Gå til innhold

Krav til partner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en leser her inne så virker det som at menn som stiller krav til en potensiell partner stemples som drittsekk med en gang. Kvinner derimot kan stille alskens krav de vil. Hva er greia med det?

Anonymkode: 179fc...e75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke samme inntrykk. 

Anonymkode: 00143...283

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan vel stille de krava de trenger. Ingen må være sammen med folk som ikke behandler en fint. Krav til utseende for eksempel blir litt rarere uansett kjønn, for følelsene overstyrer noen ganger disse kravene, så da er ikke det noe vits å henge seg opp i. 

Anonymkode: f3f8f...f6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når en leser her inne så virker det som at menn som stiller krav til en potensiell partner stemples som drittsekk med en gang. Kvinner derimot kan stille alskens krav de vil. Hva er greia med det?

Anonymkode: 179fc...e75

Kvinner ønsker trygghet og en fast partner å være med i større grad enn menn. Skal man være sammen å få det til å fungere så er det viktig å ha en mann med egenskaper/personlighet som passer.  Har man ingen som helst ønsker om hvordan en partner skal være så går ganske sikkert forholdet til helvete der man ikke trives eller liker å være sammen. Da blir det skillsmisse osv.

Alle burde ha noen ønsker om hvordan en partner skal være spør du meg, at kvinner har det er klokt av dem.

Anonymkode: 3e431...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen mener det er de jo Dumme. Uansett kan alle kreve akkurat hva de vil av partner, så lenge de er inneforstått med at det kan bety at de ikke vil få en.

Anonymkode: 7eb60...04f

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne vil jeg ha en mann med hjerte av gull. Er få av dem.

Anonymkode: 7b95e...028

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som kvinne vil jeg ha en mann med hjerte av gull. Er få av dem.

Anonymkode: 7b95e...028

Vi er med rette kravstore, men du oppfyller ett av dem der. 

Anonymkode: d578b...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...