Gå til innhold

Originalpris vs Finn.no pris IPad Air

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe IPad Air 4 (2020) 64 GB. Organiskpris 6990,- Elkjøp.

som vanlig når jeg skal kjøpe sånne ting går jeg på Finn.no for å sjekka om jeg kan få gjort en deal der. Men så koster alle som er «nesten ny» kanskje 6000. Så et par på 6000 og 6300. De som koster 5500 og ned er gjerne mye brukt. 
Dette gjør bare valget enda mer å bare kjøpe en ny. Hva synes folk? 

Anonymkode: 0acdc...02c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt dyr elektronikk brukt. Du har ingen garantier og det er mye rart der ute.

Anonymkode: a2adb...afa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Og du har jo f.eks denne. Samme som du leter etter, og vesentlig billigere enn en ny :)

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=252433491

Oj takk for den.

En person på finn selger en brukt som hun beskriver "nesten ny" 6300,-. Dette er jo bedre deal med granti også, enig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oj takk for den.

En person på finn selger en brukt som hun beskriver "nesten ny" 6300,-. Dette er jo bedre deal med granti også, enig?

Alltid kjekt med garanti om noe skulle skje 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Oj takk for den.

Jeg hadde aldri betalt mer en max halv pris, siden man ikke har noen garanti brukt. «Nesten ny» trenger ikke være sant. Dessuten kan det være tyvegods etc. 

Anonymkode: f7239...80f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ny Ipad air 5 som kom ut for et par uker siden koster nesten like mye som Ipad Air 4. Hva er grunnen?

AnonymBruker
Skrevet

Apple har veldig høy kvalitet på produktene sine, så de holder seg ekstremt godt i pris

Anonymkode: 7273a...406

AnonymBruker
Skrevet

Om det er så lite som skiller ny pris og brukt, så velger jeg ny. Pga garanti og at da får jeg ert nytt produkt. 

Har ikke lyst å bruke masse penger og ende opp med noe som kanskje er ødelagt, eller bli lurt til å kjøpe tyvegods.  Da legger jeg heller i 500kr og kjøper en trygg vare. Kan heller spare på noe annet. 

Anonymkode: 31d49...a42

• Liker 2
Gjest Ole41
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det er så lite som skiller ny pris og brukt, så velger jeg ny. Pga garanti og at da får jeg ert nytt produkt. 

Har ikke lyst å bruke masse penger og ende opp med noe som kanskje er ødelagt, eller bli lurt til å kjøpe tyvegods.  Da legger jeg heller i 500kr og kjøper en trygg vare. Kan heller spare på noe annet. 

Anonymkode: 31d49...a42

Nå koster iPad air 4 gen 6390kr på power. Legget du til 600kr til får du gen5 til 6990kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...