Gå til innhold

Noen som er i Mallorca nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg og familien reiste til Gran Canaria for 1,5mnd siden.rett Før vi dro så sjekket vi hvordan været var der neste uke fremover. Det viste 18-19°. Det var ok, tenkte vi. Ikke badetemperatur men varmt "nok". Så vi pakket noe lettere tøy og mest vanlige tøy (ikke tjukke,men typ lange bukser og lange trøyer) som tok mye plass, og det ble veldig unødvendig og ble ikke brukt. For da vi var der nede, var det 25° hver dag. 

Vi vil ikke ha samme feilen. Da vi er 5 som reiser og vil ikke bomme på vekten, da får vi ikke kjøpt noe med hjem. Med 5 stk så blir det mye klær på  10 dager. Og det er ikke vaskemaskin der så alt må vaskes for hånd. Noe vi gjorde så klart, men sur lukt og alt likevel. 

Nå skal vi til Mallorca om 2 uker. Jeg ser nå at vanlig temperatur der nede i april er 19° iflg hotellet og et søk på været sier 16-17°. Altså. Nesten 2 mnd senere så viser det at været har ikke blitt varmere der nede?? Jeg vet de er vidt forskjellige steder,men likevel et varmt land å regne med. Så jeg vil høre om noen er der nede nå og kan si noe om temperaturen, eller kjenner noen som er der nede som vet? Blir veldig takknemlig, for er egentlig ikke så gøy å reise når temperaturen er 15. Er der mest for å bade osv. Stedet vi skal til er Cala Millor. 

Anonymkode: a7694...7af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har hatt det kaldt en periode nå, de siste tre ukene har det ikke vært noe bra vær. 15 grader 😉

Anonymkode: b4468...458

AnonymBruker
Skrevet

Det heter PÅ Mallorca, ikke i Mallorca. Men de har en kald vår der, uvanlig kald/kjølig.

Anonymkode: f7cb1...d2d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mallorca i april er vanligvis lite bading, med mindre de har oppvarmet basseng…

Anonymkode: 82cb8...648

AnonymBruker
Skrevet

Mallorca er risky mtp temperatur selv i mai😱 En venninne var der nylig, og de dro hjem før planlagt fordi været var så elendig. Hadde jeg reist på denne tiden hadde jeg fokusert på byferie i Palma, kultur etc, man fort blir skuffet om man så for seg strandliv/bassengliv. Håper dere får en veldig fin tur uansett vær😊

Anonymkode: 227a2...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Noen som faktisk er der nå, som vet?

Anonymkode: a7694...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...