer på luftegløtt. Og ja, de klør noe infernalsk. Anonymkode: 680c3...a26
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har du fuglereder oppunder takmønet utenfor vinduet ditt? Fuglelopper våkner til live når det begynner å bli varmt i været og sola varmer opp gamle reir. De kan komme inn i boligen og på soverommene via lufteluker og åpne vinduer på luftegløtt. Og ja, de klør noe infernalsk. Anonymkode: 680c3...a26 Aner ikke, men har aldri åpent soveromsvinduet fordi jeg lufter andre steder mens døren til soverommet står åpent. Men det der høres ekkelt ut. Anonymkode: 00ea6...b9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå