AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har datet en ny mann i 30-åra en måneds tid og han har vært veldig interessert og på. Denne helgen sa han at han skulle på hyttetur med familien noen timer unna med dårlig dekning, og lurte på om vi kunne treffes når han er tilbake. Jeg var ikke spesielt interessert i han i starten, men har falt veldig nå.. I går kveld skulle jeg bare vise tinderprofilen hans til en venninne, og så da at han var veldig nærme.. tenkte han sikkert ikke var aktiv, men klarte ikke la være å sjekke litt senere på kvelden. Da var han enda nærmere… Så han er både aktiv på tinder og lyver. Er det noe scenario der dette kan være en misforståelse, eller burde jeg ta baklengs salto og løpe unna dette? Anonymkode: ff9be...42c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Oisann, tipper han lyger til deg. Anonymkode: 40ef6...683
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Mulig noen har skrevet til han og/eller han har fått varsel om ny match, så han åpna appen for å sjekke? Anonymkode: 4480a...ea1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mulig noen har skrevet til han og/eller han har fått varsel om ny match, så han åpna appen for å sjekke? Anonymkode: 4480a...ea1 Men han lyver jo om å være på hyttetur dersom han plutselig er i nærheten av TS? Anonymkode: 5f26e...093
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Hvorfor dater dere hverandre når ingen av dere finner den andre attraktiv nok til å sette Tinder på dvale? Er det bare for knullinga sin skyld? Anonymkode: a2c97...dc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå