Gå til innhold

tider date som ikke kan ligge borte..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har møtt en godt voksen mann på tinder, over 40 . hyggelig og grei , men han har en issues mot å overnatte borte. så han har aldri overnattet borte. det nytter heller ikke å ta han med på ferier og hotell. Jeg er glad i reising ,men han er jo ikke akkurat det jeg ser etter. Prøvd å si det, men det skjønner han ikke.. spurte hvorfor han ikke kan ligge borte. ukjent seng og lyder ble for tøft.. og han har heller ingen planer om å utfordre seg selv.. 

Anonymkode: f9055...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, sikker på at han ikke har en kone hjemme? 

Anonymkode: 48a36...f5b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg er kvinne med akkurat samme problem. Om jeg må ligge borte så døgner jeg ufrivilig. får rett og slett ikke sove ett minutt, selv på flere netter. Et par irriterte menn har jeg møtt grunnet dette. Noe jeg forstår. men uten søvn fungerer jeg jo ikke ;/ syntes det er grusomt å overnatte. Voksen er jeg også. 26 år gammel.

Anonymkode: fb996...b4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du lurer på her egentlig? 

Du sier jo selv at han ikke er det du ser etter, og det vil jeg tro stemmer. Han høres ut som en med en del bagasje, og hvis han ikke ønsker å utfordre seg selv kan det bare gå en vei...

Anonymkode: e005f...e7a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo selv at han ikke er det du ser etter, og det vil jeg tro stemmer. Han høres ut som en med en del bagasje, og hvis han ikke ønsker å utfordre seg selv kan det bare gå en vei...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gå en vei? hva mener du med det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå en vei? hva mener du med det?

Psykiske problemer blir gjerne verre og verre om man ikke utfordrer seg og jobber med problemet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

99% at han har kone og bare sier til henne at han er hos en kompis når han treffer deg 

Anonymkode: e8a45...d31

• Liker 3
Skrevet

Tipper at han er emosjonelt utilgjengelig, eller har noen som venter på han hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ehm, sikker på at han ikke har en kone hjemme? 

Anonymkode: 48a36...f5b

Hvis han har det er det vel bare et argument for nettopp å sove et annet sted enn hjemme med ts.

Anonymkode: 854cb...fb7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å lese mellom linjene at han har dame hjemme osv. 

dere burde bli forfattere så livlig fantasi da utifra HI så får ikke ts personen ut av sin egen seng å hun er glad i å dra på turer. 

Men TS.. hva er det du egentlig vil med dette innlegget. At vi skal sende han en melding om at du er glad i å reise på turer og vil på hotell. ?

personlig mener jeg det er sært når man er så fastlåst, jeg liker selv ikke å sove borte men må man så må man. Trenger ikke ha baggasje engang men man er utrolig sær om man har bestemt seg for å aldri sove andre steder en hjemme hos seg selv. I dette tilfelle lurer jeg på hvorfor du må ha andres forslag for å gjøre egne valg. Sett og vis er ikke du heller bedre når du ikke selv klarer å ta en beslutning på om dette fungerer eller ikke å heller må spørre andre. Bli litt selvstendig.

Anonymkode: 36825...164

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å lese mellom linjene at han har dame hjemme osv. 

Anonymkode: 36825...164

Erfaring…

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Det spiller egentlig ingen rolle hvorfor man ikke passer sammen, det er uansett bortkastet tid å holde på med noen man vet så godt at man ikke passer sammen med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi det er et veldig vanlig scenario.

Anonymkode: af2f5...459

AnonymBruker
Skrevet

Dette minner meg om en eks... Sikker på at han ikke har kroniske mageproblemer? Jeg var sammen med en som helst ville hjem å bæsje når han var på besøk, og han ville sjeldent reise på overnatting noe sted 😂 Litt komisk, men selvfølgelig veldig slitsomt for han!

Anonymkode: b881d...f44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

det er grusomt å overnatte. Voksen er jeg også. 26 år gammel.

Ta med bamsen. Det hjelper.

Anonymkode: f2a86...c23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sammen med en sånn mann.

Og jeg sliter selv med å sove borte, men reiser da både på korte og lengre turer. Eneste er at i starten av forhold, så prøver jeg å overnatte bare en natt av gangen, sånn så jeg kan få en god natts søvn dagen etter. Men jo mer vant jeg blir å sove med en ny mann, så sover jeg bedre. Og reiser jeg på 2 ukers ferie, er det bare de første dagene jeg sover dårlig.

Anonymkode: 19340...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...